XXL Nutrition

Shift to 'hybrid athlete' (BB + running)

Bezoekers in dit topic

We kunnen inmiddels wel vaststellen dat deze een zwak voor vrouwen heeft die minder jong zijn dan hij en/of zo de hormonen door het lijf heeft gieren dat de juiste gaten en lichaamstemperatuur voldoende is. :D
Minder jong? Liefst 2x mijn leeftijd! drool: :roflol:
 
Bovendien zou ik dan direct mijn identiteit prijsgeven als ik hier een foto in wieleroutfit zou plaatsen en ik ben erg gesteld op mijn privacy.
 
Bovendien zou ik dan direct mijn identiteit prijsgeven als ik hier een foto in wieleroutfit zou plaatsen en ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Dat is dan wel een goede rede.
 
Bovendien zou ik dan direct mijn identiteit prijsgeven als ik hier een foto in wieleroutfit zou plaatsen en ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Op welk niveau heb je gefietst ? Welke wedstrijden ?
Mag gerust globaal, hoef geen jaargang en rugnummers :D
 
Op welk niveau heb je gefietst ? Welke wedstrijden ?
Mag gerust globaal, hoef geen jaargang en rugnummers :D
Semi-professioneel niveau. Klimmer. Was op m'n best in het hooggebergte.
 
Semi-professioneel niveau. Klimmer. Was op m'n best in het hooggebergte.
Je bent toch amateur of professioneel fietser? Zelf kreeg ik kleding van ZAES en Schwalbe banden, een teammaat ook nog een hele fiets van de plaatselijke fietsenfabriek Santos, maar we waren amateurs.
 
Laatst bewerkt:
Je bent toch amateur of professioneel fietser? Zelf kreeg ik kleding van ZAES en Schwalbe banden, een teammaat ook nog een hele fiets van de plaatselijke fietsenfabriek Santos, maar we waren amateurs.
Ik stond niet op de loonlijst, dus in die zin amateur, maar kon wel mijn hobby uitoefenen zonder er een cent aan uit te geven (alle materiaal, kleding, sportvoeding, verblijfskosten in het buitenland, etc, etc). Maar heb geen zin om er verder op in te gaan. Dit is tenslotte een bodybuildingforum.
 
Laatst bewerkt:
Ik stond niet op de loonlijst, dus in die zin amateur, maar kon wel mijn hobby uitoefenen zonder er een cent aan uit te geven (alle materiaal, kleding, sportvoeding, verblijfskosten in het buitenland, etc, etc). Maar heb geen zin om er verder op in te gaan. Dit is tenslotte een bodybuildingforum.
Klinkt als een mooie tijd. Wij sliepen in tentjes in het buitenland.
 
Meten is weten!

Ik ben vandaag exact 48 weken bezig met rustig aankomen. Een mooi moment om alles weer eens te meten. Op basis van de metingen de conclusie getrokken dat ik nog wel een tijdje door kan gaan op deze weg, vooral omdat de huidplooidiktes nauwelijks zijn veranderd.

Gewicht:

5 juni 2021: 64 kg
7 mei 2022: 69½ kg => + 5½ kg in 11 maanden.

Huidplooien (mm):

5 juni 20217 mei 2022
biceps, rechts22
triceps, rechts33
borst, rechts
navel, rechts4
suprailliac (heup), rechts
bovenbeen, rechts4
totaal17½17½

Omvangsmaten (cm):

5 juni 20217 mei 2022
borst98103
taille76½80½
heupen8992
bovenbeen, rechts50½53
kuit, rechts3334
biceps, rechts3233
 
Laatst bewerkt:
Meten is weten!

Ik ben vandaag exact 48 weken bezig met rustig aankomen. Een mooi moment om alles weer eens te meten. Op basis van de metingen de conclusie getrokken dat ik nog wel een tijdje door kan gaan op deze weg, vooral omdat de huidplooidiktes nauwelijks zijn veranderd.

Gewicht:

5 juni 2021: 64 kg
7 mei 2022: 69½ kg => + 5½ kg in 11 maanden.

Huidplooien (mm):

5 juni 20207 mei 2021
biceps, rechts22
triceps, rechts33
borst, rechts
navel, rechts4
suprailliac (heup), rechts
bovenbeen, rechts4
totaal17½17½

Omvangsmaten (cm):

5 juni 20207 mei 2021
borst98103
taille76½80½
heupen8992
bovenbeen, rechts50½53
kuit, rechts3334
biceps, rechts3233
2022.
 
Back
Naar boven