AndroidHealthClinic

Vreetaanval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Optifiber

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
534
Waardering
0
Normaal gezien eet ik altijd rond de 20 min na mijn training (avondeten) nu door omstandigheden kon dit niet. Na een uurtje begon ik opeens te beven en moest ik gewoon eten hebben, ben ik dan toch beginnen vreten niet normaal. Nu is mijn vraag, ligt dit aan te weining koolhydraten overdag of was de maaltijd voor de training niet genoeg???
 
Kan aan beide liggen lijkt mij.
 
Hmm ik heb dat ook al een paar keer gehad maar nog nooit na een training. Volgens mij toch een tekort aan KH's.
 
low insulin...(en sterke daling bedoel ik dan he)
 
Dacht ook eerst te zeggen lage insuline, maar das niet juist hé. Tis lage bloedsuikerspiegel :) Het één komt wel door het andere
 
Dacht ook eerst te zeggen lage insuline, maar das niet juist hé. Tis lage bloedsuikerspiegel :) Het één komt wel door het andere

....

Insulin also causes hunger. As blood sugar increases following a carbohydrate meal, insulin rises with the eventual result of lower blood sugar. This results in hunger, often only a couple of hours (or less) after the meal. Cravings, usually for sweets, are frequently part of this cycle, leading you to resort to snacking, often on more carbohydrates. Not eating makes you feel ravenous shaky, moody and ready to "crash." If the problem is chronic, you never get rid of that extra stored fat, and your energy is adversely affected.
 
Ja misschien begrijp ik je wel verkeerd, maar eerst stijgt je insuline toch waardoor je bloedsuiker daalt. Als je bloedsuiker ver gedaald is zal je insuline ook laag zijn, bedoel je dat? :p
 
ja die 2 zijn gelinkt he dus je kan ze beide opnoemen als 1 vd oorzaken :P
 
daarom toch ietsd van fruit nemen direkt na de training dat zou toch helpen? en dan max 1,5 uur daarna big meal
 
ik blijf erbij...spank en advies :roflol:
 
ik hebbet ook soms na trainen reusachtige honger maarja in de bulk= no problem
 
Gooi wat dextrose in het flesje/budon/weetikveelwaarjijuitdrinkttijdenshettrainen
 
De meest effectieve manier om van de vreetaanvallen af te komen is (heel) veel eten.
 
heb ik ook al gehad, en als ik na het douchen niet snel iets eet dan krijg ik ook zo bevingen, en dan vreet ik ook massaaaaal veel
 
Back
Naar boven