MuscleMeat

vrede op aarde! (te beginnen met dit forum) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we nou niet weer ontsporen, er is excuus aangeboden en dan nog heeft een ieder recht op zijn op haar mening.
 
sluit ik me bij aan. Het was tenslotte een topic om de vrede een beetje te doen gelden (voor zover mogelijk via een topic). Excuses moeten worden aanvaard als zijnde gemeend.
Nog mensen die meedoen aan de actie?

tot nog toe staat de teller op 4. :D keep it up boys and girls!
 
GHL heeft over het algemeen wel een punt, er zijn hier bar weinig members die weten wat powerlifting inhoud, moest iedereen wat meer lezen in het powerlifting gedeelte zou er een hoop minder gerel zijn hieromtrend :)
 
PL is toch gewoon alles doen wat in je macht ligt om zoveel mogelijk te benchen, squatten en deadliften als mogelijk?
BB is alles doen wat in je macht ligt om je fysiek zo te vormen dat jij (of de jury) het mooi vindt.

of mis ik ook nog iets?
 
Ik doe aan geen enkele actie mee, respect moet uit jezelf komen daar hoef je geen voornemens voor te uiten. Als iemand dat wel wil doen, zijn goed recht natuurlijk.
 
builderB zei:
PL is toch gewoon alles doen wat in je macht ligt om zoveel mogelijk te benchen, squatten en deadliften als mogelijk?
BB is alles doen wat in je macht ligt om je fysiek zo te vormen dat jij (of de jury) het mooi vindt.

of mis ik ook nog iets?
Dat is het wel, maar ik doel meer op wat je ervoor moet doen. Het algemeen beeld van een powerlifter is zo:

- vreet hele dagen junk en zit elke dag in de mcdonalds
- is moddervet
- heeft geen conditie
- zijn lui omdat ze gewoon laag in reps gaan ipv af te zien
- besteden geen aandacht aan hun uiterlijk
- ...


Een powerlifter die optimaal sterk wil worden heeft ook een wedstrijddieet, zijn BF hangt gewoon af van de gewichtsklasse (dat is weer een heel ander topic, ga me er gewoon bij neerleggen ;)), sprint wedstrijdsprinters eruit op 30m, trainen even hard als wedstrijdbodybuilders, gewoon met andere principes, en uiterlijk is gewoon persoonsgebonden, zijn veel bodybuilders die ook niet iedere dag hun baard afscheren en haar kammen ...
 
Ik word zo moe van jullie allemaal he;)
 
Zowel BB'ers en PL'ers get a life en ga trainen in plaats van lopen k*tten op een forum!
Je traint voor jezelf en niet voor je mede forummers er is geen beter vermaak als leedvermaak en ik ben de beroerdste niet om zowel Anorexia BB'ers ( lees ecto's ) aan te vallen als echte BB'ers en dat geld ook voor PL'ers alles wat hier getypt word neem je toch niet persoonlijk op?
Je bewijzen doe je maar in de gym i.p.v van je mede BB'ers die hier rondwanen af te zeiken! Gewoon normaal doen en het zweren bij een regel is dikke kolder.
Formuleer je zinnen leuk zodat een opmerking met humor opgevat word en niet als afkraken word gezien!
 
Offtopic: Hoe zit het met Var, perm ban of komt hij nog terug??
 
Brutez zei:
Offtopic: Hoe zit het met Var, perm ban of komt hij nog terug??

Laat hem nu maar wegblijven!
Je kunt niet blijven bannen en terug halen!
 
Brutez zei:
Offtopic: Hoe zit het met Var, perm ban of komt hij nog terug??

Bans bespreken we niet op 't forum.
 
ReyMysterio zei:
Zowel BB'ers en PL'ers get a life en ga trainen in plaats van lopen k*tten op een forum!
Zegt degene die in 3 maanden bijna 2000 posts heeft neergeplant. :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
... zegt diegene met een postcount van meer dan 23 per dag :D
Naar je PL hok jij! :grumble:
 
ReyMysterio: Totaal aantal posts: 1.904 (20,04 posts per dag)
Centaur: Totaal aantal posts: 8.109 (23,34 posts per dag)

Huh wat Centaur? :D
 
Samu zei:
ReyMysterio: Totaal aantal posts: 1.904 (20,04 posts per dag)
Centaur: Totaal aantal posts: 8.109 (23,34 posts per dag)

Huh wat Centaur? :D

Je loopt wat achter, kijk 2 posts boven de jouwe ;):D
 
MonsterStrength zei:
Je loopt wat achter, kijk 2 posts boven de jouwe ;):D
En kijk jij even 2 posts boven de jouwe. ;) :D
 
MonsterStrength zei:
Je loopt wat achter, kijk 2 posts boven de jouwe ;):D
Pff je ben ondertussen nog schema aan het opstellen en zit op msn. :p

Centaur zei:
En kijk jij even 2 posts boven de jouwe. ;) :D
:roflol: hihihi.
 
Centaur zei:
Zegt degene die in 3 maanden bijna 2000 posts heeft neergeplant. :rolleyes:

Jij hebt meer Ik-post-om-ruzie-uit-te-lokken posts en je schakelt iedere keer je karma aan/uit je bent een erg wisselvallig persoon ker'l :D
( Ga je nu weer negatieve karma geven??? )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven