Fitness Seller

Vreten ervoor of erna. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Wat doen jullie na de training? Ga je meteen eiwitten en koolhydraten eten of wacht je een uurtje?
 
Direct na training m'n whey+dextrose --> douchen --> naar huis met de fiets, nooit de auto voor die 5 minuten :rolleyes: --> boterhammen maken voor de volgende dag --> brood en kwark maken voor daarna.

1/2 uurtje dus zoiets. :p
 
Ja dat doe ik ook al jaren, vandaag op de sportschool werd ik erop aangesproken, deze meneer beweerde dat het veeeeeeeel beter is oom een uur na je training te beginnen met eten dit ivm vetverbranding. Hij had ervoor geleerd bla bla bla

Maar wie dat dat nog meer meteen na het trainen eten.

Steve
 
Direct na training dextrose en creatine, 5 minuutjes later whey, dan douchen, omkleden en dan half uurtje a drie kwartier daarna eten.
 
Meteen na de training naar huis fietsen (15 min), dan eten, dan douchen. :)
 
na de training direct wheyshake met dextrose. half uur tot uur naderhand goede maaltijd met vold. eiwitten en bonen en groente
 
Originally posted by Rob G
Direct na training dextrose en creatine, 5 minuutjes later whey, dan douchen, omkleden en dan half uurtje a drie kwartier daarna eten.

Waarom je dextrose en whey niet bijeen? Dextrose zal immers het eerst in de bloedbaan zijn alvorens je whey (iets later) opgenomen wordt.
 
Dextrose zit bij die creatine, ik heb RAGE dus een al-in product. Op die fiets. Dus eerst pak ik die rage, dan rijd ik met de auto naar huis (5 a 10 min) en dan pak ik whey!
 
Originally posted by Rob G
Dextrose zit bij die creatine, ik heb RAGE dus een al-in product. Op die fiets. Dus eerst pak ik die rage, dan rijd ik met de auto naar huis (5 a 10 min) en dan pak ik whey!

kanje ook als een hele pre-shake nemen. geen enkel probleem
 
Yeah i know, maar die whey is zo plakkerig, die kan ik makkelijker met de staafmixer shaken anders koekt het allemaal zo snel aan. Die RAGE daar in tegen kan ik makkelijk gewoon bij water pleuren, beetje schudden en hij is helemaal opgelost. Dus ik neem die RAGE mee, in de auto snel bij mijn bidon gooien en dat op drinken. Dan meteen vol gas naar huis om die whey te pakken. Maaruh, deze week is toch laatste week creatine, dus dan pak ik weer alleen dextrose en whey dadelijk!
 
Back
Naar boven