XXL Nutrition

Vroeger en nu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

grote onzin dat 10 mg bridgen je productie platlegt. als je namelijk met 10 mg bridge direct bij het ontbijt is dat met de avond weer uit je lichaam verdwenen en gaat je lichaam dus zelf weer aanmaken. doordat je de 10 mg direct in de morgen neemt gaat het mee met je eigen productie. Je moet namelijk evengoed na 3 weken beginnen met nolva om na te gaan kuren.
 
Originally posted by Diver2000
grote onzin dat 10 mg bridgen je productie platlegt. als je namelijk met 10 mg bridge direct bij het ontbijt is dat met de avond weer uit je lichaam verdwenen en gaat je lichaam dus zelf weer aanmaken. doordat je de 10 mg direct in de morgen neemt gaat het mee met je eigen productie. Je moet namelijk evengoed na 3 weken beginnen met nolva om na te gaan kuren. [/QUOTE

GROTE ONZIN om met 10mg te bridgen! Geeft totaal geen resultaat aan zo'n dosis. + meegaan met je eigen systeem is niet het maximum uit je producten halen. Je kan beter oraal toedienen wanneer je eigen productie lager is. Zo krijg je 2 pîeken. Maar ja een piek aan deze dosseringen zou ik maar niet verwachten. (Ook heb ik nog niet echt het bewijs gezien dat het tijdstip van inname een rol speelt. Dus twijfel ik of dit wel werkt)
Als je kuurt doe het dan goed!
Wil je bridgen? Gebruik dan producten die op de receptoren spelen die je het minst tijdens je kuur hebt aangesproken of beter nog totaal niet.
 
Hoe kan je met zo'n lichaam nu al van die troep gaan gebruiken. Ik ken gasten die zijn vier keer zo groot zonder troep!!!
Neem je sport serieus en wacht met die troep.
 
Originally posted by pluym562
Hoe kan je met zo'n lichaam nu al van die troep gaan gebruiken. Ik ken gasten die zijn vier keer zo groot zonder troep!!!
Neem je sport serieus en wacht met die troep.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar deze gast traint al 12 jaar dus kuren kan dan wel...
Al zou ik zelf meer eruit proberen halen, maar ieder zijn eigen keuze.
 
Het is een keuze die je maakt, niet iedereen is onderlegt met goede genen.. ervaring, kennis en traint al vele jaren. iedereen maakt een keuze..
 
Originally posted by pluym562
Hoe kan je met zo'n lichaam nu al van die troep gaan gebruiken. Ik ken gasten die zijn vier keer zo groot zonder troep!!!
Neem je sport serieus en wacht met die troep.


Denk dat ik na 12 jaar wel weet waar ik mee bezig ben. heb voeding en dieetleer gestudeerd dus dat zit ook wel goed. Helaas heb ik niet de aanleg om het allemaal zo makkelijk te bereiken zoals anderen soms hebben. Weet in iedergeval voor mezelf dat ik na 12 jaar wachten zeker niet te vroeg ben begonnen met kuren zoals andere vaak wel doen.

Je moet als je net nieuw bent op het board misschien eerst meer lezen voordat je zomaar conclusies gaat lopen trekken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven