MuscleMeat

vrouwelijke bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

2be4

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2006
Berichten
293
Waardering
0
ik kwam het volgende linkje tegen op metacafe.com, hier zie je een aantal foto's van vrouwelijke bodybuilders,

en ik vraag mijn eigen af, of er vrouwen hier op het forum zitten die ook echt er een aantal mooie fysieken bij vinden zitten, en het liefst ook zo'n lichaam zou willen hebben.

wat vind bijv. iemand als aimee ervan, zij heeft immers al een goed fysiek, maar waar ligt het einddoel ?

hier de pics

[Link niet meer beschikbaar] (klik ze aan om te vergroten)
 
Ik vind het zeker mooi.. Natuurlijk zitten er ook een paar tussen die iets too much zijn of teveel mannelijke trekjes hebben, maar over het algemeen houd ik wel van grote muscles.

Mooie vrouw dit, Yaxeni..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heel mooi, absoluut.
 
vind het gebruik van test jammer, maar zolang het vrouwelijk blijft is het prima
 
Ik vind de meeste vrouwelijke bodybuilders too much. wel mooi in professioneel opzicht, niet in seksueelopzicht. Off season vaak best aantrekkelijk, maar on season vind ik het niets meer. Van de testo mogen ze wat mij betrefd afblijven, verpest het vrouw zijn :)
 
Ahh, deze site kende ik nog niet. Onwijs mooie foto's. Hoe ver je gaat bepaal je toch zelf? Als je wedstrijden gaat doen zul je wel moeten, tenminste als je wilt winnen zul je goed naar je concurrenten moeten kijken. Niet iedereen hoeft het mooi te vinden, maar er wel respect voor hebben. 't is bloed zweet en tranen trainen en afzien met je dieet. Zijn er nog meer van dit, voor mij, onbekende sites???
 
dit vind ik een mooie foto...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Prachtig fysiek qua bodybuilding prestatie, zonder enige twijfel.
Puur als vrouw, in de zin van mannetje-vrouwtje vind ik het niet mooi. Heeft geen coïtusuele aantrekkingskracht op mij persoonlijk.
Komt dat zware gespierdheid in mijn brein verankerd ligt en dus geasocieerd wordt met een mannenlichaam.
Vind het nogmaals wel geweldig om te zien, puur in de bodybuilding perspectief van het verhaal.
 
Ik vind zeker wel mooi. Ik zou het liefst ook zo goed en zo ver mogelijk willen komen. Net wat Anja zegt niet iedereen hoeft het mooi te vinden.
 
sorry gaat mij wel iets te ver dit lijkt wel she-male .com
 
Smaken verschillen nou eenmaal. Vind de foto van Purple ook erg mooi. Natuurlijk staan er ook een paar lelijke wijven tussen met gigantische kaken. Dat is ook mijn smaak niet, terwijl ze vaak wel een super fysiek hebben. Ik ga meer voor het totaalplaatje, vrouwelijkheid en muscles! :)
 
Denise Masino is zo geil als boter.
 
Purple zei:
dit vind ik een mooie foto...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

repect voor het lichaam maar waarom vinden vrouwen over het algemeen borstimplantaten geen storingsfactor? Ik vind dat zo er zo onnatuurlijk uitzien, in dit geval helemaal, dat dat het totaal plaatje er lelijker door wordt.
 
Er komen er maar een paar weg met een vrouwelijk gezicht, het gros ziet eruit als een man.
 
Dat zal best niet maar volgens mij lust ze er wel pap van.
 
Petje af voor de prestatie, maar mooi is anders :) .
 
Smoothmold zei:
repect voor het lichaam maar waarom vinden vrouwen over het algemeen borstimplantaten geen storingsfactor? Ik vind dat zo er zo onnatuurlijk uitzien, in dit geval helemaal, dat dat het totaal plaatje er lelijker door wordt.

Ik vind dat eigenlijk niet storend... Zonder borstimplaten zou ik het lelijker vinden. En als ze droog zijn valt het zo enorm op, als ze offseason zijn niet zo.

Vind het eigenlijk er wel bij passen die implantaten.

Klink ik nu zeker gek voor de meesten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven