MuscleMeat

Vrijgezellenavond opdrachten?

Bezoekers in dit topic

CoachDO

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2008
Berichten
6.165
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Binnenkort vrijgezellenavond. Alles geregeld, maar er mogen nog opdrachten bij!

Iemand een idee?

Moet kunnen op cafe, dus niet overdrijven met jullie ideeën.
 
striptease lapdance ?
Beetje tieten met room insmeren en eraf likken.
Vruit troep over een naakt mokkel heen en eraf vreten.
 
Afschuwelijk opdrachen tijdens je vrijgezellenavond, Gelukkig hoefde ik dat niet, zou het trouwens ook niet gedaan hebben.
Maar goed wens jou veel plezier
 
Afschuwelijk opdrachen tijdens je vrijgezellenavond, Gelukkig hoefde ik dat niet, zou het trouwens ook niet gedaan hebben.
Maar goed wens jou veel plezier

Zolang ik de opdrachten mag geven ga ik inderdaad er veel plezier aan hebben :cool: :roflol:
 
Gewoon helemaal niet doen!
Als iets wel ontzettend dom en boers is zijn het wel die vrijgezellenavondjes.
In A-Dam zie je ze regelmatig van die simpele zielen uit de provincie, in Schubbek*tteveen is er niets dus jongens op naar de grote stad, lachuuuu....


Lopen er weer een paar van die mongolen stomdronken op de Wallen of Rembrandtplein afkomstig uit 1 of ander incestdorp.
Elke cafeeigenaar wordt strotziek van die gasten, en vaak komen ze gewoon niet eens binnen.
Heb een keer een portier zo'n boertje zien aftuigen, zo dat ja-woord gaat ws heel moeilijk zijn strot uitkomen bij de bruiloft.:D
 
Ik heb een keer zo'n boer een portier in A'dam zien aftuigen.
Vergis je niet in boeren. Die lui zijn vaak sterker dan de stadse mensen.
Dan bedoel ik wel de boeren van de boerderij/platte land enzo. Die tillen pakken hooi de hele dag
van 100kg boven hun hoofd van smorgen 6 uur tot vavonds 10 uur in het hooi seizoen
 
Met z'n alle afrukken op een broodje en de laatste moet 'em opeten.
 
striptease lapdance ?
Beetje tieten met room insmeren en eraf likken.
Vruit troep over een naakt mokkel heen en eraf vreten.

Als je het nou nog een beetje normaal houd en in plaats van tieten de navel neemt heeft het misschien nog enige kans van slagen.
 
je trouwt de dag erna en je gaat aan de tetten van een ander liggen lebberen? nee is niks verkeerd aan, hum
 
Gewoon helemaal niet doen!
Als iets wel ontzettend dom en boers is zijn het wel die vrijgezellenavondjes.
In A-Dam zie je ze regelmatig van die simpele zielen uit de provincie, in Schubbek*tteveen is er niets dus jongens op naar de grote stad, lachuuuu....


Lopen er weer een paar van die mongolen stomdronken op de Wallen of Rembrandtplein afkomstig uit 1 of ander incestdorp.
Elke cafeeigenaar wordt strotziek van die gasten, en vaak komen ze gewoon niet eens binnen.
Heb een keer een portier zo'n boertje zien aftuigen, zo dat ja-woord gaat ws heel moeilijk zijn strot uitkomen bij de bruiloft.:D
Dat soort dingen heb ik ook vaak gezien, je haalt ze er zo tussenuit.
Vaak is diegene die de volgende dag of kort daarop gaat trouwen dan ook nog als vrouw verkleed.:o
 
je trouwt de dag erna en je gaat aan de tetten van een ander liggen lebberen? nee is niks verkeerd aan, hum

Heeft toch niet smet liefde te maken, funn.
Maar goed. Het moet ook niet, Zou het zelf ook niet kunnen
 
Ik vind het niet te ver gaan hoor.

De dames die mee moeten werken wel. En anders het bar personeel wel in veel kroegen mag je nog zelfs de slagroom spuit lenen als je dat als grap bij haar navel doet. Als je het met tieten gaat doen word je er direct uitgegooid.
 
De gelukkige vastbinden aan een paal in een drukke winkelstraat, een muntstuk in z'n slip steken. Hij moet dan zo blijven staan tot één van de voorbijgaande dames het muntstuk uit z'n slip heeft gehaald.
 
De dames die mee moeten werken wel. En anders het bar personeel wel in veel kroegen mag je nog zelfs de slagroom spuit lenen als je dat als grap bij haar navel doet. Als je het met tieten gaat doen word je er direct uitgegooid.

en die knuppel van brandsteden dan :P
 
De dames die mee moeten werken wel. En anders het bar personeel wel in veel kroegen mag je nog zelfs de slagroom spuit lenen als je dat als grap bij haar navel doet. Als je het met tieten gaat doen word je er direct uitgegooid.
Nou dan heb je echt niet de goede club te pakken.
zoals de banane bar in A dam. Nooit geweest zeker ?
Daar mag je gewoon een banaan uit de k*t eten.
Ben er zelf geweest en heb dat ook gezien. En dat mokkel
vond het ook nog fijn.
 
jaja je lacht je rot, voor die simpele zieltjes het hoogtepunt van hun leven.
Ik zie zo'n aangeschoten groeppie weleens lopen en denk dan wat een triest volk is dat toch, Zo'n wijf waar die debiel mee trouwt zal wel net zo zijn.

Moet je je voorstellen dat dat soort zich nog voortplant ook, later zie je dat kroost terug op de tribunes in een voetbalstadion, verkleed in het oranje met een bos winterpenen op hun hersenloze schedel.
 
Trouwe honden hier zech. We leven in 2009.
De hippie tijd was nog beter :(
 
Back
Naar boven