XXL Nutrition

Vriend van me heeft gekke trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vatbond1

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2009
Berichten
33
Waardering
0
Hij traint pas 2 maanden en hij bencht nu al 100kg hij kon hiervoor maar 40kg.
Zijn schema is als volgt hij traint 7dagen p/w fullbody daarna neemt hij week rust en daarna weer. ik zie zware vooruitgang bij hem denken jullie dat dat een goede manier is van trainen?
Hij boekt wel dikke vooruitgang in spieren en kracht..
 
Ja, dat is het beste schema ter wereld. Doe het ook, maar let wel erop dat je om de week ook nog een patatje oorlog neemt met een halve kroket en een hele frikandel!
 
Is k*t, zoek is naar overtrainen en supercompensatie.
 
minuh@
ik weet dat je spieren zo een 48 uur nodig hebben om te rusten.
maar weet niet ik wil het wel is proberen sinds ik een reuze vooruitgang bij hem zie.

powerhouse@ reactie is niet eens nodig
 
Ja, dat is het beste schema ter wereld. Doe het ook, maar let wel erop dat je om de week ook nog een patatje oorlog neemt met een halve kroket en een hele frikandel!

Beste Powerhouse,
Je bent de wekelijkse berenhap vergeten, zonder die red je het echt niet.
dus de volgende keer wel het hele geheim verklappen he...;)
 
Beste Powerhouse,
Je bent de wekelijkse berenhap vergeten, zonder die red je het echt niet.
dus de volgende keer wel het hele geheim verklappen he...;)

kleuters,,
ik w8 op serieus antw.
 
Hij traint pas 2 maanden en hij bencht nu al 100kg hij kon hiervoor maar 40kg.
Zijn schema is als volgt hij traint 7dagen p/w fullbody daarna neemt hij week rust en daarna weer. ik zie zware vooruitgang bij hem denken jullie dat dat een goede manier is van trainen?
Hij boekt wel dikke vooruitgang in spieren en kracht..
Dat is een manier van trainen ja. Afhankelijk van de intensiteit.
 
Totaal ongetrainde lieden kunnen de eerste maanden zelfs progressie boeken dmv. intensief Nintendo spelen bij wijze van spreken.

Kortom, met de grootste k*t-schema's boek je nog vooruitgang. Dat zegt dus niet zoveel over de deugdelijkheid van schema, maar meer over de ongetraindheid en extreme gevoeligheid voor trainingsprikkels.

Mocht hij na een jaar nog steeds aanzienlijke vooruitgang boeken op de manier, dan werkt dit blijkbaar voor hem......maar geloof dat maar niet.

ja ik begrijp je, in het begin d8 ik wtf, maar toen ik hem zag die vooruitgang
dat boek ik in geen jaar.
 
Ik denk persoonlijk dat jouw vriend hele goede genen heeft, een betere aanleg.

Ieder lichaam reageert anders op prikkels ;)
 
Probeer het gewoon, en laat ons weten of het werkt... Hou een logje bij bv.
 
was je maat ondervoed toen hij begon met trainen?
 
Erg vaag, dat wil dus zeggen dat hij (100-40)60 kg / 30 trainingsdagen = 2 kg bij elke training erop.
Dit kan gewoonweg niet. Ik zeg bluf! (of hij moest stiekem aan het snoep zitten ;) maar dan nog ...)
 
IK heb dit ook eens gelezen op bodybuilding.com, iedere dag fullbody. Ik heb het dan ook eens geprobeerd. Ik ben echter maar tot dag 4 geraakt, dan moeten stoppen door de spierpijn die niet te harden was :). Dan 3 dagen gerust en de week erop al op alle oefeningen een pr zet. Maar 7 dagen fullbody dan 7 dagen niets zou ik niet doen. Maar blijkbaar werkt het wel voor je vriendje.
 
uhm dat kan echt niet, of het was niet waar dat ie eerst maar max 40 kon of dat ie nu 100 kan is bullshit of die 2 maanden was eigenlijk wat meer:) Zelfs al gebruikt ie lijkt het me nog onhaalbaar.

sowieso onzin verhaal.
 
De hamvraag is: Hoe bencht ie?

Als ie als een debiel bencht is ie of een genetisch wonder, of aan de juice.

Het is ook mogelijk dat hij gewoon hele goede techniek heeft met benchen, en dat zijn eigenlijke bench met perfecte vorm bijvoorbeeld al op wat, 60 KG lag? Als beginner kun je met veel eten makkelijk 2,5 KG per training erop gooien in het begin, dan zou die binnen een maand bijv op 95 KG zitten. Daarna zou ie wel moeten deloaden en dan op 85 ofzo weer gaan en dan zou die de 100 wel kunnen halen met nog 1 maand te gaan.

Ik denk eerder dan zijn trainingsmethode hem minder goed doet dan bijvoorbeeld een normaal rippetoe schema. Misschien dat ie met rippetoe wel op de 110 zou zitten nu.
 
misschien iemand eens testen hier? ben curieus!
 
Ik heb wel eens een tijdje 5x per week gebencht. Schema van Pavel, elke dag 1 setje, heel laag beginnen.
 
Back
Naar boven