Fitness Seller

vriend vind gezonde voeding en sporten onzin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn jullie ook negatief ingesteld :roflol:
Nee de bedoeling was om het topic te ontsporen...

latest?cb=20160912174428.jpg
 
Erg kort door de bocht, vind dat wij ons nimmer mogen mengen in het keuren van een relatie. Elke kant een verhaal en wij weten alleen wat er op dit moment vertelt word. Maar wat een kut vent zeg, verder... Geen E nummers snap ik wel, zelf laatste tijd ook meer fan van de cypionate of propionate.
 
Natuurlijk niet, hij zegt gewoon wat ze wil horen zodat hij van het gezeik af is :roflol:

Dat is de beste manier van communiceren met vrouwen :D
 
Het is een kwestie van tijd dat je iemand ontmoet met dezelfde doelen, of onbewust hiernaar opzoek gaat, en je je huidige vent verlaat.
 
hoi hoi,
Ik sport vrij veel, 6 keer per week. En probeer daarnaast zo een gezond mogelijk voedingspatroon aan te houden. Uiteraard voor het mooie resultaat.
Nu vind mijn vriend dit behoorlijke onzin, en ik merk dat ik veel vaker verval in ongezonde voedingskeuzes en hier baal ik onwijs van..
Het lukt me echter niet hem te overtuigen dat het wel belangrijk is om gezond te eten, en dit in sommige gevallen aan te vullen met voedingssupplementen.
Nu heb ik de laatste tijd veel lichamelijke klachten door de stress omtrent dit verhaal+ongezonde voeding, en hij ziet dit als: zie je wel dat ik gelijk heb.

heeft iemand tips? Misschien hoe ik hem kan overtuigen, of me me ding kan laten doen ofzo

Zonnebril


Vind je het vervelend puur omdat hij je (overdreven) gezonde levensstijl onzin vindt? Ik snap dat je daardoor eerder in de verleiding komt, maar als jij het graag gezond wilt zijn zou dat wel mee moeten vallen?

Of baal je eigenlijk dat hij allemaal troep naar binnen werkt en niet aan zijn fysiek werkt? Ik heb eerder het idee dat dit het namelijk is maar je het niet zo wilt verwoorden?
 
Kun je hem de trap niet opdragen en zeggen: “nu jij”? :D
 
ik snap wat je bedoelt. Het is alleen al best wel lastig om je aan je voeding te houden en dat eind van de dag je macro's kloppen. En als iedereen om je heen dan de hele dag loopt te snoepen/alles naar binnen schuift wat ik ook heel lekker vind.. Maakt dat het niet makkelijker..
en tja dat ik daar stress van heb.. Gewoon opzoek gaan naar balans
Weet je wat daar bij kan helpen? Aspartaam bijvoorbeeld.
 
Vind je het vervelend puur omdat hij je (overdreven) gezonde levensstijl onzin vindt? Ik snap dat je daardoor eerder in de verleiding komt, maar als jij het graag gezond wilt zijn zou dat wel mee moeten vallen?

Of baal je eigenlijk dat hij allemaal troep naar binnen werkt en niet aan zijn fysiek werkt? Ik heb eerder het idee dat dit het namelijk is maar je het niet zo wilt verwoorden?
Het klinkt inderdaad zeer aannemelijk dat dat het probleem is.

Dat hij haar levensstijl moet accepteren is één ding, maar dat hij zich moet aanpassen omdat zij anders in de verleiding komt om slecht te eten is heel wat anders.
 
Het klinkt inderdaad zeer aannemelijk dat dat het probleem is.

Dat hij haar levensstijl moet accepteren is één ding, maar dat hij zich moet aanpassen omdat zij anders in de verleiding komt om slecht te eten is heel wat anders.


Maar als zij heel graag gezond wil eten zoals ze zegt zou de verleiding wel moeten meevallen lijkt mij? Tenzij ze extreem streng is met allerlei regeltjes dat ze daardoor makkelijker in een slecht eetpatroon vervalt. Af en toe een oreo moet gewoon kunnen :eating:drool:
 
Maar als zij heel graag gezond wil eten zoals ze zegt zou de verleiding wel moeten meevallen lijkt mij? Tenzij ze extreem streng is met allerlei regeltjes dat ze daardoor makkelijker in een slecht eetpatroon vervalt. Af en toe een oreo moet gewoon kunnen :eating:drool:

Verleiding is waarom 99% van de mensen falen met hun doelen.

Als jij aan het cutten bent en je bent constant omringt door mensen die voor je neus allemaal lekkere dingen eten dan is dat gewoon heel moeilijk. Er zijn weinig mensen met zoveel discipline. Dit is waarom veel mensen dus zulke situaties vermijden, ten koste van hun sociaal leven en in extreme gevallen zelfs ten koste van hun relatie.

Serieuze fitness/bodybuilding doelen hebben terwijl je in een relatie zit met iemand die precies het tegenovergestelde is..... dan ben je gedoemd te mislukken. Het is alleen de vraag wat er dan precies mislukt: je relatie of je doelen..

Op een gegeven moment word het een welles-nietes spelletje.

Zijn kant van het verhaal: dat jij fitness doelen hebt betekent niet dat ik mijn eten aan moet passen

Haar kant van het verhaal: ik kom door jou in de verleiding om slecht te eten waardoor ik m'n doelen niet haal.
 
Laatst bewerkt:
Als jij aan het cutten bent en je bent constant omringt door mensen die voor je neus allemaal lekkere dingen eten dan is dat gewoon heel moeilijk.

Dit ga ik niet ontkennen. Daarom heb ik geen vriendinnen. Al die chocola vretende vrouwen delen hun guiltypleasures graag om zichzelf minder slecht te voelen.
Heb echt zo vaak chocolade repen/pakketjes whatever cadeau gekregen terwijl ik nadrukkelijk zeg dat ik het niet wil:schoot:



Zonnebril ...Tijd voor een nieuw vriendje? #healthyboy :cheer:
 
Dit ga ik niet ontkennen. Daarom heb ik geen vriendinnen. Al die chocola vretende vrouwen delen hun guiltypleasures graag om zichzelf minder slecht te voelen.
Heb echt zo vaak chocolade repen/pakketjes whatever cadeau gekregen terwijl ik nadrukkelijk zeg dat ik het niet wil:schoot:



Zonnebril ...Tijd voor een nieuw vriendje? #healthyboy :cheer:
ik heb ook geen vrienden. ligt wel niet aan mn eetgewoontes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven