XXL Nutrition

vreemd eigenlijk

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ik stapte net onder de douche vandaan en werpte routinematig een blik in mn spiegel. En ik kon t niet laten om te blijven kijken. Ik wist niet wat ik zag..was ik dat?

Ik heb wel eens vaker van die dagen doch is t meestal dat ik me bij wijze geen blik waardig vind in de spiegel (groot uitgedrukt maar jullie snappen waar ik heen wil..hoop ik:rolleyes: ).
en af en toe kan je gewoon bij wijze van spreken uren naar je spiegelbeeld blijven kijken, beetje poseren en je spierballen showen voor jezelf en zo.

Dat is toch vreemd (zie titel:D) dat je je de ene dag geen blik waardig vind om in de spiegel te kijken en de volgende dag, gewoon net koud een uur uit bed, heb je een zwaar motiverend spiegelbeeld. Bij mij op de sportschool hebbe ze ook zon spiegel in de kleedkamer waar je je uren voor kan vertoefen, mede door t zwakke lichtinval die ervoor zorgt dat t beter oogt maar toch.

zal wel komen doordat ik me voor t doucen geschoren heb:)

geen idee eigenlijk waarom ik dit meedeeld maar ben momenteel trots op mezelf en geniet ervan nu t nog kan en morgen is t weer feest:lifter:
 
I know the feeling dude!

Is hetzelfde dat als je 5 dagen niet getrained hebt dat je je dan de helft zo smal voelt... Ik heb ook dagen dat ik voor de spiegel sta en denk: Sow G, je begind toch voort een aardige bikkel te worden, gna gna. En af en toe denk ik: Nou jonge, ga je maar in een hoekje staan schamen want dat is een fysiek van niets!

That's life! :)
 
WTF ik ben een freak geworden???
 
ik heb het zelf ook maar even gedaan [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ja ! i know the feeling !! soms dan kijk ik naar mezelf in de spiegel na t doesjen.. en ga dan ff posen voor mezelf :D

kijken offer vooruitgang zit.. checken hoe t met de bf % enzo is. ff wegen etc. kan soms wel een half uur bezig zijn dan :D

maar kep ook van die dagen .. zie ik me in de spiegel en denk ik .. SJEES ! schrale armen/torso :sad: en zo wit.. en omg mijn obliques.. ik ben gewoon schraal en vet :(

maja that's how it goes :)

ik voel mezelf ook slap omdat ik 2 dagen beetje ziek ben geweest.. dus gaak vanavond niet opstap en morgen kei hard fitnesse :) (ipv gisteren)

btw dandy..je bent gewoon een VREEMDE VOGEL ! gare HAAN ;)
 
Dank je Frenkpie..mocht je onverhoopt een negatief karma zonder afzender ontvangen.....:D
 
Back
Naar boven