AndroidHealthClinic

Vroeg - door AAS - overleden bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen85

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
2.194
Waardering
0
Naar aanleiding van een ander topic:

Welke BB ers zijn op jonge leeftijd overleden??

Op deze manier kunnen we de oorzaken naast elkaar zetten.
Dus naam, leeftijd en oorzaak graag!!!
 
Naar aanleiding van een ander topic:

Welke BB ers zijn op jonge leeftijd overleden??

Op deze manier kunnen we de oorzaken naast elkaar zetten.
Dus naam, leeftijd en oorzaak graag!!!

Juist die vraag had ik gesteld in de topic van Big Maus!!! Mooi dat je er een topic over hebt geopend. Je was mij al voor...;)
 
de Oostenrijker Andreas Munzer, die gast had echt veel te veel orals gepakt,spijtige zaak want die had een prachtfysiek!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
de Oostenrijker Andreas Munzer, die gast had echt veel te veel orals gepakt,spijtige zaak want die had een prachtfysiek!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kanker? Hart?
 
Uiteindelijk uitdroging...zn lever was ook kapot trouwens.

geen goed voorbeeld denk ik.
 
quadzilla dacht ik ook

yea [Afbeelding niet meer beschikbaar]

rip paul demayo
 
Naar aanleiding van een ander topic:

Welke BB ers zijn op jonge leeftijd overleden??

Op deze manier kunnen we de oorzaken naast elkaar zetten.
Dus naam, leeftijd en oorzaak graag!!!


Sorry hoor,maar wat heeft dit topic voor toegevoegde waarde?
Gaan we dooie bbders vergelijken om te leren hoe het "NIET" MOET?

"kunnen we de oorzaken naast elkaar zetten"
Waar gaat dit over????
 
Koen, we moeten het vooral zoeken bij de wat oudere bb-er.
Dit omdat het lange termijn imo belangrijker is dan een vroegtijdige dood van iemand die naar alle waarschijnlijkheid (zoals Andreas) er niet goed mee om ging.
Denk aan continue hoge doseringen, veel orals etc.

edit: en drugs
 
Sorry hoor,maar wat heeft dit topic voor toegevoegde waarde?
Gaan we dooie bbders vergelijken om te leren hoe het "NIET" MOET?

"kunnen we de oorzaken naast elkaar zetten"
Waar gaat dit over????

ff kijken wat hier uit komt Krieltje, kan best wat toegevoegde waarde hebben.
 
quadzilla dacht ik ook

yea

rip paul demayo

Drug overdosis niks met AAS te maken

Andreas Munzer is geen goed voorbeeld nee. Ja hij is overleden door AAS maar dit doordat hij uitzondelijk hoge doseringen nam en alle waarschuwingen van zijn doktoren in de wind heeft geslagen
 
Laatst bewerkt:
Ray en Mike Mentzer zijn ook te vroeg overleden. Weet niet of dit AAS gerelateerd is. Zal straks even opzoeken.
Arnold Schwarzenegger heeft hartklachten gehad. Dit zou AAS gerelateerd kunnen zijn. Maar in die tijd ging men minder goed met AAS om als wij nu.
Flex Wheeler heeft lever of nierziekte Genetisch had hij deze ziekte al maar AAS heeft de symptomen eerder doen optreden
Tom Prince heeft zijn pro carriere vevroegd moeten stoppen door lever/nierklachten. Hij heeft zelf aangegeven dat dit zijn schuld is doordat hij NOOIT een bloedtest heeft laten doen

Kortom ik ben nog steeds niet bang. Alle problemen die ik opnoemde zijn door stommiteiten of doordat ze vroeger niet genoeg kennis van AAS hadden
 
Ik hoorde dat Andreas er deze dagen nog veel ripter bij staat.
 
Hahaha ripped to the bone zeker ;)
 
Drug overdosis niks met AAS te maken

Andreas Munzer is geen goed voorbeeld nee. Ja hij is overleden door AAS maar dit doordat hij uitzondelijk hoge doseringen nam en alle waarschuwingen van zijn doktoren in de wind heeft geslagen
waarom zou hij anders een bruintje inspuiten?
 
ff kijken wat hier uit komt Krieltje, kan best wat toegevoegde waarde hebben.

Tja ik vindt het een open deur intrappen.Je weet dat ze kapot zijn gegaan aan de roids,kan mij en jou ook overkomen.
 
Ray en Mike Mentzer zijn ook te vroeg overleden. Weet niet of dit AAS gerelateerd is. Zal straks even opzoeken.

Zijn aan hartklachten overleden, wat goed door AS zou kunnen komen. Maar aan de andere kant zaten hartklachten ook weer in de familie, hun vader was ook aan hartklachten overleden.
 
Zijn aan hartklachten overleden, wat goed door AS zou kunnen komen. Maar aan de andere kant zaten hartklachten ook weer in de familie, hun vader was ook aan hartklachten overleden.

Kijk op die manier is er natuurlijk altijd wat te vinden.
Weet niet of er idd concrete aanwijzingen zijn die normaal aas gebruik linken met kankersoorten en hartklachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven