Fitness Seller

Vriendin vind heel dat bodybuilden maar onzin

Bezoekers in dit topic

flexx123

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
18.592
Waardering
5.172
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Ok ik heb nu anderhalf jaar een vriendin gaat goed enz, Was al 3jaar bezig met fitness en nu sinds paar maanden serieus bezig met bodybuilden, nu het probleem mn vriendin vind het allemaal maar onzin, ze zegt ja dalijk geef je meer aandacht aan je lichaam ipv mij bla bla, en het is toch helemaal niet mooi zo gespierd te zijn, ik vind van wel en daar gaat het om.
wie herkent dit?
 
Ik niet.

Gewoon dumpen en er 1 zoeken dit het wel kan waarderen. :thumbup:
 
Topic 96.736.432 over dit onderwerp ... De meeste vrouwen zullen het toch nooit snappen.. ze willen wel spieren, maar je mag er niks voor doen, al je aandacht word opge-eist.
 
Ik niet.

Gewoon dumpen en er 1 zoeken dit het wel kan waarderen. :thumbup:


mja zo erg is het ook weer nie hoor :)

maar ze moet er maar gewoon mee leren leven,zo niet ja dna heeft ze pech :D
 
ben al jaren vrijgezel...


elke keer als er weer enetje voorbij komt en ze vind het niks.. mag ze doorlopen.

overigens, al je tijd naar je lichaam ? 4 a 5 uurtjes per week in de gym en ee nuurtje per dag aan eten maken.

meer hoeft het niet te kosten.


misschien moet je der eens een heel weekend rauw nken en gewoon flink stoten met die squat reet. misschien waardeert ze het dan wel.
 
je bent toch op een gezonde/goede manier bezig met je lichaam, als zij liever heeft dat je zoals veel gasten een buikje aanvreet zou ik maar een ander opzoeken.
 
Ik vind ook dat ze der maar moet mee leren leven...of anders opsodemieteren;)
 
Zeg gewoon dat je aan fitness doet.
 
haha gister, ik had dbb nog open staan op mn pc, en mn vriendin ging effe internette,zegt ze waarom kijk jij hier op.
 
haha gister, ik had dbb nog open staan op mn pc, en mn vriendin ging effe internette,zegt ze waarom kijk jij hier op.

en dan zeg je..

schat, het is dit of een anale verneder sessie.. kies maar.
 
lol :D
 
Je hebt niets aan een vrouw die zo denkt.
Het is haar goed recht, maar naar mijn idee hoor je dan niet echt bij elkaar.
 
mja als ze ooit de vraag zou stellen of je stopt met bodybluilden of het is uit, dan kies ik voor het laatste.
 
Het is vaker ook omdat je groter word dat meer meiden naar je gaan kijken, dus ontstaat er jaloezie.
Vandaar dat het niet allemaal groter moet en hoeft!

Edit: Je bent bewust met je lichaam bezig, leeft gezond en dat is niet goed, of wil ze zo graag
een schrale ecto, of een vies vet vatsige dikzak die de hele dag op de luie reet zit.
En dat de mensen naar je kijken maar dan op de andere manier. Neem aan dat ze zich dan niet
op d'r gemak voelt.
 
mja als ze ooit de vraag zou stellen of je stopt met bodybluilden of het is uit, dan kies ik voor het laatste.

So there is hope after all:D:D:D...
Dit is natuurlijk wel de juiste beslissing (zou het ook zijn als het niet om BBDing ging, maar bvb. om uitgaan met vrienden ofzo;))
 
Hoe oud is dat arme schaap?
 
nog 1 keer een goeie beurt en dan dumpen die hap...
 
slechte vrouw, ze is zeker bang dat er te veel meisjes naar je gaan kijken
 
Back
Naar boven