MuscleMeat

Vrouw bijt halve tong van haar echtgenoot af

Bezoekers in dit topic

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
593
Waardering
19
Een 79-jarige Amerikaan uit Sheboygan in Wisconsin moest een medische ingreep ondergaan om zijn tong weer te laten aanhechten. Zijn vrouw had zijn halve tong afgebeten bij het kussen. De bejaarde had zelf de hulpdiensten gebeld, die hem nauwelijks konden begrijpen, volgens de Sheboygan Press.

Toen de politie ter plaatse kwam was de 57-jarige echtgenote kerstliedjes aan het zingen buiten. De vrouw zou een beker koffie naar de hulpverleners gesmeten hebben.

De politie van Sheboygan verklaarde dat de echtgenote de tong van haar man had afgebeten toen hij haar wou kussen in hun huis. Ze had de man ook bij de ballen gegrepen. Hoewel het slachtoffer vroeg zijn vrouw niet te arresteren, werd ze toch meegenomen en aangeklaagd voor huiselijk geweld. Ze kan in principe tot 25 jaar cel krijgen. Haar mentale toestand wordt medisch onderzocht. (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-bijt-halve-tong-van-haar-echtgenoot-af.dhtml
 
haha, kunstgebit sloeg op slot denk ik
 
Die straffen in Amerika zijn echt absurd hoog. Tot 25 jaar cel...
 
Logisch toch, tong zit vol met eiwitten.... toch?
 
kannibalisme kan ook nog op latere leeftijd ontpoppen
zo blijkt
 
Sinds ik tongen afbijt.....
 
Sinds ik tot 25 jaar cel kan krijgen...
 
hoi


edit:
c4cec145_48fd_2cce.jpg
 
Laatst bewerkt:
sinds ik ballen grijp.....

sinds ik ballen grijp en 79 jarige versleten tongen afbijt en daarna koffie gooi op de hulpverleners maak ik de gaines van mijn leven

:trollface:
 
Laatst bewerkt:
sinds ik ballen grijp en 79 jarige versleten tongen afbijt en daarna koffie gooi op de hulpverleners maak ik de gaines van mijn leven

:trollface:

En sinds je 25 jaar cel kan krijgen dan?:trollface:
 
Back
Naar boven