AndroidHealthClinic

vroege Mr.O voorspelling!

Bezoekers in dit topic

Ik hoop Cutler.

Ronnie's tijdperk mag wat mij betreft voorbij zijn. :)


Bovendien vond ik dat hij in 2001 al Mr. O. had moeten worden. In de laatste 2 rondes die voorsprong verliezen was zeer discutabel van de jury. :finger:
 
ik heb toevallig de band van 2002 gekocht op de fibo en ik moet zeggen dat ik gunter eruit vond springen. wat heeft die gast zich verbeterd in een jaar zeg. ik denk dat er drie kans maken op de titel (ronnie günter en cutler). maar wie er gaat winnen durf ik niet te voorspellen....
 
Originally posted by MrJ
Ik hoop Cutler.

Ronnie's tijdperk mag wat mij betreft voorbij zijn. :)


Bovendien vond ik dat hij in 2001 al Mr. O. had moeten worden. In de laatste 2 rondes die voorsprong verliezen was zeer discutabel van de jury. :finger:

Ben ik mee eens Mister J
 
dexter james is mijn persoonlijke favoriet. Symmetrie en vorm is gewoon masterlijk. Misschien niet zo freaky groot als coleman maar ik denk dat hij misschien wel top 3 material is..
 
Originally posted by soulreaver


Van Coleman zeker niet ???
Allebei hebben ze geen perfect middel, maar er is een groot verschil. Ronnie z'n buik puilt uit, die kan hij nog inhouden, en in de back poses zie je er weinig tot niets van.

Gunter kan nog zo droog zijn maar hij heeft een brede botstructuur, wat het hele v-taper effect weghaalt.
 
Originally posted by Dom!nator
dexter james is mijn persoonlijke favoriet. Symmetrie en vorm is gewoon masterlijk. Misschien niet zo freaky groot als coleman maar ik denk dat hij misschien wel top 3 material is..
Dexter James ?
Dexter Jackson of Dennis James?

:)
 
Originally posted by Wout

Allebei hebben ze geen perfect middel, maar er is een groot verschil. Ronnie z'n buik puilt uit, die kan hij nog inhouden, en in de back poses zie je er weinig tot niets van.

Gunter kan nog zo droog zijn maar hij heeft een brede botstructuur, wat het hele v-taper effect weghaalt.

Gunther heeft breed middel, dat is waar, maar damn daar zit echt een dikke v-taper hoor :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven