Fitness Seller

Vreemde spierpijn

Bezoekers in dit topic

Hiedva1994

Novice
Lid geworden
3 okt 2019
Berichten
24
Waardering
5
Lengte
1m68
Ik heb 2 jaar lang geen gewichten aangeraakt omdat ik mijn motivatie helemaal kwijt was. Nu weer motivatie gevonden, heb maandag mijn armen getraind en dinsdag mijn benen.

Ik heb het rustig aangedaan omdat ik zo lang geen krachttraining had gedaan.

Ik heb nog nooit zo veel spierpijn gehad, ik kan mijn armen niet strekken, die blijven gebogen op 90 graden. Mijn benen kan ik niet 100% strekken.

Is dat normale spierpijn, of heb ik misschien iets fout gedaan? Want ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit op zo een manier spierpijn heb meegemaakt.
 
Ik heb nog nooit zo veel spierpijn gehad, ik kan mijn armen niet strekken, die blijven gebogen op 90 graden.
Als je ellebogen niet verder dan 90 graden kunt buigen, heb je het wel erg bont gemaakt, want dan kun je je kont ook niet meer afvegen! :roflol:
 
ik weet niet hoe jij je kont afveegt. Maar met mijn armen 90 graden gebogen kan ik nog vegen hoor :D
 
Warme douche nemen en op je elleboog richten. Dan kan je ze tijdelijk rekken. :)
 
Da's knap! Waar zit jouw kont dan?
Waar die hoort. Als je een beetje draait met je boven lijf kan je daar makkelijk bij‍. Of je moet kortere armen hebben dan ik heb met 90 graden gebogen:dunno:
 
Waar die hoort. Als je een beetje draait met je boven lijf kan je daar makkelijk bij‍. Of je moet kortere armen hebben dan ik heb met 90 graden gebogen:dunno:

Bovenlichaam draaien? Ze lenig ben ik echt niet.
 
Back
Naar boven