- Waardering
- 129

Waarschijnlijk iemand die elke dag een paar gram per dag opsnuift en weer eens aan het flashen was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodra er kinderen bij betrokken raken word ik pislink,maar goed ook dat ze
dat stuk uitschot heeft neergestoken.
Elke vader behoort zijn kinderen in liefde,geborgenheid/veiligheid enz enz groot te brengen en niet te
confronteren met dat soort gestoorde smeerlapperij.
Geen medelijden mee met die vent
Heftige actie! Wel terecht vind ik, kom op zeg, rukken voor je dochtertje, beetje ziek!
Heftige actie! Wel terecht vind ik, kom op zeg, rukken voor je dochtertje, beetje ziek!
Amfetamines en speed zuigen zwaar. Ik heb het eens geprobeerd en ik werd er hypernerveus van. Goedkope crap is het, marginaal spul. Geef mij maar wat tranquilizers, codeïne, morfine, lsd, paddo's, absinth, ketamine of dat soort shit. Of een beetje coke als upper kan ik ook nog wel hebben.![]()
Monster inzicht in de context, bro. Soms vergeet ik dat ik op dbb zit en dat hier idioten als jij zitten die er compleet de ballen van snappen als ik niet letterlijk typ wat ik wil zeggen.'' kijk mij een stoere alles over drugs wetende junky zijn'' replay !