AndroidHealthClinic

Vroeg in de ochtend trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister Ecto

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
8
Waardering
0
Heeft het eigenlijk (veel) nadelen om vroeg in de ochtend te trainen (rond 09:00) . Vind het zelf wel lekker namelijk.
 
Lijkt mij geen nadelen 't hebben als je goed uitgerust bent.

correct me if i''m wrong:D
 
Zorg wel dat je van te voren goed eet, dan is er geen probleem.
 
Ja, tis gewoon k*t. Probeer het zelf maar eens :D
 
Heb het maandag gedaan, vond het wel lekker. Lekker rustig in gym, fit de dag beginnen.
 
Gewoon doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt.
 
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik ben er persoonlijk geen fan van. Ik ben s'avonds/s'middags gewoon fitter en sterker, maar ik ben dan ook een echt avondmens :P
 
Pff voor mij gaat 's morgens echt niet, precies een kracht. Zal wel voor mij persoonlijk zijn.
 
werkt voor mij ook niet zo goed, maar ik werk in shifts dus ik moet het regelmatig wel doen.
 
Ik train zelf op zaterdag of zondagochtend rond een uur of 10 en dat gaat voor mij prima.
Ik moet wel goed ontbijten anders voel ik me gauw zo flauwtjes.
 
Arnold ging toch ook s'ochtends naar de gym? En daarna ging hij lunchen en naar het strand om te chillen en vervolgens weer terug naar de gym ;) Lijkt me niet dat het kwaad kan. Sommige hebben dan minder kracht en vinden s'ochtends trainen niet fijn. Doe wat voor jou het beste is.
 
Perfect om gewicht kwijt te raken.
2 beste bakken koffie wat mamino's naar binnen werken
en knallen erna natuurlijk wel goed eten.
 
vind het k*t ..ben rond 20.00 op me sterkst..ochtend is altijd klote
 
altijd smorgens!

enne ONTBIJTE MOET JE ALTIJD GOED
 
Kan erna ook prima mits je eiwitten van te voren neemt of aninozuren
 
waarom zou je erna pas eten?

ik heb wel wat voedsel nodig als ik ga traienn
 
Ben echt een ochtend persoon, ga juist graag in de ochtend, uurtje na een goed ontbijt sporten :-). Het is dan ook nog lekker rustig in de sportschool :-).

Elke woensdag sport ik wel in de avond..van 20 tot kwart over 22:15 ong.
Merk dan vaak wel dat ik veel minder energie heb dan als ik in de ochtend ga.

Voel me er zelf lekkerder bij, maar ik denk dat het ook verschilt per persoon. Denk niet dat het nadelig zal zijn? Lees/hoor vaak dat het juist je stofwisseling versnelt?
 
Benen op zaterdagochtend rond 10.00.. heerlijk!
 
waarom zou je erna pas eten?

ik heb wel wat voedsel nodig als ik ga traienn

Bij mij is het juist andersom. Ik moet na een maaltijd in de ochtend wel 2 uur wachten anders ga ik tijdens de training over mijn nek. Liever na de training En heb ook geen last van energie gebrek ofzo kan er zelf nieg wel 45 min cardio achteraan doen. Maar dan heb ik erna wel vlink trek
 
Back
Naar boven