Fitness Seller

vrijstelling gym... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuildertj

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
267
Waardering
0
ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen...IK ga dus echt beginnen met serieus bodybuilden f powerliften.... heb me eten al redelijk aangepast... maar nu nog 1 obstakel en dat is de gymles.. om ik na zo'n vermoeide dag in de gym op school en dan moet ik ook nog het 7de en 8ste gymen wat een onzin als ik me benen goed traind heb voel ik de spierpijn 2 dagen erna nog. En kan alleen vrijstelling krijgen als ik kan aantonen dat het een topsport is en wie me trainer is :S denken dat je bij elke sport een trainer hebt:S gekke mensen
 
bodybuildertj zei:
ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen...IK ga dus echt beginnen met serieus bodybuilden f powerliften.... heb me eten al redelijk aangepast... maar nu nog 1 obstakel en dat is de gymles.. om ik na zo'n vermoeide dag in de gym op school en dan moet ik ook nog het 7de en 8ste gymen wat een onzin als ik me benen goed traind heb voel ik de spierpijn 2 dagen erna nog. En kan alleen vrijstelling krijgen als ik kan aantonen dat het een topsport is en wie me trainer is :S denken dat je bij elke sport een trainer hebt:S gekke mensen


Zeg gewoon dat Jay Cutler je trainer is en dat je volgend jaar gaat meedoen op de MR O.

Zie je wel is niet zo moeilijk hoor ;)
 
Dat is school nu eenmaal.
Als je een paar keer weg wil blijven: laat je moeder een briefje schrijven.
Of je moet je trainingsschema anders indelen.
 
Peoples zei:
Zeg gewoon dat Jay Cutler je trainer is en dat je volgend jaar gaat meedoen op de MR O.

Zie je wel is niet zo moeilijk hoor ;)

Ik zie de reactie al voor me: "Jay wie? Mr Olympia? Huh?" :D
 
iK hoop dat je dan later geen fysieke arbeid zal moeten beoefenen, hoe zul je dan die vrijstelling krijgen :scratch: Ikzelf heb 12 uur praktijk (Tuinaanleg) & 2 uur L.O... je moet gewoon doorbijten en schik eventueel je trainingschema naar je lessenrooster. Ik zie de 2 uren lo als cardio :D

:wave:
 
na ik ga wel kantoorbaan doen nee aar vid t echt niet eerlijk als bijvoorbeeld iemand die tennist of handbalt el vrijstelling krijgt terwijl ik evenveel train en misschien nog wel meer aandacht aan de sport geef dan hun
 
Lol, lijkt me niet echt een goed idee zeker als je nog maar pas begint...Ze gaan het niet 'aanvaarden' lijkt me.
Powertraining is een andere zaak als je je er serieus op gaat toeleggen, volgens mij aanvaarden ze zoiets op school wel, zeker als je al aan kampioenschappen hebt deelgenomen denk ik.
 
Santoz zei:
Lol, lijkt me niet echt een goed idee zeker als je nog maar pas begint...Ze gaan het niet 'aanvaarden' lijkt me.
Powertraining is een andere zaak als je je er serieus op gaat toeleggen, volgens mij aanvaarden ze zoiets op school wel, zeker als je al aan kampioenschappen hebt deelgenomen denk ik.
Ik kon zelfs weekends weg van militaire dienst als ik wedstrijden moest doen. Dus ja, doe wedstrijden en men is niet zo moeilijk.
 
:) ben nog niet goed genoeg voor wedsrijd maar zodra gpc nederland van start gaat en die benchwedrsrijd organiseert ben ik wel van partij ook al ga ik dan misschien die bodybuiding kant op
 
Als je niet kan gym'en vanwege de spierpijn, dan niet. Alles wat je lichaam niet toelaat kan je niet doen. Nou, dan gewoon niet. Dan kan Jan de gymleraar je niets verplichten hoor.

als het echt niet kan is ziekmelden ook nog een optie ofcourse. Maar je zou bijv. in het begin van de week benen kunnen trainen, dan zijn ze normaal gesproken aan het eind van de week niet meer gaar
 
goh wij vrouwen hebben het wat makkelijker, ohhh leraar ik heb zo´n last van mijn menstruatie. gewoon meegymen joh wat maakt dat uurtje nou
 
kom niet mieten... wat maken die twee uurtjes gym nu uit... wat meen je als je de heledag gewerkt heb en dan s' avonds nog moet trainen?..

grt eddy
 
wat zeg je dan tegen je maten ? Ik doe aan bodybuilden/powerliften en daarom kan ik niet meedoen? ....

rofl
 
niet zo zeuren, ik doe CIOS.. is dus elke dag sporten. Moet je es weten hoe mijn benen dan voelen.
 
Vind ook dat je een beetje erg overdrijft. Komop wees een man.
 
ik heb ook 7e en 8e uur gym... gewoon je schema anders indelen.
 
eddycaminos zei:
kom niet mieten... wat maken die twee uurtjes gym nu uit... wat meen je als je de heledag gewerkt heb en dan s' avonds nog moet trainen?..

grt eddy

inderdaad.

ik loop en sta ook 8 uur per dag (9 uur werk -1 uur pauze).

die 2 uur gym ga je heus niet dood aan... :rolleyes:
 
Nix anders indelen, hoeft helemaal niet.
Zo intensief zijn die lessen niet hoor, ik zie er alleen maar voordelen in. Lekker je benen loslopen, heerlijk!
 
Gewoon meesporten. Kan heus geen kwaad. Enige waar je aan zou kunnen denken is om je dieet voor die dag aan te passen.

ps. kun je je "Brand New" muscles showen aan je klasgenootjes :D
 
Beweging op heel laag niveau kan zelfs recuperatief werken omdat je zo melkzuur wegpompt en spieren weer soepel maakt... je kan dus gerust meedoen maar doe dan rustig aan...

tevreden zo ;)
 
Back
Naar boven