Fitness Seller

Vrede

Bezoekers in dit topic

Trickolutions

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
1.997
Waardering
1
Naar aanleiding van....

P E A C E

Ik hou van jullie:D

Mooi woorden heb ik hier al gelezen:D Leven is als een zoemende bij die de zomer overleeft heeft en de koude winterperiode tegemoet komt, naarstig op zoek naar de laatste beetjes nectar die diep in de wegkwijnende bloemen verscholen zit. Elk mens maakt moeilijke tijden mee, het is een cojunctuur van een tolereerbaar leven wat gepaard gaat met tegenvallers en meevallers. Juist bij die één na laatste moeten we het hebben van elkaars vriendschap en medeleven. Helaas zijn zulk soort mensen maar moeilijk te vinden en zijn je echte ECHTE vrienden en vriendinnen schaars en juist op dit forum merk ik dat men zijn gevoelens kan delen en dat daar serieus en vol medeleven op gereageerd wordt al dan niet om de pijn te verzachten. Daarom hou ik van jullie. De humor die op dit forum wijdverspreid in alle soorten topics te vinden is is ook een bepaald soort humor dat bijna nergens te vinden is en dat maakt het forum nog een stukje leuker. We gaan dus ook geen ruzie maken hier, dat vind ik dan spijtig om te lezen/zien. Iedereen weet dat via msn en dus ook via forums misverstanden kunnen ontstaan doordat men elkaar verkeerd begrijpt. Dat soort ruzie's zijn niet nodig toch? Laten we het gezellig houden!

Nogmaals P E A C E

:D

PS: dat van die bij was meer een soort inkomertje om mijn geest tot rust te brengen en hier een zo goed mogelijk verhaal op te zetten dus hecht daar maar niet teveel aandacht aan.
 
Laatst bewerkt:
In deze barre tijden dat een normale huismus zijn poepert niet kan schonen omdat ie dan voor zijn plaat wordt geschoten, is dit een moment van beziinning.

Een bezinning van tijd en geest. Een bezinning van gedachtes en ongeschreven woorden en gebaren.

Ik ben blij met dit topic.
 
wat zegt trickolutions?
 
heb ik al vaker voorgesteld ... maar was gay ....vrede is niet gay .. tolerantie is moeilijk blijkbaar voor een hoop mensen >
Dus nog eens peace
 
heb ik al vaker voorgesteld ... maar was gay ....vrede is niet gay .. tolerantie is moeilijk blijkbaar voor een hoop mensen >
Dus nog eens peace

Precies.
 
oke jongens, pies!
 
Peace!
en karma voor jouw trick

las trouwens laatst die draad van D-U-N-K hier door op het forum en toen werd er heel anders op gereageerd..
 
Peace!
en karma voor jouw trick

las trouwens laatst die draad van D-U-N-K hier door op het forum en toen werd er heel anders op gereageerd..

dunk is gay
 
Mooie woorden heb ik hier al gelezen:D Leven is als een zoemende bij die de zomer overleeft heeft en de koude winterperiode tegemoet komt, naarstig op zoek naar de laatste beetjes nectar die diep in de wegkwijnende bloemen verscholen zit. Elk mens maakt moeilijke tijden mee, het is een cojunctuur van een tolereerbaar leven wat gepaard gaat met tegenvallers en meevallers. Juist bij die één na laatste moeten we het hebben van elkaars vriendschap en medeleven. Helaas zijn zulk soort mensen maar moeilijk te vinden en zijn je echte ECHTE vrienden en vriendinnen schaars en juist op dit forum merk ik dat men zijn gevoelens kan delen en dat daar serieus en vol medeleven op gereageerd wordt al dan niet om de pijn te verzachten. Daarom hou ik van jullie. De humor die op dit forum wijdverspreid in alle soorten topics te vinden is is ook een bepaald soort humor dat bijna nergens te vinden is en dat maakt het forum nog een stukje leuker. We gaan dus ook geen ruzie maken hier, dat vind ik dan spijtig om te lezen/zien. Iedereen weet dat via msn en dus ook via forums misverstanden kunnen ontstaan doordat men elkaar verkeerd begrijpt. Dat soort ruzie's zijn niet nodig toch? Laten we het gezellig houden!

Nogmaals P E A C E

:D

PS: dat van die bij was meer een soort inkomertje om mijn geest tot rust te brengen en hier een zo goed mogelijk verhaal op te zetten dus hecht daar maar niet teveel aandacht aan.
 
Heb je dat zelf verzonnen Trick?:) Ik vind 't mooi.
 
Mooie woorden heb ik hier al gelezen:D Leven is als een zoemende bij die de zomer overleeft heeft en de koude winterperiode tegemoet komt, naarstig op zoek naar de laatste beetjes nectar die diep in de wegkwijnende bloemen verscholen zit. Elk mens maakt moeilijke tijden mee, het is een cojunctuur van een tolereerbaar leven wat gepaard gaat met tegenvallers en meevallers. Juist bij die één na laatste moeten we het hebben van elkaars vriendschap en medeleven. Helaas zijn zulk soort mensen maar moeilijk te vinden en zijn je echte ECHTE vrienden en vriendinnen schaars en juist op dit forum merk ik dat men zijn gevoelens kan delen en dat daar serieus en vol medeleven op gereageerd wordt al dan niet om de pijn te verzachten. Daarom hou ik van jullie. De humor die op dit forum wijdverspreid in alle soorten topics te vinden is is ook een bepaald soort humor dat bijna nergens te vinden is en dat maakt het forum nog een stukje leuker. We gaan dus ook geen ruzie maken hier, dat vind ik dan spijtig om te lezen/zien. Iedereen weet dat via msn en dus ook via forums misverstanden kunnen ontstaan doordat men elkaar verkeerd begrijpt. Dat soort ruzie's zijn niet nodig toch? Laten we het gezellig houden!

Nogmaals P E A C E

:D

PS: dat van die bij was meer een soort inkomertje om mijn geest tot rust te brengen en hier een zo goed mogelijk verhaal op te zetten dus hecht daar maar niet teveel aandacht aan.

Goed bezig kerel :cool: ;)
 
Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
 
Trickolutions jij grote hippie peace bro!!
 
Back
Naar boven