XXL Nutrition

Vriend van me heeft gekke trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uhm dat kan echt niet, of het was niet waar dat ie eerst maar max 40 kon of dat ie nu 100 kan is bullshit of die 2 maanden was eigenlijk wat meer:) Zelfs al gebruikt ie lijkt het me nog onhaalbaar.

sowieso onzin verhaal.

+1

maar dan zowiezo
 
Hij traint pas 2 maanden en hij bencht nu al 100kg hij kon hiervoor maar 40kg.
Zijn schema is als volgt hij traint 7dagen p/w fullbody daarna neemt hij week rust en daarna weer. ik zie zware vooruitgang bij hem denken jullie dat dat een goede manier is van trainen?
Hij boekt wel dikke vooruitgang in spieren en kracht..

Voor hem wel dus.
 
Euh elke dag fullbody doen heb ik de eerste 3 maanden ook gedaan omdat ik hier niks van af wist etc, je boekt enorme vooruitgang wat kracht betreft en spiermassa ja, maar dat is gewoon allemaal pump, ik raakte overtraint en kon geen 5min meer op de cardio zitten, bovendien verdween alles na zo'n 2 weken en kon ik weer vanaf 't begin beginnen :rolleyes:
 
Euh elke dag fullbody doen heb ik de eerste 3 maanden ook gedaan omdat ik hier niks van af wist etc, je boekt enorme vooruitgang wat kracht betreft en spiermassa ja, maar dat is gewoon allemaal pump, ik raakte overtraint en kon geen 5min meer op de cardio zitten, bovendien verdween alles na zo'n 2 weken en kon ik weer vanaf 't begin beginnen :rolleyes:

Dat klopt ja.

Na 3 maanden bankdruk je 100kg maar daarna val je gelijk terug naar 40kg.
 
hahaha dit is echt een bulsh*t topic...
 
Klinkt goed, heb je wat meer details? Wat doet hij allemaal wel of juist niet naast bankdrukken?

Elke dag een paar compounds opwerken naar een niet zo intensieve rep/volume max voor die dag werkt goed, maad dan ben ik wel benieuwd naar wat ie precies doet elke dag.

En sommigen hebben al genoeg opgebouwt uit andere activiteiten waardoor enkel een periode de beweging geoefend hoeft te worden. Als de spieren er al zijn gaat het heel snel.
 
Dude.. 25 may 2009 :p
 
Back
Naar boven