XXL Nutrition

vriendin vs. VRIENDIN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
3.366
Waardering
2
waarom is het een probleem als ik met een ander meisje ga stappen, zelfde leeftijd, die een goede vriendin is, terwijl ik een vriendin heb? Niets toch?
Waarom moet mijn vriendin dan uitgerekend nu boos worden? iemand anders hier nog last van?
 
Sommige meiden zijn gewoon altijd jaloers.

Maar kent jouw vriendin die meid ook.
 
hehe, héb ik last mee gehad en niet zo'n klein beetje ook niet. Een jaloerse vriendin kan echt ZWAAR irritant zijn. K weet niet of ze een reden heeft om je niet te vertrouwen, maar anders is het een kwestie van doordrukken naar mijn mening (en dan heb ik het niet over 'doordrukken' stelletje viespeuken :D)
ga gewoon lekker stappen, soms moet iemand maar eens in z'n sop gaar koken hoor.

grtz B
 
Als je je gewoon netjes gedraagd hoort er niet aan de hand te zijn.
 
tuurlijk gedraag ik mij netjes, wat moet ik met andere meisjes prutsen als ik mijn eigen vriendin al heb. Die vriendin van mij kent mijn vriendin ook maar heel oppervlakkig, alleen hoi en doei..
 
Jah dat is klote misschien moet je er eens met je vriendin over praten?
 
Tjalle zei:
Jah dat is klote misschien moet je er eens met je vriendin over praten?
ahahhahahahaha
zo erg is het dan ook weer niet, ik vroeg het mij alleen af.
 
mijn vrouw vindt het ook niet leuk als ik met mijn vriendin uitga....
 
tswhey zei:
That's the way people spread aids ;)
ik heb al goede coïtus met mijn vriendin, dat hoef ik niet met een ander maar, maar ik begin het versieren wel te missen. maar goed, dat moe tje ook maar eens achter je laten
 
Misschien moeten die meiden elkaar eens beter leren kennen zodat jouw vriendin weet dat het alleen een goede vriendin van je is.

Mijn beste vriend kreeg ook een vriend en die had natuurlijk ook zo'n gedacjhte over mij. Van wat haar vriend met mij moest. Maar wij zijn gewoon maatjes en nu weet ze dat en is het geen punt dat wij wel een samen op stap gingen.
 
Purple zei:
Misschien moeten die meiden elkaar eens beter leren kennen zodat jouw vriendin weet dat het alleen een goede vriendin van je is.

Mijn beste vriend kreeg ook een vriend en die had natuurlijk ook zo'n gedacjhte over mij. Van wat haar vriend met mij moest. Maar wij zijn gewoon maatjes en nu weet ze dat en is het geen punt dat wij wel een samen op stap gingen.
ja dat zei ik ook al tegen mijn vriendin, en ze zei zelf ook als ik haar beter zou kennen dan zou ik er anders over denken
 
Nou zou zeggen ga eens met die 2 meiden winkelen.
Vaak vinden meiden dat leuk en krijg je een gezellige ongedwongen sfeer en leren ze elkaar een beetje beter kennen.
 
SageFrancis zei:
wat moet ik met andere meisjes prutsen ..

Mijn vriendin vind het ook niet leuk als ik met andere meisje slig te prutsen :( :flipoff: :who: :flipoff:













joke :D
 
vrouw kan vrienden zijn met een man
man kan geen vrienden zijn met een vrouw
 
Jaloezie, dat is 't enige. Ik zou het btw ook niet echt op prijs stellen als mijn vriendin met een vriend van haar uit ging:rolleyes:
 
SageFrancis zei:
waarom is het een probleem als ik met een ander meisje ga stappen, zelfde leeftijd, die een goede vriendin is, terwijl ik een vriendin heb? Niets toch?
Waarom moet mijn vriendin dan uitgerekend nu boos worden? iemand anders hier nog last van?

Het vertrouwen zit niet echt lekker in jullie relatie denk ik. Misschien vertrouwt ze je wel gewoon niet. Vraag het haar eens....misschien vertelt ze dan wat meer.
 
Man-Mountain zei:
vrouw kan vrienden zijn met een man
man kan geen vrienden zijn met een vrouw
Daarom dus.
 
Purple zei:
Misschien moeten die meiden elkaar eens beter leren kennen zodat jouw vriendin weet dat het alleen een goede vriendin van je is.

Mijn beste vriend kreeg ook een vriend en die had natuurlijk ook zo'n gedacjhte over mij. Van wat haar vriend met mij moest. Maar wij zijn gewoon maatjes en nu weet ze dat en is het geen punt dat wij wel een samen op stap gingen.


Dus jouw vriend kreeg ook een vriend en die zijn vriend is jouw vriend. En die vriend weet nu dat dat jouw vriend is en verder is iedereen ook weer bevriend???
 
Pff.. ik tiep niet goed.. Ik heb zelf geen vriend.

Maar mijn beste vriend kreeg een vriendin en die was ook een beetje jaloers.

Zo begrijpelijker. :D
 
Back
Naar boven