Fitness Seller

Nieuws Vrouw ontsnapt uit gruwelijke folterkamer met bommen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omg, wat een nachtmerrie is dit :(
 
Omg, wat een nachtmerrie is dit :(

geen, het is realiteit:) en er gebeuren nog een stuk ergere dingen in de wereld waar wellicht niemand ooit iets over te horen zal krijgen:)
 
geen, het is realiteit:) en er gebeuren nog een stuk ergere dingen in de wereld waar wellicht niemand ooit iets over te horen zal krijgen:)

Ik hoop dat het voor mij bij een nachtmerrie blijft :rolleyes:
 
Ik heb ineens wel een idee wat te doen met zijn zolder als ik ooit stop met trainen...
 
ik snap m niet:scratch:
Iets met dit onderwerp zeg maar, dus een lege zolder want hij stopt met trainen en dan kan hij hetzelfde doen als die Thomas Fischer ofzo.. Dat was wat ik ervan begreep maar kan best fout zitten.
 
Iets met dit onderwerp zeg maar, dus een lege zolder want hij stopt met trainen en dan kan hij hetzelfde doen als die Thomas Fischer ofzo.. Dat was wat ik ervan begreep maar kan best fout zitten.

maar hij zei: "Ik heb ineens wel een idee wat te doen met zijn zolder als ik ooit stop met trainen..."

zal dan wel een foutje zijn zeker:o
 
Gelukkig dat deze gek het niet gelukt is. Anders hadden we over 10 jaar Pepijn Bierenbroodspot in reportage die vertelde over de gruwelijke telefooncel moord.
 
zo die gast is echt ziek
 
Kon ze niet gewoon bellen dan? Zit toch niet voor niks in een telefooncel, al die moeite met dat prikkeldraad.
 
Ach ****, moest mijn zijn idd...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
geen, het is realiteit:) en er gebeuren nog een stuk ergere dingen in de wereld waar wellicht niemand ooit iets over te horen zal krijgen:)

ik denk het niet, de media uncovered tegenwoordig alles.
 
ik denk het niet, de media uncovered tegenwoordig alles.

ik heb het over degenen die niet vergeten de telefooncel te sluiten en vervolgens maanden hun gang gaan, om het lichaam dan in stukjes te snijden en mooi in zuur op te lossen:)
 
ik heb het over degenen die niet vergeten de telefooncel te sluiten en vervolgens maanden hun gang gaan, om het lichaam dan in stukjes te snijden en mooi in zuur op te lossen:)

welke?
 
ik heb het over degenen die niet vergeten de telefooncel te sluiten en vervolgens maanden hun gang gaan, om het lichaam dan in stukjes te snijden en mooi in zuur op te lossen:)

Je weet er veel van af, hobbyist?
 

dat is het 'm juist, degenen waar je niets over hoort. Heb je enig idee hoeveel mensen er per jaar verdwijnen en nooit worden teruggevonden? je kan er wel vanop aan dat een paar procentjes daarvan slachtoffer is van een of andere sick mind:)
 
Back
Naar boven