AndroidHealthClinic

Vreetaanvallen cut

Bezoekers in dit topic

Cocoon92

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
44
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Ik ben op het einde van mijn 15 weken test e primo cut kuur. Binnen enkele dagen start ik mijn pct wanneer de lange esters er uit zijn. Massa mooi gehouden en 9,5 kg afgevallen met een -700 calorie deficit.

Alleen de laatste 2 weken heb ik van die gigantische vreetaanvallen wat bijna niet meer gezond zijn en dan denk ik aan koeken, chips alles door mekaar om me helemaal vol te proppen. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt en dit begint nu toch wel vaak voor te komen. Zou dit door mijn hormonen zijn? Wat kan ik hier aan doen?

• Like
Waarderingen: ACE
Ik ben op het einde van mijn 15 weken test e primo cut kuur. Binnen enkele dagen start ik mijn pct wanneer de lange esters er uit zijn. Massa mooi gehouden en 9,5 kg afgevallen met een -700 calorie deficit.

Alleen de laatste 2 weken heb ik van die gigantische vreetaanvallen wat bijna niet meer gezond zijn en dan denk ik aan koeken, chips alles door mekaar om me helemaal vol te proppen. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt en dit begint nu toch wel vaak voor te komen. Zou dit door mijn hormonen zijn? Wat kan ik hier aan doen?
Je hebt gecut en 15 weken in een tekort gezeten waardoor zou het komen denk je.

• Haha
  • Like
Waarderingen: LittleStrongGuy, CerebralGains, RonnReeves en 2 andere personen
Niemand iets te te voegen of überhaupt een reactie terug?
Ik denk er ook wel elke dag aan, vooral ‘s avonds. Dan zit ik heel de tijd speeksel aan te maken (en lichtjes te smakken als ik mijn vrouw mag geloven) en fantaseer ik wel eens over het wegwerken van een zak doritos of 2-3, maar ik doe het gewoon niet. Ik had dit niet bij mijn eerste cutperiodes vorig jaar en toen viel ik met periodes bijna 1 kg per week af, dus ik kan er niet echt een lijn in trekken. Misschien de langere duur of het totale gewichtsverlies zoals je zegt.

had dit met tren en cutten :emo: cake, slagroom, koeken, chips. Binnen een half uur waren 2500-3000kcal zo weg. Best ziek ja

Terug
Naar boven