XXL Nutrition

Vrouw op zoek naar libido verhogend middel. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Beste allemaal,

Is er iemand die tips heeft voor een libido verhogend middel voor vrouwen?
Speciaal voor mijn vrouw die graag mijn libido wil evenaren. 😉

Werkt zoiets bijvoorbeeld?

Alle tips en ervaringen zijn welkom. Zeker van de dames hier.

Alvast veel dank.
 
Bij vrouwen geldt ook net als bij mannen dat algehele gezondheid, fitheid, gewicht, voeding ook meehelpt aan een goed libido.
En ik bedoel er niets mee maar hoe is dit bij haar?

Te laag vitamine b of te weinig zink kan bijvoorbeeld ook op haar libido werken.
 
Bij vrouwen geldt ook net als bij mannen dat algehele gezondheid, fitheid, gewicht, voeding ook meehelpt aan een goed libido.
En ik bedoel er niets mee maar hoe is dit bij haar?

Te laag vitamine b of te weinig zink kan bijvoorbeeld ook op haar libido werken.
Fitheid en gezondheid zijn allemaal op orde. Zou wat meer kunnen sporten maar verder is ze op gewicht, eet gezond etc
 
Lage testosteronwaardes bij vrouwen komt vaak voor en kan leiden tot klachten zoals verminderd libido, menstruatieklachten en vermoeidheid. Vaak is de oorzaak niet persé een te laag testosteron, maar te hoog oestrogeen (oestrogeendominantie)
 
Lage testosteronwaardes bij vrouwen komt vaak voor en kan leiden tot klachten zoals verminderd libido, menstruatieklachten en vermoeidheid. Vaak is de oorzaak niet persé een te laag testosteron, maar te hoog oestrogeen (oestrogeendominantie)
En wat zou je daar aan kunnen doen? Dank voor de reactie. Jammer dat het een comedy forum is geworden. Fijn dat er nog mensen zijn die serieus kunnen reageren.
 
Slikt ze de pil of heeft ze een spiraal?
 
Beste allemaal,

Is er iemand die tips heeft voor een libido verhogend middel voor vrouwen?
Speciaal voor mijn vrouw die graag mijn libido wil evenaren. 😉

Werkt zoiets bijvoorbeeld?

Alle tips en ervaringen zijn welkom. Zeker van de dames hier.

Alvast veel dank.
Kan je dit ook onopvallend in een maaltijd verwerken?
 
En wat zou je daar aan kunnen doen? Dank voor de reactie. Jammer dat het een comedy forum is geworden. Fijn dat er nog mensen zijn die serieus kunnen reageren.
5-10mg androgel ed. 5 mg voor 6 weken moet al goed( normale premenopauzale bereik)resultaat geven
 
Slikt ze de pil of heeft ze een spiraal?
Allebei niet, we hebben ongeveer 2x per week sex dus is ook allemaal niet zo spannend of problematisch. Waarschijnlijk al meer als waar Arminius aan komt in zijn rukbunkertje... We zijn vooral geïnteresseerd of er middelen zijn voor vrouwen die het libido kunnen verhogen. Verder niks.
 
Bèta-alanine wordt verkocht als libido verhoger bij vrouwen. Want tintelingen, met als sommige gels :o :o

Neem aan dat je met libido de frequentie bedoelt. En dan is vetinname, stress en simpelweg tijd denk ik het meest voor een hand liggend.
 
Bèta-alanine wordt verkocht als libido verhoger bij vrouwen. Want tintelingen, met als sommige gels :o :o

Neem aan dat je met libido de frequentie bedoelt. En dan is vetinname, stress en simpelweg tijd denk ik het meest voor een hand liggend.
L-citruline malaat werkt beter. Alanine doet bijna niks
 
Gele maca is voor de vrouw, rood en zwart is voor de man, allemaal libido verhogend 👍
 
Back
Naar boven