AndroidHealthClinic

Shift to 'hybrid athlete' (BB + running)

Bezoekers in dit topic

Maar waarom vind je jezelf geen beginner meer dan? Want qua progressie op kracht en massa is er niet veel vooruit gegaan, vooral voor meerdere jaren.
Omdat ik niet verwacht naturel nog gigantische sprongen in kracht en/of spiermassa te kunnen maken, ook al zou ik vanaf nu het voor mij optimale trainings- en voedingsschema volgen. En ook wat Steks hierboven zegt.
 
Ongeacht de kennis die ik wel of niet bezit, vind ik de kracht stats wel bepalend voor niveau.
Het geeft ondubbelzinnig aan of je de weg naar hypotrofie hebt gevonden.

En die 62, was toch ook ondergewicht?
 
Ongeacht de kennis die ik wel of niet bezit, vind ik de kracht stats wel bepalend voor niveau.
Het geeft ondubbelzinnig aan of je de weg naar hypotrofie hebt gevonden.
Zeker waar, maar dat moet je dan wel zien in relatie tot je startniveau en wat maximaal haalbaar is.

En die 62, was toch ook ondergewicht?
62 kg bij 1m80 geeft een BMI van 19. Niet ongewoon voor topwielrenners die goed bergop kunnen. Kijk voor de lol eens naar de stats van die jongens...
 
Zeker waar, maar dat moet je dan wel zien in relatie tot je startniveau en wat maximaal haalbaar is.


62 kg bij 1m80 geeft een BMI van 19. Niet ongewoon voor topwielrenners die goed bergop kunnen. Kijk voor de lol eens naar de stats van die jongens...
Bmi is toch helemaal niet relevant voor sporters
 
Zeker waar, maar dat moet je dan wel zien in relatie tot je startniveau en wat maximaal haalbaar is.


62 kg bij 1m80 geeft een BMI van 19. Niet ongewoon voor topwielrenners die goed bergop kunnen. Kijk voor de lol eens naar de stats van die jongens...
Screenshot_20220503-175515_Chrome.jpg

Mijn BMI is al bijna hoog terwijl ik 190 en 82kg ben, BMI is bullshit lol
 
Bekijk bijlage 554779
Mijn BMI is al bijna hoog terwijl ik 190 en 82kg ben, BMI is bullshit lol
Ik ben bijna te zwaar😜 1.77 en 75 kg.

Ik heb in de periode dat ik als voedingsdeskundige heb gewerkt nooit iets met BMI gedaan. De buikomvang en verhouding spiermassa t.o.v. de vetmassa zegt zoveel meer.
 
Ik ben bijna te zwaar😜 1.77 en 75 kg.

Ik heb in de periode dat ik als voedingsdeskundige heb gewerkt nooit iets met BMI gedaan. De buikomvang en verhouding spiermassa t.o.v. de vetmassa zegt zoveel meer.
Pics? :eyebrow:
 
Zeker waar, maar dat moet je dan wel zien in relatie tot je startniveau en wat maximaal haalbaar is.


62 kg bij 1m80 geeft een BMI van 19. Niet ongewoon voor topwielrenners die goed bergop kunnen. Kijk voor de lol eens naar de stats van die jongens...
De stats op bb ? :thumb:
Ik snap dat het voor een wielrenner praktisch is om zo Light als mogelijk te zijn voor de watts per kg.
 
Bekijk bijlage 554779
Mijn BMI is al bijna hoog terwijl ik 190 en 82kg ben, BMI is bullshit lol
BMI is geen bullshit, het is simpelweg de verhouding tussen je gewicht en je lengte in het kwadraat. Het is wel bullshit om simpelweg alleen adhv dit cijfer te oordelen over iemand zijn gewicht.
 
BMI is geen bullshit, het is simpelweg de verhouding tussen je gewicht en je lengte in het kwadraat. Het is wel bullshit om simpelweg alleen adhv dit cijfer te oordelen over iemand zijn gewicht.
Voor de meeste mensen is het een aardige indicator, in combi met taille voor bijna iedereen.
 
BMI is geen bullshit, het is simpelweg de verhouding tussen je gewicht en je lengte in het kwadraat. Het is wel bullshit om simpelweg alleen adhv dit cijfer te oordelen over iemand zijn gewicht.
Ik bedoel voor de mensen die al iets massa hebben, dan klopt het al gauw niet. Maar ik snap wat je bedoelt.
 
Wie stelt dan de grenzen vast?
ik begrijp wat je bedoelt, maar bmi is meer voor de 'gewone' mens bedoelt als richtlijn. Als je dit op een wedstrijd bodybuilder toepast zou die ook overweight zijn.
 
Back
Naar boven