XXL Nutrition

vroege Mr.O voorspelling! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SQUAT

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
731
Waardering
8
Tijdens "The 2003 NPC Emerald cup" een wedstrijd in de States op nationaal niveau, stonden Jay Cutler, Ronny Coleman en Ghunter Shlierkamp op het podium naast elkaar voor een gastposing. Alle drie in volle opbouw voor de O na de zomer? En (naar ik schat) zowat met hetzelfde vetpercentage.
Alle drie kanidaten voor de titel. Ik hoop dat we het daar mee eens zijn.
Maar na het bekijken van foto's van de Emerald cup moet ik zeggen dat ik (op dit moment!) al mijn mening heb over wie de O gaat winnen: "zoals het er nu uitziet is en blijft Ronny nr.1! Hij ziet er groter dan ooit uit, en Cutler (alhoewel mijn voorkeur) en Shlierkamp zullen het verdomd moeilijk krijgen!"
 
Toch vind ik Schlierkamp ook echt een gigant.. Cutler valt wat weg tussen ronnie en gunther.. Ik weet het niet, het wordt spannend!
 
He Squat heb je toevallig een link naar het plaatje?
Ben benieuwd!

Ik denk toch dat Coleman het dit jaar gaat winnen als hij geen fout maakt. En denk dat Cutler en Shawn Ray het hem heel moeilijk gaan maken. Denk dat Schlierkamp wel in de top 6 eindigd.

Want ik ben het eens wat Cormier zei in de Flex van April/Mei "Gunther is sterk verbeterd, maar hij is niet geweldig. Als ze Gunther zo hoog plaatsen, gaan ze voorbij aan de genetische bevoorechte lichamen die in vorm zijn. Als je genetische bevoorrecht bent en je bent in vorm, dan is het niet mogelijk dat iemand met slechte genen je kan verslaan."
 
Coleman all the way. Heb de foto s ook gezien. Coleman naast cutler is all the way coleman.

Als hij niet de diep in gewicht zakt verdiend hij de overwinning. Dat iedereen de underdog wil laten winnen is niet zijn probleem.

Zag je ook bij arnold classic eerst was het cutler cutler. Nu staat overal weer dat ruhl had moeten winnen.
 
Komen ze Coleman wint het zeker van cutler

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
coleman is huge... netals zn buik :(
 
Heb ze vorig jaar alle 3 in Essen gezien (zondag is het weer zover!!), of was Coleman nu een jaar eerder?
Cutler vond ik persoonlijk wel het meest indrukwekkend en Schlierkamp verreweg het minste van de 3.
Coleman oogt groter, weet niet waar het in zit, want wat betreft zijn gewicht vind ik het wel meevallen (maar dat heeft hij altijd gehad). Cutler is gewoon THE MAN!!

(en dit uit mond van een Kevin Levrone fan wie ik 3e zie worden achter Jay, Ronnie en voor Chris, Ruhl, Schlierkamp, Shawn, Dexter, Priest)
 
Gunther is echt goed bezig.. en hoe kan je over slechte genen spreken. Degene die daar op het podium staan hebben bepaald geen slechte genen.. Coleman kan niet blijven winnen. Het wordt heel close denk ik, hoop dat gunther wint, hem gun ik het gewoon.. 1. Gunther, 2. Coleman, 3. cuttler
 
Ik hoop dat cutler wint, maar het moet nog gebeuren dat een Mr. O wordt verslagen door een niet Mr O tijdens de olympia dat zie ik dus niet gebeuren.... Dus het zal wel 1. Coleman, 2. Levrone 3. Cutler, 4. Schlierkamp worden ofzo.... zoiets vermoed ik....

Vooral ook omdat levrone er beter dan cutler uit ziet vind ik, en schlierkamp was in de vorige O niet superhoog dacht ik zo, maar heeft coleman wel verslagen in een andere comp, waar van de naam mij even ontschoten is....

Cutler en Levrone zijn beide al een keer 2e geweest, dus ik vermoed dat zij de nr, 2 en 3 voor rekening nemen, en schlierkamp 4....
 
Laatst bewerkt:
Ze staan nou niet bepaald scherp voor die wedstrijd :roflol:

Ik denk ook dat Ronnie gewoon weer de overwinning pakt. Hij schijnt erg groot voor de dag te willen komen. Ik hoop een hoge klassering voor james, ruhl en schlierkamp.
 
Coleman zijn spierkwaliteit kan niemand tegen op.
 
C

Voor de Cutler fans,

In welk opzicht is Cutler beter dan Coleman.
Die wil ik graag horen.

Dus ik heb het dan over:
-meer spierkwaliteit
-droger
-symmetrie
-in proportie
-seperatie


Ik snap niet dat jullie dan Cutler beter vinden. Zelfde geldt voor de Gunther fans. Want toen ik Coleman op de Mr.Olympia zag poseren vond ik hem ver uit de beste.
:eek:
 
t word DENK IK
- ronnie
- cutler
- kevin
- 4e plaats durf ik niet te zeggen zal waarschijnlijk gaan tussen cormier , gunther , dexter , priest en ga zo maar door :D
 
Gunther ziet er niet uit. Z'n waist is te breed
 
Originally posted by BIGTANK
t word DENK IK
- ronnie
- cutler
- kevin
- 4e plaats durf ik niet te zeggen zal waarschijnlijk gaan tussen cormier , gunther , dexter , priest en ga zo maar door :D

Ik denk

- Cutler
- Ronnie
- Kevin
- Cormier
 
Originally posted by Big Steve


Ik denk

- Cutler
- Ronnie
- Kevin
- Cormier


ronnie weet dat ie aan de bak moet dus hij zal denk ik HUGE verschijnen en cutler van t podium afblazen , ik ben geen coleman fan maar het is en blijft een freak ! cutler ziet er ook mega uit dus t zal spannend worden .. vooral al kevin ook in topvorm verschijnt . we zien t wel je weet t tenslotte nooit met de jury

gr BT
 
Ik zou zeggen Coleman, levrone, Cutler en dan Cormier of Schlierkamp alhoewel ik Schlierkamp toch ook wel de eerste plek gun.
hoe dan ook, t blijft spannend vanaf nummer twee want Ronnie zie ik idd niet verslagen worden
 
Back
Naar boven