XXL Nutrition

Vriendin vind heel dat bodybuilden maar onzin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sleur dr een keer meej naar je sportschool...
 
Je moet doen wat je zelf wilt niet wat zij wil jij bent toch niet de bitch in de relatie. Bovendien accepteert je vriendin het wel als je gewoon erover praat, dat was met mij altijd wel zo.
 
Je moet doen wat je zelf wilt niet wat zij wil jij bent toch niet de bitch in de relatie. Bovendien accepteert je vriendin het wel als je gewoon erover praat, dat was met mij altijd wel zo.


Nou bro, jij bent toch echt wel de bitch in onze relatie hoor. Maar van mij mag je af en toe wel trainen hoor, om die ass een beetje in vorm te houden als ik er die heipaal weer in POMP!!!
 
Dit probleem heeft natuurlijk niets met BB te maken maar is een kwestie van aandacht, kan net zo goed om een auto, modeltreintjes of postzegelverzameling gaan.
Dat je vriendin het als een bedreiging ziet is best te begrijpen, zij wil immers het centrum van jou aandacht zijn en alles wat jou van haar afleidt is een bedreiging.
Als ze de moeite waard is (dat is natuurlijk wel een voorwaarde) moet je het een beetje tactisch aanpakken en het probleem bij de kern aanpakken.
Probeer haar deelgenoot te maken van jou interesse in BB, vertel erover, laat haar dingen zien, vraag haar mening over de dingen die je bezighouden.
Zo geef je haar de aandacht die ze wil hebben, ze zal zich gevleid voelen omdat jij haar betrekt bij jouw geliefde hobby en ze zal zich gewaardeerd voelen omdat je advies aan haar vraagt.
Problem solved, geen gezeur meer, geen negatieve sfeer als het over BB gaat en met een beetje geluk gaat ze zelf ook aan de slag.
 
Als ze met dat soort opmerkingen komt terwijl jij alleen maar een aantal uur per week sport en rekening houdt met je eten zonder dat je nooit meer iets wil doen waarbij jouw voedings- en trainingsschema eventjes aangepast zou moeten worden, en je nog steeds genoeg tijd aan haar besteedt, heeft ze geen recht van spreken.
Bij een relatie moet je het elkaar toch wel gunnen om tijd te besteden aan de dingen die jij echt graag wil doen.

Dus tenzij jij ineens compleet obsessed bent geworden, je vrijwel geen tijd meer voor haar vrij maakt, en geen rekening meer met haar houdt als ze een keer uit leuks wil doen zoals uiteten gaan of zoiets ("nee, daar hebben ze geen kip/tonijn met zilvervliesrijst hoor.") dan zal het inderdaad wel met haar onzekerheid te maken hebben.
Veel vrouwen zijn toch vaak bang dat als hun vriend er beter uit gaat zien, dat ze dan meer aandacht zullen krijgen van andere vrouwen en dat ze dan ineens gaan denken 'he, ik kan eigenlijk wel wat beters krijgen'.

Dus je kan heel stoer zeggen 'als ze weer zit te zeiken over m'n sport dump ik haar gewoon', of je probeert erachter te komen of het komt omdat ze gewoon een beetje onzeker is en haar gerust stellen.

Maar als ze gewoon totaal onredelijk is en jou je tijd voor je sport niet gunt, dan kan je inderdaad misschien beter iemand zoeken die wel blij is dat je iets hebt gevonden dat je heel leuk vindt.

He, niemand zei dat vrouwen makkelijk zijn :D
 
Veel vrouwen zijn toch vaak bang dat als hun vriend er beter uit gaat zien, dat ze dan meer aandacht zullen krijgen van andere vrouwen en dat ze dan ineens gaan denken 'he, ik kan eigenlijk wel wat beters krijgen'.

Als die vrouwen daar zo bang voor zijn, waarom zie je dan zoveel vrouwen moddervet worden na een paar jaar?
 
Als die vrouwen daar zo bang voor zijn, waarom zie je dan zoveel vrouwen moddervet worden na een paar jaar?

Das idd een raar verschijnsel. Dan zijn ze bang dat hun vent er vandoor gaat met een andere, mooiere, slankere vrouw, dan worden ze daar depressief van, en dan gaan ze eten om zich beter te voelen. Tja...
 
Als die vrouwen daar zo bang voor zijn, waarom zie je dan zoveel vrouwen moddervet worden na een paar jaar?

omdat ze na een paar jaar hun vriend er compleet onder hebben en ze merken dat ze geen moeite meer voor hem hoeven te doen, want hij heeft toch de ballen niet om over je uiterlijk te zeuren, laat staan om weg te lopen.
Want hij weet ook wel dat een opmerking als 'zullen we samen gaan sporten' leidt tot hysterische huilbuien en andere vormen van terreur... :D

Je ziet het best vaak eigenlijk, dat vrouwen nadat ze een paar jaar met dezelfde gozer lopen plotseling hun haar afknippen en 20 kg toenemen.

Alleen leeftijd en ziekte is een excuus voor lelijkheid, voor alle andere vrouwen die zich flink hebben laten gaan en er nu uitzien als een roze jabba the hut ben ik genadeloos. Die gebruik ik om mijn dagelijkse frustraties op bot te vieren door ze uit te lachen (en wijzen!) en oink oink geluiden te maken als ze voorbij waggelen. Dat zal ze leren mijn netvlies te vervuilen met hun reet vol deuken.

Voor vrouwen die eruit zagen als jabba the hut maar die zichzelf weer hebben weten om te toveren tot een gezond ogende jonge vrouw heb ik overigens wel mateloos respect. Maar gelukkig zijn er vrij weinig van dat soort vrouwen want anders bleef ik mooi met mijn frustraties zitten natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Das idd een raar verschijnsel. Dan zijn ze bang dat hun vent er vandoor gaat met een andere, mooiere, slankere vrouw, dan worden ze daar depressief van, en dan gaan ze eten om zich beter te voelen. Tja...

Vrouwenlogica is echt schitterend :')
 
omdat ze na een paar jaar hun vriend er compleet onder hebben en ze merken dat ze geen moeite meer voor hem hoeven te doen, want hij heeft toch de ballen niet om over je uiterlijk te zeuren, laat staan om weg te lopen.
Want hij weet ook wel dat een opmerking als 'zullen we samen gaan sporten' leidt tot hysterische huilbuien en andere vormen van terreur... :D

Je ziet het best vaak eigenlijk, dat vrouwen nadat ze een paar jaar met dezelfde gozer lopen plotseling hun haar afknippen en 20 kg toenemen.

Alleen leeftijd en ziekte is een excuus voor lelijkheid, voor alle andere vrouwen die zich flink hebben laten gaan en er nu uitzien als een roze jabba the hut ben ik genadeloos. Die gebruik ik om mijn dagelijkse frustraties op bot te vieren door ze uit te lachen (en wijzen!) en oink oink geluiden te maken als ze voorbij waggelen. Dat zal ze leren mijn netvlies te vervuilen met hun reet vol deuken.

Voor vrouwen die eruit zagen als jabba the hut maar die zichzelf weer hebben weten om te toveren tot een gezond ogende jonge vrouw heb ik overigens wel mateloos respect. Maar gelukkig zijn er vrij weinig van dat soort vrouwen want anders bleef ik mooi met mijn frustraties zitten natuurlijk.

True, en dat zijn 20 jaar later dezelfde vrouwen die met hun rattekoppies de biostabil lopen te promoten tesamen met Tineke de Nooij.
 
Tineke de Nooij, Jabba the Hut goes paranormaal. :rolleyes:
 
ik ga m'n haar nooit afknippen

Topicstarter sterkte ermee ;) je hebt denk ik al genoeg adviezen gehad heb ik niks aan toe te voegen :D
 
vrouwen en logica tot 1 woord gesmeed. Waarom ???




j/k :D
Omdat het woord vrouwen dan iets zegt over de logica. Ik kon zo snel geen enkel woord vinden dat "geen logica" betekent.
 
Omdat het woord vrouwen dan iets zegt over de logica. .
Het woord vrouwen zegt altijd iets over logica, namelijk dit:

Ik kon zo snel geen enkel woord vinden dat "geen logica betekent

aaaah, t was een inkoppertje :o
 
Ik heb dat probleem nooit, maar mijn doelfysiek is ook meer een overdreven beachboylook met gewoon een goed pak massa en geen bodybuilderfysiek. Bij dat tweede ga je de vrouwen horen klagen.
 
Opbokke met dat wijf man. Er zijn zat vrouwtjes die 't wel mooi vinden en je respecteren om hoe je bezig bent.
 
Haha Trickolutions, wat is het verschil tussen een overdreven beachboylook en een bodybuilderslook dan? Dat je ipv een poseerstring, met een bloemetjes zwembroek over het strand loopt?
 
:roflol:

Wijven.. wat mot je dr mee.. nutteloze wezens.. :rolleyes:
 
Ben je echt pas 16 Yff?
 
Back
Naar boven