XXL Nutrition

Nieuws “Vreedzame islam is fictie”

Bezoekers in dit topic

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
1.092
Waardering
69
“Vreedzame islam is fictie”[foto]http://www.vlaamsbelang.org/fotos/thumbs/thumb_act_20081130middernachtsroep.jpg[/foto]

30.11.2008 12.18u - Er zijn natuurlijk wel vreedzame moslims, maar een vreedzame islam bestaat niet. “Deze religie was altijd al gevormd door sadisme en terreur. Onthoofdingen, doden en het bestiale afhakken van lichaamsdelen zijn vandaag in islamitische landen de orde van de dag. Wie het tegendeel beweert, kent de islam niet.” Dat zegt Nasseh Abdulkarim in het internationale bijbeltijdschrift ‘Middernachtsroep’, en hij kan het weten. De man was professor aan de Iraakse universiteit van Sulei Maneia, schreef kritische stukken over de islam en bekeerde zich publiek tot het christendom. Op ‘afvalligheid’ staat in sommige islamitische landen de doodstraf… en dus verblijft hij sinds 2007 als vluchteling in Zwitserland.

Abdulkarim ergert zich aan de Westerse naïviteit tegenover de islam en de verborgen agenda van de moslimfundamentalisten. Hij steunt alle inspanningen en initiatieven die de islamisering van Europa een halt willen toeroepen, bijvoorbeeld door de bouw van nieuwe moskeeën en minaretten aan banden te leggen. De Iraakse ex-moslim begrijpt ook de naïviteit van nogal wat katholieke kringen niet, die in de islam een bondgenoot tegen de secularisering van de samenleving menen te zien: “Ook de christenen zouden in de gaten moeten hebben, dat met de islamisering van Zwitserland (Europa) een gedwongen en strategische ondermijning van vrije democratische waarden plaatsvindt.”

Volgens Abdulkarim is de islam een tijdbom, en niet alleen voor Zwitserland. Je hoeft het niet met al de standpunten van Abdulkarim eens te zijn, die het islamitische imperialisme wil beantwoorden met een christelijke bekeringsgolf. Maar het zou dom zijn om zijn waarschuwingen zomaar in de wind te slaan.

Lees meer in [Link niet meer beschikbaar].

Bron: vb
Steeds meer intelligente mensen zien het blijkbaar in...
 
De moslims zeggen het zelf maar linksch houd voet bij stuk.
 
Wat een slimme man die Nasseh. Hij loopt van de ene bak ellende in de andere. Gaat 'ie weg bij de islam, stapt 'ie over naar de christenen die minstens ook de halve aardbol afgeslacht hebben of geld afhandig gemaakt. Is die studie op de uni toch nog ergens goed voor geweest.
 
Haha, tkomt van een christenfreak. Hij zou zelf beter eens de bijbel lezen, 10x erger dan de koran. Van de ene religie naar de andere overspringen...dan moet je wel serieus goed zot zijn in je kop. :D


Geweldige bron ook [niet schelden].

[Aangepast door admin]
 
Kom op, je gelooft in allah zonder enige bewijzen. Dan ga je aangetrokken voelen tot jezus's leer ook zonder enige bewijzen. Goed zot. Dat terzijde, blijft gewoon onzin wat ie beweert. Zo bestaan er vreedzame christenen, maar is de christendom inherent ook niet zo vreedzaam. (zelfs een toontje erger dan de koran, God van de bijbel heeft veel meer gestoorde shit gedaan dan wat er in de koran staat zenne, das algemeen geweten :D). Maar ik zie niet iedereen zo hysterisch doen tov de christendom, dus waarom de islam wel ?

Ofwel alle, ofwel geen enkele. Niet selectief bezig doen hé, das hypocriet. Maar het past wel mooi bij het VB natuurlijk.
 
Ik vind de bijbel niet 10x erger dan de koran, eerder omgekeerd. Dat gezegd zijnde vind ik beiden sowieso "erg" (lees: achterlijk, achterhaald, middeleeuws, dwaas en onzinnig).
 
Ik vind de bijbel niet 10x erger dan de koran, eerder omgekeerd. Dat gezegd zijnde vind ik beiden sowieso "erg" (lees: achterlijk, achterhaald, middeleeuws, dwaas en onzinnig).
achterlijk?
achterhaald?
middeleeuws?
dwaas en onzinnig?

verklaar je nader...........
;)
 
Kijk gewoon naar je postgeschiedenis, klusmier. Voorbeelden genoeg.
 
Ik ga niet alle gelovigen over één kam scheren, maar dat doe ik wel met alle geloven. Voor mij is er bitterweinig verschil tussen. Oh en ook gelovigen zijn atheïsten hé, ten opzichte van andere geloven...
 
de islam net zoals de bijbel kan op verschillende manieren geinterpreteerd worden, de islam is ni slecht perse.. het probleem is meer dat het geloof een pak minder is afgezwakt onder de islam tegenover het christendom
 
Ik ga niet alle gelovigen over één kam scheren, maar dat doe ik wel met alle geloven. Voor mij is er bitterweinig verschil tussen. Oh en ook gelovigen zijn atheïsten hé, ten opzichte van andere geloven...

Dus eigenlijk haat jij de hele wereld? :)
 
Ik ga niet alle gelovigen over één kam scheren, maar dat doe ik wel met alle geloven. Voor mij is er bitterweinig verschil tussen. Oh en ook gelovigen zijn atheïsten hé, ten opzichte van andere geloven...

Lees jij deze zin nog eens goed door.
Hint: let op de dik gedrukte letters ;)
 
Lees jij deze zin nog eens goed door.
Hint: let op de dik gedrukte letters ;)

Lees jij zijn stuk tekst nog maar eens goed, lijkt me een beter plan.
 
Tot die conclusie kom ik zelf ook wel als ik om me heen kijk.
 
Lees jij deze zin nog eens goed door.
Hint: let op de dik gedrukte letters ;)
Nogmaals verwijs ik je door naar dezelfde link. Ik zie namelijk niet wat jij ziet in mijn uitspraak. Ik veroordeel het geloof zelf in het algemeen en jij maakt daarvan dat ik alles haat. Ik heb het woord 'haat' niet eens in de mond genomen. Je ziet spoken.
 
Jij maakt eerst onderscheid tussen geloof en gelovigen. Later heb jij het over gelovigen zijn atheisten , dus dan heb jij het wel over mensen.
Flauw dat ik het moet uitleggen.

Dat van de 'haat' is natuurlijk overdreven. Daarom staat er een :) achter.
Flauw dat ik het moet uitleggen.

Maar arnoldfan geeft jou gelijk, dus...
 
Jij maakt eerst onderscheid tussen geloof en gelovigen. Later heb jij het over gelovigen zijn atheisten , dus dan heb jij het wel over mensen.
Flauw dat ik het moet uitleggen.

Dat van de 'haat' is natuurlijk overdreven. Daarom staat er een :) achter.
Flauw dat ik het moet uitleggen.

Maar arnoldfan geeft jou gelijk, dus...

Hoe zou jij je stellingname dan kenschetsen. In hoeverre ben je minder gelovig als je impliciet 99.999+ goden afwijst op eenzelfde wijze als atheisten dat doen, behalve één enkele.
 
Back
Naar boven