XXL Nutrition

Vrouw zet Ferrari én zichzelf op eBay

Bezoekers in dit topic

pat21

Lamme tak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
14.717
Waardering
425
Vrouw zet Ferrari én zichzelf op eBay

Uitgegeven: 3 juli 2006 16:04
Laatst gewijzigd: 3 juli 2006 16:25

AMSTERDAM - Een Duitse vrouw heeft haar Ferrari te koop aangeboden op eBay. De hoogste bieder zal niet alleen de gelukkige eigenaar van de rode bolide worden, maar ook van de vrouw. Met deze ongebruikelijke stap hoopt de 26-jarige vrouw, die zichzelf Leila noemt, haar droomman te vinden.

In haar advertentie laat de Duitse weten de Ferrari gekocht te hebben van het fortuin dat ze van haar ouders erfde. Maar met enkel een Ferrari is haar leven niet compleet, zo blijkt. "Ik zoek nu nog een leuke man, die overigens niet alleen met me wil trouwen enkel en alleen om het geld", aldus Leila.

Geïnteresseerde mannen moeten overigens ook over een aardige duit beschikken. De biedingen beginnen vanaf 1,25 miljoen euro. De Duitse laat in de Bild weten al honderden e-mails vanover de hele wereld te hebben gekregen. Een persoon zou zelfs 2 miljoen euro hebben geboden voor de Duitse en haar auto, maar die kon volgens Leila niet bewijzen dat hij daadwerkelijk over het geld beschikte.

De publiciteitsslet
 
stond ook al ergens anders op het forum
 
Hoe ziet ze er uit? k ga owk ff bieden;):P
link?:P
 
[Link niet meer beschikbaar]

edit: plaatje werkt niet. wel een mooie Ferrari
 
Ze zoekt niet iemand die haar wil voor haar geld, maar zij zoekt wel iemand
met veel geld :)
 
is vies wijf echt duitse kwaliteit :S
 
:O, een enzo :D
 
Jay C is nog maagd.

maargoed, ze is op zoek naar ware liefde, dat lees je zo:

"Ik zoek nu nog een leuke man, die overigens niet alleen met me wil trouwen enkel en alleen om het geld", aldus Leila.

Geïnteresseerde mannen moeten overigens ook over een aardige duit beschikken.

Een persoon zou zelfs 2 miljoen euro hebben geboden voor de Duitse en haar auto, maar die kon volgens Leila niet bewijzen dat hij daadwerkelijk over het geld beschikte.


Ik hoop dat ze heel gelukkig word met de wandelende portemonee waar ze mee wil trouwen :D
 
Lauw zei:
Jay C is nog maagd.
zou je denken? niet altijd van je eigen positie uitgaan op de leeftijd die ik bereikt heb;)lol
 
jay_c zei:
zou je denken? niet altijd van je eigen positie uitgaan op de leeftijd die ik bereikt heb;)lol
13?

Dus ik moet niet uitgaan van mijn positie op jouw leeftijd? Toen ik 13 was, was ik nog maagd. Dus ik heb gelijk. Slome.
 
Ik zou hem zowel in haar uitlaat steken als in die van de Enzo.
Geld zat dat wijf.
 
"Ik zoek nu nog een leuke man, die overigens niet alleen met me wil trouwen enkel en alleen om het geld", aldus Leila.

:roflol:
Die kerel heeft zelf genoeg geld, als ie haar+enzo kan kopen.

Wat een domme snol weer.
 
rip off..je zou die ferarri gratis moeten krijgen, de lange termijn kosten met zo'n chick lopen ver boven de aanschaf van deze auto uit.

zie het als een soort van huwelijksschat! weer eens wat anders dan kamelen...de hoer!
 
mooie auto wel, die vrouw is zeer zeker mijn type niet...............

:D
 
Back
Naar boven