Fitness Seller

vrije meningsuiting op forum hier dus ook al verboden?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nannan

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 nov 2018
Berichten
1.074
Waardering
249
blijkbaar is de recht op vrije meningsuiting hier ook al verdwenen,althans hier op dit forum toch...

Mijn topic wordt zonder enige geldige reden zomaar toegegooid, goe bezig.

maar doe maar ,jullie kunnen nooit het echte volk het zwijgen helemaal opleggen,nu niet ,nooit niet .

Het topic had enigzins wel kunnen verplaatst worden naar politiek maar zomaar toegooien zonder reden ? waarom ?





 
Welkom, wat zijn je doelen?
 
dit forum gaat zeker vernoemd worden op facebook en youtube vanwege censuur opleggen...
 
wordt vervolgd...
 
Mijn topic wordt zonder enige geldige reden zomaar toegegooid, goe bezig.
Wees blij, normaal krijg je een ban voor het fysiek bedreigen van leden.
nannan zei:
als je niet tegen de roids kan,moet je eraf blijven stukske vuil dat je bent. Anders kom je maar eens langs in brussel zondag,zullen we eens afspreken daar... stoer achter je computerke maar in echt niks. We zullen ons standpunten eens in je hoofd inprenten daar
 
Wees blij, normaal krijg je een ban voor het fysiek bedreigen van leden.

pardon? heeft u ziin reacties tegen mij gelezen ? hij heeft mij voor verschillende dingen uitgemaakt maar dat mag dan weer zeker?
 
pardon? heeft u zin reacties op mij gelezen ? hij heeft mij voor verschillende dingen uitgemaakt maar dat mag dan weer zeker?
Natuurlijk mag dat, homo.

AgC0yyH.jpg
 
en hoezo bedreigen? hangt er vanaf hoe jij het interpreteert
 
wij hebben alleen goede bedoelingen,voor iedereen en wij houden alleen vredevolle protesten maar dan wordt je weer uitgemaakt voor racist en leeghoofd en nazi en kaalkop en zatlap... Dat mag dan ? lmao
 
wij hebben alleen goede bedoelingen,voor iedereen en wij houden alleen vredevolle protesten maar dan wordt je weer uitgemaakt voor racist en leeghoofd en nazi en kaalkop en zatlap... Dat mag dan ? lmao
Je pleit toch voor vrijheid van meningsuiting?
 
Eigenlijk had je ook een weekban kunnen/moeten krijgen voor bedreigingen.
 
dit forum gaat zeker vernoemd worden op facebook en youtube vanwege censuur opleggen...
Vernoem dan ook de regels en het feit dat jij je niet aan die regels kunt houden.
 
en hoezo bedreigen? hangt er vanaf hoe jij het interpreteert
als je niet tegen de roids kan,moet je eraf blijven stukske vuil dat je bent. Anders kom je maar eens langs in brussel zondag,zullen we eens afspreken daar... stoer achter je computerke maar in echt niks. We zullen ons standpunten eens in je hoofd inprenten daar
Deze post dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven