XXL Nutrition

Vreemde symptomen bulk

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag, sinds een kleine 2 weken ben ik echt serieus bezig om aan te komen, ondanks ik me fysiek iets sterker voel heb ik toch wel wat mentale klachten en ik wil graag weten of dat kan of puur psychisch is. De klachten zijn : soms wat vreemd gevoel in hoofd met licht duizelig gevoel, vermoeid , erg rommelige darmen als ik lig, opgeblazen gevoel in buik, eerder warm in plaats van koud wat voorheen was, kortademig etc etc
 
Ben vergeten te melden dat ik lang roofbouw op mezelf heb gepleegd in de zin van te weinig eten en te veel trainen, ik kom van een 2000 kcal en heb t rustig opgebouwd naar gemiddeld 2800-3000
 
Heb je de hoeveelheid carbs misschien flink verhoogd? Word zelf ook altijd een beetje vermoeid en wat licht in mijn hoofd als ik veel carbs eet. Verder zouden de darmproblemen ook veroorzaakt kunnen worden door de hoeveelheid die je eet, aantal vezels enzv.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de hoeveelheid carbs misschien flink verhoogd? Wordt zelf ook altijd een beetje vermoeid en wat licht in mijn hoofd als ik veel carbs eet. Verder zouden de darmproblemen ook veroorzaakt kunnen worden door de hoeveelheid die je eet, aantal vezels enzv.
Nee valt mee, ik Zit nog wel op ondergewicht van slechts 60 kilo en traagwerkende darmen schijnt wel te horen bij ondergewicht , ik voel hier en daar wel wat meer vlees op m'n lichaam, en iets voller. Hopelijk Zijn het herstel signalen. Ik eet trouwens maaltijden van minimaal 300 en 700 maximaal in kcal. Wel is het zo dat ik hoger zit in snellere suikers in de zin van tussendoortjes. Maar dat wil je ook wel op mijn gewicht na lange tijd op onbewust ondergewicht te zitten
 
Back
Naar boven