MuscleMeat

Vrije testosteronmeeting op 250mg test e per week

Bezoekers in dit topic

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
975
Waardering
66
Lengte
1m73
Hallo

Gewoon ter informatie, ik heb mijn vrije test laten weten tijdens de vierde week van mijn kuur:
250mg test e
500mg primo

Vrije test zou moeten liggen tussen (ondergrens weet ik niet meer) en 18. Mijn waarde was 54. :o

Vind ik eigenlijk heel veel aangezien je vaak leest dat 250mg test e de moeite niet is omdat het slechts iets meer zou zijn dan je natuurlijke productie.
 
Das toch mooi! En klopt volledig.
Welke gear gebruik je?
 
250mg test e, prima eerste kuur. Jammer dat er hier altijd zo neerbuigend over gedaan wordt en zonder onderbouwing 500mg wordt aangeraden.
 
250mg test e, prima eerste kuur. Jammer dat er hier altijd zo neerbuigend over gedaan wordt en zonder onderbouwing 500mg wordt aangeraden.

Tja, je kan ook dianabol only doen als eerste kuur, maar het echte werk begint toch bij 500mg test e per week voor de meesten. Ik ken verschillende mensen die niet al teveel merkten van 250mg per week, dus beetje zonde van je tijd en onderdrukking van htpa

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:00 ----------

Hallo

Gewoon ter informatie, ik heb mijn vrije test laten weten tijdens de vierde week van mijn kuur:
250mg test e
500mg primo

Vrije test zou moeten liggen tussen (ondergrens weet ik niet meer) en 18. Mijn waarde was 54. :o

Vind ik eigenlijk heel veel aangezien je vaak leest dat 250mg test e de moeite niet is omdat het slechts iets meer zou zijn dan je natuurlijke productie.

Vrije test moet tussen 12 en 32 liggen, dus 54 is leuk maar niet zoveel als je doet voorkomen.
 
Test e op 250 is genoeg voor 1e kuur kijk hoe je erop reageerd;)
 
Met 500 primo erbij ook he;)
Is al meer dan 500 test only;)

Kom nu niet aanzetten met primo is anders dan test, i know
 
Met 500 primo erbij ook he;)
Is al meer dan 500 test only;)

Kom nu niet aanzetten met primo is anders dan test, i know
primo is anders dan test






























[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vond spuitelf toch leuker :trollface:
 
Back
Naar boven