XXL Nutrition

vriend vind gezonde voeding en sporten onzin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach nu is het een Lekker Topic en Goed druk ook.
Degene die met zak chips op de bank zitten en taart eten enz vinden sporten nie leuk, jij wel, ik ook geniet van lekker aan ijzer trekken of vroeger op de mat staan, jij jouw ding hun hun ding, mag je ook wat van de taart zeggen of van het overgewicht maar ik zou me energie sparen voor andere zaken want lekker belangrijk, vele soorten mensen, vele soorten wensen
Die mensen die op de bank liggen zijn dezelfde mensen die wenen dat ze niet kunnen afvallen en overal last van hebben. Ik ken persoonlijk niemand die zegt ja ik heb graag overgewicht.
Maar er iets aa ndoen... aah nee wacht toch niet.
 
Die mensen die op de bank liggen zijn dezelfde mensen die wenen dat ze niet kunnen afvallen en overal last van hebben. Ik ken persoonlijk niemand die zegt ja ik heb graag overgewicht.
Maar er iets aa ndoen... aah nee wacht toch niet.
nee toch niet :D, ze vinden sporten iet leuk, snap het nou, anders strafwerk
 
Wie de fak is "we"? :hahaha:Ben je nou opeens ook nog eens lid van een select gezelschap? johnyjordaan zeg er eens wat van joh, ouwe Dostojevski van me!

De eigenpijpende narcistische kliek vol met Donny's, Wesley's , Kevins en Jeffrey's die in hun XXL Nutrition stringer contraction curls staan te doen bij de basic fit zodat ze een epische pomp krijgen in hun armen waarover ze op instagram een post kunnen maken terwijl ze hun BCAA's naar binnen kloeken tezamen met een smerige shake van bambix en hydroisolaat van Berry de Mey (een echte atleet bestelt namelijk bij hem).
 
Hallo Zonnebril. Gezien dit soort discussies, adviseer ik je om je vriend buiten te zetten en een leuke vriendin te zoeken. Of juist bij je vriend te blijven juist omdat hij zich niet met BB bezig houdt en derhalve geen haantje is....lekker aan het junkfood houden? Lastig....
Ik ben trouwens nog vrijgezel hoor, maarre, ik eet wel E-nummers en suikers. Fruit en groenten zitten immers suikers in.
 
nee toch niet :D, ze vinden sporten iet leuk, snap het nou, anders strafwerk
Dat snap ik, maar dan moet je ook niet liggen blijten dat geen enkel dieet werkt en ik heb last van mijn knieën en ik heb gewoon een traag metabolisme en mijn schildklier werkt niet en dit dat zus zo blablablablabla.
 
De eigenpijpende narcistische kliek vol met Donny's, Wesley's , Kevins en Jeffrey's die in hun XXL Nutrition stringer contraction curls staan te doen bij de basic fit zodat ze een epische pomp krijgen in hun armen waarover ze op instagram een post kunnen maken terwijl ze hun BCAA's naar binnen kloeken tezamen met een smerige shake van bambix en hydroisolaat van Berry de Mey (een echte atleet bestelt namelijk bij hem).
Kijk dit is gewoon helemaal af!!!, scheermes scherp is er niks bij , en dan nog je naam kaptijnkoolvis, in 1 woord geweldig , mijn avond is goed, mijn dank is groot!!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat snap ik, maar dan moet je ook niet liggen blijten dat geen enkel dieet werkt en ik heb last van mijn knieën en ik heb gewoon een traag metabolisme en mijn schildklier werkt niet en dit dat zus zo blablablablabla.
Bijna strafwerk :D, je snapt het toch zelf al, wat is makkelijker dan ergens de schuld aan te geven, nogmaals ze vinden sporten niet leuk, snap het nou
 
Bijna strafwerk :D, je snapt het toch zelf al, wat is makkelijker dan ergens de schuld aan te geven, nogmaals ze vinden sporten niet leuk, snap het nou
Voila, het zijn dus eigenlijk gewoon laffe mensen. Ik speel geen instrument ik ga toch ook niet zeggen ja maar ik heb een te kleine longinhoud ja maar die noten zijn zo moeilijk om te lezen ja maar dit ja maar dat. Kom er dan gewoon voor fucking uit van in de plaats te zeuren. Zeg dan gewoon ik ben een luie donder in mijn zetel.
 
De eigenpijpende narcistische kliek vol met Donny's, Wesley's , Kevins en Jeffrey's die in hun XXL Nutrition stringer contraction curls staan te doen bij de basic fit zodat ze een epische pomp krijgen in hun armen waarover ze op instagram een post kunnen maken terwijl ze hun BCAA's naar binnen kloeken tezamen met een smerige shake van bambix en hydroisolaat van Berry de Mey (een echte atleet bestelt namelijk bij hem).
Deze volzinnen bevatten echt alle kenmerken waar ik hartelijk om moet lachen, dagelijks, bij de F4F. Geniaal.:bow:
 
Voila, het zijn dus eigenlijk gewoon laffe mensen. Ik speel geen instrument ik ga toch ook niet zeggen ja maar ik heb een te kleine longinhoud ja maar die noten zijn zo moeilijk om te lezen ja maar dit ja maar dat. Kom er dan gewoon voor fucking uit van in de plaats te zeuren. Zeg dan gewoon ik ben een luie donder in mijn zetel.
NEEEEEEE , in de "normale"wereld kom je er niet voor uit, je verzint excusses, snap je het nu dan :)
 
NEEEEEEE , in de "normale"wereld kom je er niet voor uit, je verzint excusses, snap je het nu dan :)
Ik heb daar dus enorm schijt aan. Maar waarom doen dan alsof krachttraining niets waard is. Het is een sport waar zelfs iemand met weinig talent nog ver kan komen.
Tuurlijk is een bedrijf uitbouwen moeilijker, maar is dan ook een vorm van overleven zoals ik al zei. Iedereen wilt geld op zijn bank hebben staan. Daarom ook veel makkelijker om hier motivatie voor te vinden.
 
Ik heb daar dus enorm schijt aan. Maar waarom doen dan alsof krachttraining niets waard is. Het is een sport waar zelfs iemand met weinig talent nog ver kan komen.
Tuurlijk is een bedrijf uitbouwen moeilijker, maar is dan ook een vorm van overleven zoals ik al zei. Iedereen wilt geld op zijn bank hebben staan.
kracht trainen kan ook een vorm van overleven zijn als je heel erg onzeker bent, laat het nou gaan, het is allemaal goed, ieder heeft zijn plek en vindt zijn wegh, zelfs sniper of vlora en vauna, it's all good
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De eigenpijpende narcistische kliek vol met Donny's, Wesley's , Kevins en Jeffrey's die in hun XXL Nutrition stringer contraction curls staan te doen bij de basic fit zodat ze een epische pomp krijgen in hun armen waarover ze op instagram een post kunnen maken terwijl ze hun BCAA's naar binnen kloeken tezamen met een smerige shake van bambix en hydroisolaat van Berry de Mey (een echte atleet bestelt namelijk bij hem).
Bambix is "schoner" jonguh. Berry de Whey is alleen van belang als het echt, maar dan ook echt erop aankomt. Dat je echt geen risico's kunt nemen - mensen die shinen op *roffelt trom* het podium. Dan kun je niet met die XXL troep in de weer. Teveel stoffen enzo die bij Berry de Whey niet zijn. Jarenlange ervaring. Die man heeft echt wel wat gepresteerd he, wie ben jij om aan zijn de Whey te twijfelen!!?
 
Zelfkritiek en -reflectie zijn eigenschappen die veel mensen niet bezitten.
Retrospectie , dat klopt dat velen dat niet bezitten, maar dan nog wie ben ik of jij om dat erg te vinden, laat ze lekker
 
kracht trainen kan ook een vorm van overleven zijn als je heel erg onzeker bent, laat het nou gaan, het is allemaal goed, ieder heeft zijn plek en vindt zijn wegh, zelfs sniper of vlora en vauna, it's all good
:roflol::roflol::roflol:.
Alrighty then. Tuurlijk vindt iedereen zijn weg. Ik vind het alleen heel jammer dat niet meer mensen in sport geinteresseerd zijn. Obesitas en overgewicht wordt nog een enorm probleem.
En veel van de meest succesvolle mensen maken tijd om aan sport te doen. Uiteindelijk is een gezond lichaam ook een productiever lichaam.
Maar er komt nog een tijd waarin mager of gespierd zijn als abnormaal zal beschouwd worden. En in die wereld wil ik niet wakker worden. Justmy2cents.
 
Bambix is "schoner" jonguh. Berry de Whey is alleen van belang als het echt, maar dan ook echt erop aankomt. Dat je echt geen risico's kunt nemen - mensen die shinen op *roffelt trom* het podium. Dan kun je niet met die XXL troep in de weer. Teveel stoffen enzo die bij Berry de Whey niet zijn. Jarenlange ervaring. Die man heeft echt wel wat gepresteerd he, wie ben jij om aan zijn de Whey te twijfelen!!?

Je weet uiteraard ook dat die suikerspintroep van XXL en Body&Fitshop je shape op het podium kan beïnvloeden. Al die rare e-nummers en spoorelementen in die shakes zijn helemaal niet goed. Op dat ene moment, die 30 seconden waarvoor jij 4 maanden lang op witvis met droge zilvervliesrijst hebt geleefd, waarin jij je poseerroutine op dat ene afgezaagde nummer doet terwijl je een glimmende slip draagt en te veel bruiningscrème draagt waardoor je er uit ziet als een clown, daar draait het om. Voedingswetenschappers die een PhD hebben behaald na jarenlang onderzoek te doen zeggen natuurlijk dat je die shakes, BCAA's, Kre-alkalyne, glutaminepillen en 5000% van de ADH van vitamines niet nodig hebt maar zij hebben nooit op het podium gestaan. Harvey van de Fit4Free werkt in het magazijn en heeft de FlexCup in de Men's Physique C-Klasse gewonnen dus hij heeft de kennis en ervaring die ik in een coach zoek.
 
Ik lees dit met een zak chips op de bank en ga morgen keihard powerliften, doe mij dat maar eens na.

upload_2018-4-3_23-24-22.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven