MuscleMeat

Vriendin vind heel dat bodybuilden maar onzin

Bezoekers in dit topic

Mijn vriend vind ook dat ik het overdrijf met krachttraining.
Ik ben vijf à zes dagen per week op de sportschool te vinden, dus onze avondjes samen beginnen eigenlijk nooit voor negenen: na een licht avondmaal pak ik m'n biezen om te gaan trainen.
Zijn voornaamste bezwaren? Het is ongezellig dat ik nooit een avond thuis ben (hoewel -ie soms wel meegaat tegenwoordig) en ik moet er niet zoals een bodybuildster uit gaan zien.

Hij is nu nog wel trots op mijn fysiek, maar ik ben benieuwd of onze grenzen van wat nog mooi is gelijk liggen. En de strijd over het 100% schoon & strikt willen gaan eten, die moet nog losbarsten. Ik ga daar van de week eens een balletje over opgooien.
 
Als je er lekker uitziet webkim, wil ik wel wat met je beginnen gegarandeerd geen gezeur?
 
@ flexx123 ..>> ik hoop dat je vriendin het echt meent van accepteren. Mn ex zei het namelijk ook..maar na een tijdje begon ze weer met opmerkingen over mn eetgedrag, uiterlijk, etc. Kortom ze veranderde niet, 1 van de redenen waarom ze nu een ex is. Hopelijk blijft je vriendin wel bij haar standpunt en gaat ze je niet proberen slinkse manier te benaderen om je toch van bbing af te krijgen zoals mn ex deed. Hou het dus wel een beetje in de gaten. En er lopen genoeg goede meisjes rond...ik heb nu een schat van een vriendin die ook mn levensstijl gewoon accepteerd zonder gezeur en gedoe....and I'm lovin it :D...

Groet,
caine
 
Vrouwen komen en gaan, het ijzer blijft.
 
Back
Naar boven