XXL Nutrition

vrede op aarde! (te beginnen met dit forum) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sport2000 zei:
en pleur jij eens op met het verpesten van topics :cool:
:D!
Karma Sportie?

Edit: Ik Samu zal hierbij niet meer lopen ouwehoeren over BB of PL en iedereen in z'n waarde laten, mijn doel is groot worden in wat ik doe, niet anderen kleineren!
 
Beetje minder kleinzerigheid op dit forum, en dit topic is opgelost!
 
Var....1 puntje? shhhhh
 
yeah! you go Samu! thnx dude :D
 
laten we nou niet hiero verder gaan met rellen, dat is zonde van C&C
 
Wat is er, ik probeer niet te flamen, ook al zien sommigen dat wel zo dat van mijn actie (post) vaak een minder reactie (reply) komt en dit een rel tot vervolg heeft kan ik niet helpen, en is ook niet mijn bedoeling. Maar baar geen zorgen, dit powerlift vs BB gedoe is slechts weer een hype op dit forum, dat zo weer zal overvliegen, spoedig zal kontnken wel weer aan de beurt zijn.
 
Var zei:
Wat is er, ik probeer niet te flamen, ook al zien sommigen dat wel zo dat van mijn actie (post) vaak een minder reactie (reply) komt en dit een rel tot vervolg heeft kan ik niet helpen, en is ook niet mijn bedoeling. Maar baar geen zorgen, dit powerlift vs BB gedoe is slechts weer een hype op dit forum, dat zo weer zal overvliegen, spoedig zal kontnken wel weer aan de beurt zijn.
het probleem, beste var, is dit; jij weet zoals uit bovenstaande post blijkt dat dit snel gebeurt hier. weet dan wat je post en wat je niet post, daar is het punt waar alles om draaid
 
Moet ik mij dan inhouden voor de fouten van anderen?
 
Je moet je inhouden omdat je op scherp staat.
 
Dat weet ik al tijden, maar zeg je me nu dat ik wat fout heb gedaan dan? Dan zou ik daar graag op gewezen worden.
 
Var zei:
Dat weet ik al tijden, maar zeg je me nu dat ik wat fout heb gedaan dan? Dan zou ik daar graag op gewezen worden.
je hebt wat fout gedaan :cool:
 
We moeten ons allemaal inhouden in reltopics, en dan inclusief ikzelf.

Ik heb een mening gegeven die ik als mod zijnde misschien beter niet had kunnen geven, en zal daarmee mijn bijdrage wel aan die rel hebben geleverd, maar heel die topic was sowieso niet bedoeld om te rellen naar wie dan ook.

Ik bied mijn excusses aan voor het geven van mijn mening, maar alleen omdat ik mod ben, anderzijds had ik dat niet gedaan, men moet gewoon zijn mening mogen uiten, en trek mij ook totaal terug van verdere discussies over gedrag van leden in betreffende topic.
 
Laatst bewerkt:
Je mening geven mag natuurlijk kerel, maar je had het wel "iets" anders kunnen verwoorden ;):D
 
Var zei:
Dat weet ik al tijden, maar zeg je me nu dat ik wat fout heb gedaan dan? Dan zou ik daar graag op gewezen worden.
Regel het via PM aub, scheelt weer off-topic gezeur.

Centaur zei:
We moeten ons allemaal inhouden in reltopics, en dan inclusief ikzelf.

Ik heb een mening gegeven die ik als mod zijnde misschien beter niet had kunnen geven, en zal daarmee mijn bijdrage wel aan die rel hebben geleverd, maar heel die topic was sowieso niet bedoeld om te rellen naar wie dan ook.

Ik bied mijn excusses aan voor het geven van mijn mening, mijn alleen omdat ik mod ben, anderzijds had ik dat niet gedaan, en trek mij ook totaal terug van verdere discussies over gedrag van leden in betreffende topic.
Dat is het grootste probleem aan mod-zijn denk ik: Objectief reageren. Leden kunnen wat vlugger hun mening geven, mods hebben toch nog altijd een voorbeeldfunctie. Maar aan je laatste zin te zien heb je het wel door. Iedereen zit hier om te leren Centaur. :thumbs:
 
MonsterStrength zei:
Je mening geven mag natuurlijk kerel, maar je had het wel "iets" anders kunnen verwoorden ;):D
Ach, of ik het nu in een mooi jasje steek, of het recht op de man af zeg, het komt hetzelfde over op de bedoelde personen, en zal sowieso munitie zijn voor de rest van de relschoppers.
 
Centaur zei:
We moeten ons allemaal inhouden in reltopics, en dan inclusief ikzelf.

Ik heb een mening gegeven die ik als mod zijnde misschien beter niet had kunnen geven, en zal daarmee mijn bijdrage wel aan die rel hebben geleverd, maar heel die topic was sowieso niet bedoeld om te rellen naar wie dan ook.

Ik bied mijn excusses aan voor het geven van mijn mening, maar alleen omdat ik mod ben, anderzijds had ik dat niet gedaan, men moet gewoon zijn mening mogen uiten, en trek mij ook totaal terug van verdere discussies over gedrag van leden in betreffende topic.

respect :thumbs:

vrijheid van meningsuiting is een recht imo, geen plicht. Daarbij is dit recht ook beperkt door de vrijheid van een ander.
 
Idd ik heb ook al heel wat posts moeten plaatsen die volledig mijn mening zijn, maarja, als het of rellen ivm powerlifting gaat zijn we maar met iets van 5 man om ons te verdedigen, ik kan niet anders dan helpen ;)
 
ok dan, nog een mening: als je als mod zegt dat je alle PL'ers er vind uitzien als varkens, dan heb je er geen kloten verstand van wat PL'ing inhoud...

maar je bent hier om te leren hé Centaur... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven