AndroidHealthClinic

Vrouw vreet 4 kilo vlees binnen kwartier

Bezoekers in dit topic

Gameboy

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 mei 2014
Berichten
1.652
Waardering
95
Lengte
1m93
Massa
103kg
http://www.youtube.com/watch?v=tuqPL6X-aCc

Molly Schuyler mag zichzelf de nieuwe winnaar van de Big Texan Steak Challenge noemen. De 34-jarige vrouw kreeg het maandag voor elkaar om maar liefst vier kilo vlees naar binnen te werken in minder dan tien minuten tijd.

vrouw-eet-vier-kilo-vlees-binnen-kwartier.jpg
Foto: 123RF
Dat schrijft NBC New York dinsdag.
Schuyler maakt een ruim 2 kilo zware steak soldaat in 4 minuten en 48 seconden. En gewoon omdat het kon verorberde ze er gelijk nog een. Op video is te zien dat de dame in het restaurant in Amarillo binnen tien minuten twee steaks opat die elk ruim twee kilo wogen.
''Ze heeft de lat heel hoog gelegd, dus er is geen enkele man die nog binnen durft te komen. Ja, het is een uitdaging voor alle mannen'', lacht de organisator van de eetwedstrijd, Tony Love. ''Als je er geen twee op kan, dan stel je niets voor.''
Schuyler, die vaker meedoet aan eetwedstrijden, zegt tegen NBC New York dat ze makkelijk nog een derde steak naar binnen had kunnen werken. En dat is ze dan ook van plan te doen wanneer de volgende uitdaging zich aandient.


Bron: Nu.nl


Ja mannen en vrouwen bodybuilders, daar kunnen wij nog eens een voorbeeldje aan nemen! :D
 
Vond Kobayashi altijd wel een baas met die vreetwedstrijden

takeru-kobayashi-muscles.jpg
 
Jezus, ze stopt ook.niet met eten daarna gaat gewoon door met het brood wat ernaast staat.
 
smakelijk!
 
Vind het persoonlijk altijd zo zonde die steakwedstrijden, steak moet je gewoon van genieten en gewoon de tijd voor nemen. Die Kobayashi is wel tof inderdaad.
 
Vind het persoonlijk altijd zo zonde die steakwedstrijden, steak moet je gewoon van genieten en gewoon de tijd voor nemen. Die Kobayashi is wel tof inderdaad.

Krijg er honger van :drool:
 
Dat is de droomvrouw van Ray toch?
 
4kg vlees, daar doet ze vervolgens 2 dagen over om volledig te verteren? :P
 
Respect, heb wel eens 1,5 kg kip op... Ben rest van de avond misselijk geweest.
 
Dat is de droomvrouw van Ray toch?

Want , ik hou ook van vlees :scratch:
anders begin je even een topic over smaken :P

Ieder zijn ding denk ik zo maar, niks voor mij.. zie het nut er niet zo van..
 
Ik ben wel in voor een challenge..denk dat dit mij ook wel lukt!:o
 
heb het af gekeken maar ze heeft van dat stuk vlees geen soldaat gemaakt

-1
 
bodybuilder? wie? ik zie alleen maar een krekel met anorexia
 
Back
Naar boven