AndroidHealthClinic

Vroegtijdig gestopt met (eerste) kuur > hoeveel weken pct?

Bezoekers in dit topic

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2010
Berichten
1.770
Waardering
50
Lengte
1m74
Wegens werkzaamheden dichtbij huis amper kunnen slapen (pompmachines die dag en nacht aanstaan). Inmiddels gewend dmv oordoppen maar in het begin sliep ik maar een paar uur per nacht. Ik was echt gesloopt, trainen ging niet lekker meer en kwam ook niks meer aan terwijl ik ruim voldoende at. Nu is het zo dat ik 7 weken heb gekuurd op 500mg test-e. Ik zit op dit moment anderhalf week in mijn 20mg nolva nakuur. Mijn vraag is of ik beter 3 weken moet nakuren of zou 2 weken volstaan ivm de korte duur van de kuur?
 
4 weken nakuren aangezien je axis toch volledig onderdrukt is na 7 weken kuren.
 
Zo had ik het nog niet bekeken, thanks dan wordt het 4 weken.
 
Zou gewoon 2 weken nakuren en een week later bloed laten testen, beetje natte vingerwerk of 2 of 4 beter is zonder bloedresultaten
 
Imo is 2,5 week ook zat
 
Die paar weken verschillen maken bij korte kuren weinig uit, het is dan voornamelijk 'n kwestie van secundaire hypogonadie, die ongeacht de tijdsduur, vrij snel op te lossen lijkt. Pas bij atrofie van de testes, en dan in het specifiek de leydig cellen, zul je de tijdsduur van je nakuur moeten aanpassen.
 
Thanks voor reacties, @ GetXXL heb amper last gehad van atrofie dus ik denk dat ik gewoon 3 weken nakuur en bloed laat prikken :).
 
Wegens werkzaamheden dichtbij huis amper kunnen slapen (pompmachines die dag en nacht aanstaan). Inmiddels gewend dmv oordoppen maar in het begin sliep ik maar een paar uur per nacht. Ik was echt gesloopt, trainen ging niet lekker meer en kwam ook niks meer aan terwijl ik ruim voldoende at. Nu is het zo dat ik 7 weken heb gekuurd op 500mg test-e. Ik zit op dit moment anderhalf week in mijn 20mg nolva nakuur. Mijn vraag is of ik beter 3 weken moet nakuren of zou 2 weken volstaan ivm de korte duur van de kuur?

schadevergoeding aanvragen bij de gemeente :p
 
Die paar weken verschillen maken bij korte kuren weinig uit, het is dan voornamelijk 'n kwestie van secundaire hypogonadie, die ongeacht de tijdsduur, vrij snel op te lossen lijkt. Pas bij atrofie van de testes, en dan in het specifiek de leydig cellen, zul je de tijdsduur van je nakuur moeten aanpassen.
oke dus jij zegt waneer je ballen echt klein worden langer nakuren
 
oke dus jij zegt waneer je ballen echt klein worden langer nakuren
Leydig cellen kunnen in principe al in volume afgenomen zijn zonder dat je dit direct kan bepalen.
 
Back
Naar boven