MuscleMeat

Vrijwilligers gezocht voor 8 weken begeleid Flexible Diet (IIFYM) programma, geheel kosteloos! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dcrrr

Novice
Lid geworden
13 jan 2015
Berichten
12
Waardering
2
Beste leden,

Ik ben op zoek naar vrijwilligers die 8 weken lang het Flexible Diet (If It Fits Your Macros) willen volgen. Ik zelf gebruik het al meer dan anderhalf jaar en heb er goeie resultaten mee behaald, ik zou het persoonlijk niet eens een dieet noemen maar een levensstijl. Ik ben er 27 kilo mee afgevallen en ben nu aan het reverse dieten, langzaam mijn calorieën verhogen tot ik weer in een 'surplus' zit.

Hierbij een korte introductie over mij en mijn achtergrond:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/mijn-verhaal-afvallen-ziektes-blessures-388928/

Nu wil ik mijn kennis en opgedane ervaringen met jullie delen in de hoop dat ik er andere mee kan helpen. Ik ben daarom op zoek naar vrijwilligers die 8 weken lang, onder begeleiding van mij, willen afvallen via Flexible Dieting.

Wat kun je verwachten:
- Gepersonaliseerde macros, zo dien nodig, wekelijks aangepast.
- Cardio schema.
- Eventuele voeding-en trainingsschema, voor degene die niet bekend zijn met IIFYM, een rechttoe-rechtaan schema.
- Wekelijkse check-ups, via skype, whatsapp of imessage.
- E-mailadres waar je mij kunt bereiken voor al je vragen, deze zal ik binnen 12 uur beantwoorden.

Wat verwacht ik van jou:
- Wekelijkse foto updates
- In bezit bent van een keukenweegschaal
- Eventueel een hartslagmeter om je verbranden calorieën nauwkeurig mee bij te houden. Dit geeft in mijn optiek een duidelijker beeld dan de gegevens op een cardio machine of de duur van een cardio sessie.

Dit alles is geheel kosteloos, ik wil andere helpen hun doelen te bereiken en ik hoop dat dit een eerste stap kan zijn. Ik wil mijn succes graag met jullie delen.

Mochten jullie vragen hebben kunnen jullie mij een privé bericht sturen of een e-mail naar: dcrampersad@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Do Rampersad
 
Laatst bewerkt:
Moeten we een keukenweegschaal opsturen ???
 
goed initiatief :)
 
IIFYM werkt niet voor iedereen, ik kan daar echt niet mee overweg maar wel prima initiatief!
 
Om 27 kilo af te vallen werkt alles voor iedereen, daar heeft niemand hulp voor nodig. Iedere idioot kan 27 kilo afvallen door weinig te eten en veel te bewegen, ook met iifym.
 
Om 27 kilo af te vallen werkt alles voor iedereen, daar heeft niemand hulp voor nodig. Iedere idioot kan 27 kilo afvallen door weinig te eten en veel te bewegen, ook met iifym.

Als 'iedere idioot' het zou kunnen waarom zijn er dan tientallen topics van leden met vragen over hoe ze moeten afvallen, hoe hun dieet eruit ziet, of hun trainingsschema in orde is etc?
Daarnaast heeft niemand het hier over weinig eten en veel bewegen, flexible dieting doet juist het tegenovergestelde. De eerste paar weken viel ik een kilo per week af puur door me voeding aan te passen en me training niet te veranderen, 0,0 cardio.
 
Stuur SkaterMarvin van dit forum eens een berichtje.
Hij is nu op vakantie dus zodra die terugkomt zullen de nodige kilo's er weer af moeten.
Heb het vreemde gevoel dat die flexibel diëten wel ziet zitten.
 
Leuk initiatief maar het is natuurlijk niet een gecontroleerd onderzoek oid. Als je geen vetmetingen gaat doen en niet in intensief contact bent zal je hier niet zo heel veel mee kunnen. Maar toch succes.
 
Ik ben wel geïnteresseerd :)
 
Leuk initiatief maar het is natuurlijk niet een gecontroleerd onderzoek oid. Als je geen vetmetingen gaat doen en niet in intensief contact bent zal je hier niet zo heel veel mee kunnen. Maar toch succes.

Ik doe dit ook niet om onderzoek te doen. Puur om andere te helpen en zelf bij te leren tijdens het proces. Als degene die zich aanmeld echt serieus is en er echt vol voor wilt gaan, verwacht ik meerdere malen contact te hebben met degene.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Ik ben wel geïnteresseerd :)

Als je echt interesse hebt, stuur dan een mailtje naar dcrampersad@hotmail.com en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op!
 
Mooi intiatief man! Wat is precies het exacte doel hierachter? Je wil anderen helpen met afvallen? Super tof dat je dit gaat doen!
 
Als 'iedere idioot' het zou kunnen waarom zijn er dan tientallen topics van leden met vragen over hoe ze moeten afvallen, hoe hun dieet eruit ziet, of hun trainingsschema in orde is etc?
Daarnaast heeft niemand het hier over weinig eten en veel bewegen, flexible dieting doet juist het tegenovergestelde. De eerste paar weken viel ik een kilo per week af puur door me voeding aan te passen en me training niet te veranderen, 0,0 cardio.

Elke idioot kan het ... Alleen mensen zijn lui , geen doorzetting vermogen , trainen niet hard genoeg , geen discipline , zijn niet eerlijk tegen zich zelf .
Willen allemaal 5 min abs en op Tell Sell lukt het ze toch ook allemaal :P

Verder wel goed van je om andere mensen een handje te willen helpen ! daar is niks mis mee ;)
 
Elke idioot kan het ... Alleen mensen zijn lui , geen doorzetting vermogen , trainen niet hard genoeg , geen discipline , zijn niet eerlijk tegen zich zelf .
Willen allemaal 5 min abs en op Tell Sell lukt het ze toch ook allemaal :P

Verder wel goed van je om andere mensen een handje te willen helpen ! daar is niks mis mee ;)

Sommige mensen hebben geen kennis over voeding en training.
Ik denk zelfs dat het overgrote deel van de mensen met overgewicht, niet snappen hoe het in elkaar zit.

Dus elke idioot kan het, maar dan moet die idioot wel weten wat hij moet doen.
 
+ wat je nu hoort met IF, CNS is ook héél wat anders dan wat een standaard diëtist je zou aanraden.
 
Sommige mensen hebben geen kennis over voeding en training.
Ik denk zelfs dat het overgrote deel van de mensen met overgewicht, niet snappen hoe het in elkaar zit.

Dus elke idioot kan het, maar dan moet die idioot wel weten wat hij moet doen.


wat is dit.

ik ben het eens met hell.


giphy.gif
 
Back
Naar boven