Fitness Seller

vriend vind gezonde voeding en sporten onzin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vraag niet om een mening.. meer een manier om hem uit te leggen dat het voor mij belangrijk is.
Heb het er gister met hem over gehad.. dus dat moet goed komen. Met wat balans.

Potato Potato..

Je mist de kern van het verhaal. Er zit iets in je relatie niet goed, als jij je eigen vriend al niet iets duidelijk kunt maken zodat hij het begrijpt. 1. hij wil het niet aanpassen voor je, 2. je weet niet hoe je tot hem door moet dringen. Hoe dan ook, hier op het forum kent niemand jouw vriend (verondersteld), dus hoe gaan wij weten hoe JIJ iets moet doen bij JOUW vriend?
 
Meningen krijg je erop een forum gratis bij.. :D

Goed dat jullie het besproken hebben, wat was zijn reactie?

Sterf en laat me met rust?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Meningen krijg je erop een forum gratis bij.. :D

Goed dat jullie het besproken hebben, wat was zijn reactie?
Ja dat zei dan zo.. Ik haal de voor mij nuttige tips eruit.
Zijn angst is dat t overslaat in anorexia.. Maar dat gaat bij mij niet gebeuren, ik hou van eten en daar ben ik ook niet bang voor.
Uitgelegd dat het voor mij belangrijk is dat ik lekker kan sporten en met voeding bezig ben. Omdat ik dan gewoon beter in mijn vel zit, en ik vind dat ik er dan beter uit zie.
Even kort samengevat.
 
Ja dat zei dan zo.. Ik haal de voor mij nuttige tips eruit.
Zijn angst is dat t overslaat in anorexia.. Maar dat gaat bij mij niet gebeuren, ik hou van eten en daar ben ik ook niet bang voor.
Uitgelegd dat het voor mij belangrijk is dat ik lekker kan sporten en met voeding bezig ben. Omdat ik dan gewoon beter in mijn vel zit, en ik vind dat ik er dan beter uit zie.
Even kort samengevat.

En verder geen reactie meer van hem nadat je dat uitgelegd had?
 
En verder geen reactie meer van hem nadat je dat uitgelegd had?
Jawel hoor.
Hij vind me mooi zoals ik ben en vind t niet nodig dat ik dunner wordt.. uitgelegd dat ik op dit gewicht wil blijven.
En als t zo belangrijk is laat hij me mijn ding doen, en fluit me terug als ik te ver ga oid
 
Klinkt als het ideale vriendje :heart:
 
Wat zijn jullie ook negatief ingesteld :roflol:
 
Dit forum is niet voor zwakzinnigen :rolleyes:
 
??? Bodybuilders zijn toch allemaal juist zwakzinnig?:D

Nee alleen de AAS gebruikers, die hebben geen wilskracht ook geen kennis om de 123 regel toe te passen :(
 
Je stats kloppen niet
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nee alleen de AAS gebruikers, die hebben geen wilskracht ook geen kennis om de 123 regel toe te passen :(

Nee dat komt omdat ze niet eens tot 3 kunnen tellen.................




oh wacht het is nog geen vrijdag.......my bad
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Wel lastig met kcal tellen, of reps, of zelfs setjes :o
 
Wel lastig met kcal tellen, of reps, of zelfs setjes :o

Gewoon domweg invoeren in een app...........lastige is wel dat je goed moet opletten of de calorieen bij de koekjes wel ingevuld staan ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Is toch al lang bekend dat 99% van de dbb leden autistisch is?:trollface:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven