MuscleMeat

Vroeger en nu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by patrick


Sommige hebben zelfs een hond aangeschaft :p

Die ligt beneden...

Greetz:p
 
Ziet er zeker goed uit.
 
dat noem ik een metamorfose. Je houd wel redelijk wat vocht vast maar dat werd al gezegt, kan aan de eerste foto zien dat je ecto van nature bent dus iets droger moet nog kunnen. Erg knap!
 
Kzie helemaal geen vocht!!, knap gedaan jongen, benen gaan perfect zo te zien.
En al zou ik het niet zo goed zien, een beetje vet en vocht maakt toch helemaal niets uit als je niet aan wedstrijden doet.
 
Mooie kuiten, passen goed bij je bovenbenen! Mijn kuiten zijn altijd al minder geweest.. Mijn bovenbenen aan de andere kant groeien als kool.
 
in hoeveel tijd

hoeveel tijd had je daarvoor nodig?:rolleyes:
 
Bijna 35 kg verschil ! ! ! TOP werk bro.

Net resultaat en zo zoe je maar weer :thumb: kwaliteit komt met de jaren !

Groet Smalluser :thumb:
 
34 kg verschil van 62 naar 96. 100 moet deze zomer nog gaan lukken.
 
Zie er goed uit...nu nog droog trainen
 
Hoeveel tijd zit er tussen die foto's?
 
Jaartje of 3, train al 12 jaar, met weinig resultaat. woog dec 2001 nog een kleine 70 kg.
 
Originally posted by Diver2000
yep

maar ben deze week gestopt, na ruim 6 weken. voelde niet meer goed, groei was er uit en het was gewoon genoeg. De rest staat in de kluis en gaat over 3 maanden mee in mijn volgende kuur. Blijf wel bridgen met 10 mg dbol.

Foute boel! En geldverspilling! Als jij nu al tussen je kuren blijft bridgen, ligt je systeem binnen kort zo goed als stil!
 
Train je ook rug ?
Ik zie je lats niet !
 
Het hangt er vanaf hoe je die pose doet, ik zie bij mezelf ook dat je je lats als het ware naar voren moet schuiven, anders zie je ze minder.. ik zie ze wel, maar ben wel benieuwd naar rugposes, gewoon voor het totaalbeeld.. je ziet er zeker goed massief uit :thumb:
 
Foto rug

rickdec3.jpg
 
Denk dat mijn lats wel goed zijn.
 
Jups.. lats zijn goed.. het enige wat meer zou kunnen zijn je biceps, maar daar wordt aan gewerkt begrijp ik :D
 
Wordt hard aan gewerkt.
 
Als je door gaat met die dbol leg je heel je productie plat, niet slim maar moet het zelf weten!!!!
 
Back
Naar boven