MuscleMeat

vreemde insuline

Bezoekers in dit topic

jair16

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
1.119
Waardering
420
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
ey wou net een shotje insuline pakken heb nog een 30iu ligge ,nu zie ik dat er in dat laatste beetje heeeele kleine vlokjes (net kalk in Water maar dan bruine vlokjes) in zweven maar egt super veel en heel klein nooit gezien dit want insuline is doorzichtig.. en nu heb ik ermee geschud en is Alles weer weg.. is het nog goed of hoe moet ik dit bekijken ?

IMG_20160717_150027.jpg


IMG_20160717_150121.jpg
 
Hoe lang had je hem al liggen? En buiten de koelkast of erin?
 
geloof dat slin kan crystalliseren als het voor langere tijd stil ligt (of evt in (nog) andere specifieke omstandigheden) maar dat weet ik niet 100% zeker
 
Laatst bewerkt:
Altijd in de koeling (> 4/5gr) gehad? Is het een mix? Gaat het weg als je 10s heen en weer schudt? De spuit ziet er prehistorisch uit. Ik probeer je niet te veroordelen maar weet je waar je mee bezig bent?

Hieronder een afbeelding van 2 verschillende soorten. De onderste is een kortwerkende, de bovenste middellangwerkende. De bovenste dient altijd heen en weer geschud te worden waardoor insuline een gelijkmatigere kleur krijgt. Ligt naar schatting een maand of 10 in de koeling.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoe lang had je hem al liggen? En buiten de koelkast of erin?

een kleine 2 weekjes niet meer gebruikt en de pen lag op kamer temperatuur. crystalliseren is dit het?
 
Altijd in de koeling (> 4/5gr) gehad? Is het een mix? Gaat het weg als je 10s heen en weer schudt? De spuit ziet er prehistorisch uit. Ik probeer je niet te veroordelen maar weet je waar je mee bezig bent?

Hieronder een afbeelding van 2 verschillende soorten. De onderste is een kortwerkende, de bovenste middellangwerkende. De bovenste dient altijd heen en weer geschud te worden waardoor insuline een gelijkmatigere kleur krijgt. Ligt naar schatting een maand of 10 in de koeling.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


ik heb gewoon een novorapid flex pen. dan is het inderdaad even schudden voor gebruik, vond dit er vreemd uitzien. Nog nooit gezien terwijl ik altijd alles nakijk op onzuiverheden.
 
Oke duidelijk. Ik heb zelf diabetes en heb dergelijke pennen voor het laatst pakweg 15jr terug gezien, vandaar de opmerking.
 
Wij gebruiken ze in het ziekenhuis wel gewoon nog.
 
ik heb gewoon een novorapid flex pen. dan is het inderdaad even schudden voor gebruik, vond dit er vreemd uitzien. Nog nooit gezien terwijl ik altijd alles nakijk op onzuiverheden.

Ik wist geeneens dat ik moest schudden?
Heb je nog meer tips mbt slin?
Ik zet nu sinds een halve week 10 iu pre wo en 10 iu post wo
 
Ik wist geeneens dat ik moest schudden?
Heb je nog meer tips mbt slin?
Ik zet nu sinds een halve week 10 iu pre wo en 10 iu post wo

nie echt, warme insuline wordt sneller merkbaar dan koude en verdere tips geen idee meer, ben er zelf een groentje in pas 3 keer gebruikt. hiervoor zul je bij iemand Anders moeten zijn.. vanwaar die 10iu post?
 
nie echt, warme insuline wordt sneller merkbaar dan koude en verdere tips geen idee meer, ben er zelf een groentje in pas 3 keer gebruikt. hiervoor zul je bij iemand Anders moeten zijn.. vanwaar die 10iu post?

De 10 iu post, omdat ik heel veel carbs eet postwo
Het is wel heel tricky om binnen 2 uur 20 iu te zetten (2x10)
Maar de resultaten zijn tot nu toe erg goed!
Toen ik het een keer verspreidde over 3 injects merkte ik meer vetopslag, dan 2x rond het trainen
Nu knal ik echt letterlijk uit mn vel :p
 
Back
Naar boven