XXL Nutrition

Vroeg kuren

Bezoekers in dit topic

noppes

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Hoi !

Ik zou graag eens weten wat de gevolgen zijn voor iemand die heel vroeg kuurt ?
Moeten ze blijven nemen om een beetje op gewicht te blijven of indien ze stoppen met trainen, vallen deze dan in een zak ?

Ik ken iemand en die is in 1 jaar tijd ongelooflijk gespierd geworden, hij heeft vanaf zijn 2de week training al AS genomen en nu zou ik graag weten wat die gast nog te wachten staat...

noppes zei:
Hoi !

Ik zou graag eens weten wat de gevolgen zijn voor iemand die heel vroeg kuurt ?
Moeten ze blijven nemen om een beetje op gewicht te blijven of indien ze stoppen met trainen, vallen deze dan in een zak ?

Ik ken iemand en die is in 1 jaar tijd ongelooflijk gespierd geworden, hij heeft vanaf zijn 2de week training al AS genomen en nu zou ik graag weten wat die gast nog te wachten staat...

denk maar niet dat hij heel anders reageert als iemand die al jaren traint en dan pas kuurt.....

Waar het gevaar echt zit is dat iemand die gelijk begint met kuren totaal nog geen verstand van goed trainen, goed eten en veilig gebruik van steroiden heeft......... Dit kan hem uiteindelijk de das om doen omdat hij 1niet weet hoe hij verder moet zonder 2steeds zwaarder moet kuren om na jaren nog wat te voelen en 3niet weet wat hij zijn lichaam allemaal aandoet want gelijk gaan kuren gaat gepaard met geen respect voor de middelen die hij neemt en onderzoek zal dan ook uitblijven en daarom zich alles laat wijsmaken.

maar lichamelijk gezien maakt het niet uit wanneer je kuurt, het doet wat het doet...

Ja dat dacht ik ook Seeker. Ik zie ook veel mensen die kuren op hun 18e enzo maar die toch heel gezond zijn. Je moet gewoon weten waar je mee bezig bent.Dat is het allerbelangrijkste

Cagri51 zei:
Ja dat dacht ik ook Seeker. Ik zie ook veel mensen die kuren op hun 18e enzo maar die toch heel gezond zijn. Je moet gewoon weten waar je mee bezig bent.Dat is het allerbelangrijkste

precies :thumbs:

Als je kijkt naar de profs dan denk ik dat die gasten al begonnen zijn op hun 16e ofsow.

Sommige mss wel ja maar de meeste hebben een abnormale aanleg en zo lijkt het of ze al heel jong as hebben gebruikt.

Maar is het dan nog mogelijk om bijv. na 3 jaar goed doorkuren, naturel verder te trainen of wordt dit moeilijk ? Ik heb het dan niet over het verslavende effect hé, maar over het lichamelijke...

noppes zei:
Maar is het dan nog mogelijk om bijv. na 3 jaar goed doorkuren, naturel verder te trainen of wordt dit moeilijk ? Ik heb het dan niet over het verslavende effect hé, maar over het lichamelijke...

Ghehe niemand houd je na 3 jaar tegen om door te gaan met trainen LOL :D Je zal alleen natural minder veel bereiken omdat je eigen testosteron productie lager zal liggen.

Nee hoor, je lichaamseigen test. productie komt gewoon weer op oud niveau hoor. :)

Je lichaam zal wel minder snel groeien als je al flink gekuurd hebt en het nu zonder wilt gaan proberen. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar het is wel zo. :p

Terugkomend op de hoofdvraag of je meteen vanaf het begin al goed groeit: Nee.

Buiten het feit dat het je aan de benodigde kennis omtrent trainen, voeding en AAS ontbreekt, heeft je lichaam gewoon een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen nodig. En dat lukt je na 1 week trainen echt niet om dat naar binnen te krijgen (veel eten is een gewenningsproces).

De kans op blessures is echt gigantisch vele malen groter, want je spieren kunnen die klap misschien wel aan, maar je pezen zeker niet na 1 week 'trainingservaring'.

MrJ zei:
Nee hoor, je lichaamseigen test. productie komt gewoon weer op oud niveau hoor. :)

Je lichaam zal wel minder snel groeien als je al flink gekuurd hebt en het nu zonder wilt gaan proberen. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar het is wel zo. :p

Terugkomend op de hoofdvraag of je meteen vanaf het begin al goed groeit: Nee.

Buiten het feit dat het je aan de benodigde kennis omtrent trainen, voeding en AAS ontbreekt, heeft je lichaam gewoon een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen nodig. En dat lukt je na 1 week trainen echt niet om dat naar binnen te krijgen (veel eten is een gewenningsproces).

De kans op blessures is echt gigantisch vele malen groter, want je spieren kunnen die klap misschien wel aan, maar je pezen zeker niet na 1 week 'trainingservaring'.

Ok maar ik lees heel veel verhalen dat je pas moet gaan kuren als je laten we zeggen al 4 jaar traint of meer. Maar wat is het verschil dan tussen iemand die 1 jaar traint en 1.79 en 85 kilo 12% en iemand van 1.97 en 85 kilo 10% die al 4 jaar traint? Is het verschil dan alleen dat degene die 4 jaar traint beter ontwikkelde pezen heeft of zijn er nog meer argumenten voor?

Niet dat ik dit wil weten omdat ik zelf wil gaan kuren maar omdat ik het wel een interessant onderwerp vindt aight?

Ik ken trouwens ook iemand die meteen vanaf het begin aan het kuren is en alleen maar traint als ie kuurt voor de rest niet..
Hij is dan wel groot geworden maar blessures aan de lopende band, verkramping in de borst ofzoiets, steeds last van elleboog etc etc

MrJ zei:

.

je lichaam heeft de meeste groei er al uit daarom groei je naturel minder

MmS zei:
Ok maar ik lees heel veel verhalen dat je pas moet gaan kuren als je laten we zeggen al 4 jaar traint of meer. Maar wat is het verschil dan tussen iemand die 1 jaar traint en 1.79 en 85 kilo 12% en iemand van 1.97 en 85 kilo 10% die al 4 jaar traint? Is het verschil dan alleen dat degene die 4 jaar traint beter ontwikkelde pezen heeft of zijn er nog meer argumenten voor?

Niet dat ik dit wil weten omdat ik zelf wil gaan kuren maar omdat ik het wel een interessant onderwerp vindt aight?

Ik ken trouwens ook iemand die meteen vanaf het begin aan het kuren is en alleen maar traint als ie kuurt voor de rest niet..
Hij is dan wel groot geworden maar blessures aan de lopende band, verkramping in de borst ofzoiets, steeds last van elleboog etc etc

nou het verschil is dat de gene die al een paar jaar traint veel meer van zijn naturele groei heeft kunnen genieten en misschien op een plateau zit en die met as wil overbruggen

Het is gewoon zonde om al te kuren voordat je zelf zoveel mogelijk naturel eruit heb gehaald...

Maar dat is mijn mening...

Purple zei:
Het is gewoon zonde om al te kuren voordat je zelf zoveel mogelijk naturel eruit heb gehaald...

Maar dat is mijn mening...

Dat hangt uiteraard van je doelstellingen af. Sommige onder ons willen wel 100kg wegen en kurkdroog zijn maar wel graag voor een bepaalde leeftijd. En dat zou je alleen kunnen bereiken door vroegtijdig gebruik van AS.

Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat merendeel van de ifbb professionals ook nog niet op hun natuurlijke limiet waren toen ze begonnen aan de AS maar ja that`s my vision.

Ieder zijn eigen keuzes daarin... Mij kan het weinig schelen wat een ander in zijn lijf stopt en wanneer.

Ik ben er ook echt niet tegen, maar heb natuurlijk wel mijn mening over de wijze van gebruik.

Daarbij blijft steroiden niet altijd een even gezond spulletje... En als je naturel al goed resultaat hebt geboekt lijkt mij dat een stabielere basis...

Ik wil ook weleens snel iets... maar soms is het verstandiger geduld te hebben...

AS moet puur als een hulpmiddel gezien worden zodra je op eigen kracht niet meer verder kunt. Het is gewoon dom om al AS te nemen als je zonder ook nog makkelijk 10 kg spiermassa per jaar kunt pakken. Als je direct met as begint moet je na 5 jaar al zulke dramatische hoeveelheden gaan nemen om nog maar een beetje resultaat te hebben. Dit is ook de grootste reden dat een hoop bb'ers het niet tot prof schoppen. Ik ken zelf al mensen uit mijn omgeving die gewoon per injectie 10ml test zetten ! terwijl iemand die verstandiger is geweest dezelfde resultaten kan boeken met 2 ml.

Verder kijken de meeste mensen er tegenwoordig een betje te makkelijk naar. Het is tegen woordig meer van doe mij maar een skake 2 deca's en een testoviron !!! Het zijn en blijven linke medicijnen

jimbo zei:
Dat hangt uiteraard van je doelstellingen af. Sommige onder ons willen wel 100kg wegen en kurkdroog zijn maar wel graag voor een bepaalde leeftijd. En dat zou je alleen kunnen bereiken door vroegtijdig gebruik van AS.

Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat merendeel van de ifbb professionals ook nog niet op hun natuurlijke limiet waren toen ze begonnen aan de AS maar ja that`s my vision.

De meeste van die ifbb profs krijgen em ook nimeer recht zonder hun dosis testo :p

Iemand die ik ken kent via via Steven (Siggy) Segers en die is al een tijdje impotent ... :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven