Fitness Seller

Vreselijk nieuwsgierig... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by TongPo


Precies :thumbup:

Snelheid en timing zijn de belangrijke factoren, maar het is wel zo dat in bepaalde martial arts kracht meer meespeelt dan bij andere... zo is kracht bij bijv Muay Thai belangrijker dan bij Aikido. De winnaar is echter meestal diegene die zijn of haar vechtsport het meeste beheerst...

Na mijn mening heb je niet veel aan kracht als je niet snel genoeg bent of als de timing niet goed is...Maar goed het is net wat je zegt bij sommige martial arts is kracht belangrijker dan snelheid of timing...

Greets,
RanNutai
 
Man-Mountain zei:
toen ik 5 jaar was moest ik op judo van mn ouders omdat ik te zwak was in hun ogen...tot mn 10e gedaan toen vond ik t niet meer leuk. Daarna voornamelijk straatgevechten, met kopstoten geven en klappen onder de gordel. Tja. Je wordt er wel hard van.
yep, leren vechten op straat, daarnaast karate bruine band, boksen, kickboksen en 'Tai Chi'
 
Begonnen met Judo, gevolgd door 2 jaar karate. Ben op m'n veertiende overgestapt op het boksen(geen wedstrijden). Na 2 jaar ben ik gaan basketballen, om te overleven onder de basket ben ik toen aan de gewichten gegaan(speelde center ondanks mijn lengte van 1.87) :p
 
Hehe ook met Judo begonne op erg vroege leeftijd, toen ging mijn interesse inene naar voetbal en stopte ik ermee.
Nu, na een lange tijd ben ik heel erg bezig met Martial Arts en dus ook met Fitness/Kracht training, en alles wat daarom heen zit; voeding/dieten etc..

En jullie boys op dit forumpie hebben mij al heel erg goed hiermee kunnen helpe :)

EN dan vind ik het al helemaal nice om op een BB forum dit te lezen:

Originally posted by TongPo

De winnaar is echter meestal diegene die zijn of haar vechtsport het meeste beheerst...

Want probeer dat maar aan de meeste vechtsport beoefenaars/martial artists duidelijk te maken, die denken bijna allemaal dan net die ene martial Art die zij beoefenen de beste van de wereld is, en dus zij dit ook zullen worden...... ???

Heb hierom al vaak een discussie moeten beeindigen.... :(
 
ik heb toen ik 13 was een jaar ofzo (iets langer) taekwando gedaan (groene band) thats it.
maar ik wil naast het BB'en ook boksen o.a. voor de reden die FreDSKI aangaf dat je er goed van afvalt.
maar ik heb ook heel wat techniek nodig e.d.

maar ik twijfel en durf eerlijk gezegd niet want ik bak er echt niks van dus dat gaat niks worden volgens mij. dus ik d8 er aan om gewoon een boksbal te kopen en zelf thuis te oefenen.
 
yo

boksen, muay thai, am.football tel ik ook mee met fysiek :D, thai boksen
 
lol je bakt er niks van?

bodybuilder0102 zei:
ik heb toen ik 13 was een jaar ofzo (iets langer) taekwando gedaan (groene band) thats it.
maar ik wil naast het BB'en ook boksen o.a. voor de reden die FreDSKI aangaf dat je er goed van afvalt.
maar ik heb ook heel wat techniek nodig e.d.

maar ik twijfel en durf eerlijk gezegd niet want ik bak er echt niks van dus dat gaat niks worden volgens mij. dus ik d8 er aan om gewoon een boksbal te kopen en zelf thuis te oefenen.


een sport is erom te leren ;)
 
b.lesnar zei:
een sport is erom te leren ;)

njah maar ik vind dat ik dan eerder had moeten beginnen. pas op je 20e kan toch niet meer?? zit ik dan niet in ene tege allemaal mike tyson's te sparren?
 
Back
Naar boven