MuscleMeat

Vrouwen achter het stuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Altijd als ik me opwind in de auto, en dat is nogal vaak... zit er 9 keren op de 10 een vrouw aan't stuur.
Vande week nog bij het inhalen kwam een lustige dame opeens voor mijn neus geschoten zonder richtingaanwijzer.
Het ergste van al is dat ze het waarschijnlijk niet snappen waarom je je boos maakt.
Niet alle vrouwen zijn slechte chauffeurs, maar toch een heel groot deel.
Als je er meer over na denkt is het eigenlijk wel vreemd, hoe komt dat bijna alle vrouwen niet kunnen rijden?

VROUWEN AAN'T STUUR BLOED AAN DE MUUR!!!

:banana:
 
gelukkig voor jou dat er niet veel vrouwen zijn hier, anders had je dit aardig wat karma gekost. :D

maar ben t wel met je eens. t zijn meestal dezelfde types zie op delinkerweghelft rijden met een snelhied van lik me de reet!

ofwel bejaarden, ofwel die overgangsvrouwen (jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik). ze zijn zich geen van allen van kwaad bewust aangezien ze na veel bumperkleven netjes blijven rijden op die helft. En heel af en toe is t een vent,ja.

Wel typisch idd en zekers geen vooroordeel
 
Dit komt doordat vrouwen minder 'lef' hebben om het zo maar te zeggen. Het klinkt niet echt zoals ik het bedoel maar je begrijpt het wel. :) Hierdoor gaan ze langer twijfelen met als gevolg vaak een te laat of fout besluit. Mannen daarentegen moeten altijd stoer doen :cool: Daar kunnen dus ook brokken van komen door overmoedig gedrag...
Mja... vrouwen blijven altijd erger :banana:
 
Laatst bewerkt:
Ik vind opatjes en omatjes nog erger! Die rijden altijd 30 waar je 60 mag, 60 waar je 80 mag en 80 waar je 120 mag!!!

echt irritant!!!
 
Kan ik me helemaal in vinden.
Een kameraad van my had een tydje geleden schade aan zn auto doordat een vrouw niet oplette tydens het uitdraaien van een parkeerplaats, hij dacht dat zij hem wel zou zien en gooide gewoon zn auto dr voor.
Gelukkig niet super veel schade, en hij heeft toch weer een mooi aantal doekoes van de verzekering gekregen :D


mzzl rob











Originally posted by Geoffke
Altijd als ik me opwind in de auto, en dat is nogal vaak... zit er 9 keren op de 10 een vrouw aan't stuur.
Vande week nog bij het inhalen kwam een lustige dame opeens voor mijn neus geschoten zonder richtingaanwijzer.
Het ergste van al is dat ze het waarschijnlijk niet snappen waarom je je boos maakt.
Niet alle vrouwen zijn slechte chauffeurs, maar toch een heel groot deel.
Als je er meer over na denkt is het eigenlijk wel vreemd, hoe komt dat bijna alle vrouwen niet kunnen rijden?

VROUWEN AAN'T STUUR BLOED AAN DE MUUR!!!

:banana:
 
Die rob12345 mag nog maar net op een brommetje rijden zit ie al vrouwen af te kraken die achter het stuur van een AUTO zitten. Zie eerst eens je rijbewijs te halen........kom dan terug
 
Originally posted by Bodyman
Die rob12345 mag nog maar net op een brommetje rijden zit ie al vrouwen af te kraken die achter het stuur van een AUTO zitten. Zie eerst eens je rijbewijs te halen........kom dan terug

Wat boeid dat nou weer? Je hoeft echt geen rijbewijs te hebben om te merken dat vrouwen niet kennen rijden. Hij hij zeg toch ook een kamaraad van hem! Toen ik mijn rijbewijs nog niet had was het mij ook al duidelijk dat vrouwen over het algemeen slechter rijden als mannen.
 
Ben het eens met Fraggo...soms vormen angsthazen/paniekzaaiers een veel groter risico in het verkeer.

Moet er wel bij zeggen dat dit zeker niet bij alle vrouwen zo is...
 
Originally posted by admin
Ben het eens met Fraggo...soms vormen angsthazen/paniekzaaiers een veel groter risico in het verkeer.

Moet er wel bij zeggen dat dit zeker niet bij alle vrouwen zo is...

Agree, bij mij in de buurt rijden meiden en vrouwen net als de mannen, tuurlijk zitten er ook bij die minder rijden maar is dit niet bij mannen ook zo?
 
Je hebt ook van die vrouwen die schrikken voor een bocht. Dan rijden ze op het rechte stuk te hard, en als er dan een bocht aan komt, dan gaan ze daar ruim onder de adviessnelheid zitten. En als ze dan de bocht uit zijn ineens weer gas gaan geven. Of ze zien dan ineens drempels over het hoofd, wat ook wel een leuk effect geeft als je daar net achter rijdt ;)
 
Originally posted by falcon
Of ze zien dan ineens drempels over het hoofd, wat ook wel een leuk effect geeft als je daar net achter rijdt ;)

of op de achterbank zit:rolleyes:
 
Waarom vrouwen "slechter" rijden:

Het verschil tussen een man en een vrouw dat het rijgedrag beinvloed kan niet van fysische aard zijn. Het is niet dat ze slapjes zijn en dat ze niet aan hun stuur kunne trekken, of niet omdat ze gemiddeld kleiner zijn zodat ze niet aan het stuur kunnen. De oorzaak daarvan vinden we terug in het denken, het sociaal gedrag, het centrale zenuwstelsel van de vrouw..

- Vrouwen nemen minder snel, maar stabielere beslissingen..
- Mannen daarentegen ondernemen zonder al te veel na te
denken..

In het dagelijks leven is dit voor ons af en toe nadelig, maar in het verkeer kan het handig zijn.. Het geeft de man een spontaner rijgedrag, vergeleken met de vrouw die meer gehakkeld en twijfelachtig de baan opgaat..

Vrouwen rijden niet slechter, want volgens statistieken veroorzaken mannen relatief gezien nog steeds de meeste dodelijk accidenten.. Vrouwen maken enkel frequenter kleine opvallendere fouten, vandaar dat het ons meer opvalt, dat vrouwen ogenschijnlijk "slecht" rijgedrag vertonen..

;)
 
Ze rijden niet allemaal slecht.
Heb weleens een sprintje gertokken met een vrouw en voor de wagen die ze had kon ze het toch best goed.

En er zijn ook mannen zat die niet goed kunnen rijden.
Wel lomp een bocht door kunnen gaan en asociaal gedrag maar fatsoenlijk weg trekken kunnen ze dan niet. Heb zoal een enkele porsche's en subaru impreza wrx sti eruit getrokken terwijl hun wagens sneller waren. Een wagen rijden is simpel, echter moet je je wagen wel kennen om er goed mee om te gaan.

Maar ik denk wel dat over het algemeen dat het bij een vrouw vaker voorkomt dat ze meer fouten maken.
 
Wat bracke zegt ;

Mannen hebben van nature een wat aggresiever rijgedrag (over de hele linie). Dit beteknt ook dat mannen duidelijker, naar buiten toe besluitvaardiger rijden.

Juist onbesluitvaardig handelen is wat in het verkeer tot iritaties leidt. Dus zal 'slecht rijgedrag' eerder worden verweten aan een vrouw dan aan een man.

En ja wat duidelijk en besluitvaardig lijkt kan soms gewoon weg overmoedig zijn.
 
Originally posted by Shadum
Wat bracke zegt ;

Mannen hebben van nature een wat aggresiever rijgedrag (over de hele linie). Dit beteknt ook dat mannen duidelijker, naar buiten toe besluitvaardiger rijden.

Juist onbesluitvaardig handelen is wat in het verkeer tot iritaties leidt. Dus zal 'slecht rijgedrag' eerder worden verweten aan een vrouw dan aan een man.

En ja wat duidelijk en besluitvaardig lijkt kan soms gewoon weg overmoedig zijn.

Lol.. Wat is het toch leuk dat mn persoonlijke luiheid anderen aanzet tot aanvullingen op mn tekorten in mn teksten.. Ik weet heus wel wat je bedoelt, je hebt meer dan gelijk.. Agressief rijgedrag, onbesluitvaardig handelen heeft meer ernstigere nadelen dan voordelen, maar het geeft wel een spontanere "look" aan de mannelijke automobilisten.. Vrouwen , althans vrouwelijke vrouwen, laat het me zo zeggen voor je me de woorden uit de mond neemt ;), daarentegen durven besluitvaardiger handelen. Het "beter bange piet dan dode piet" principe is niet "cool" voor ons mannen, maar het is wel veiliger..

;)
 
Originally posted by dandyman


of op de achterbank zit:rolleyes:

Ik heb er al verscheidene mensen met de kop tegen het dak aan zien klappen.
Wat ook wel een leuke is: Bij mij in de buurt is er een dorp waar op de "hoofdweg" in totaal 5 drempels liggen. Elke 200 meter eentje (ongeveer) En daarvan is er eentje heel hoog en heel sT, maar dat zie je er niet zo gauw vanaf. En dat is precies de laatste drempel (afhankelijk van welke richting je komt natuurlijk!). Elke andere drempel kun je rustig met 40/50 km per uur overheen zonder dat je gekke dingen krijgt. Bij die laatse moet je stapvoets overheen, anders krijg je een gratis vliegles. Daar zijn al heel wat mensen ingetuind. Die merken dat elke drempel wel meevalt, en die knallen met 50 km per uur over die laatste heen. En dat is niet echt goed voor de auto....
 
Dat mannen onvoorzichtiger zijn is BS. Ze reageren sneller, de man is eigenlijk nog altijd de jager uit de prehistorie. Snel reageren was een must om te overleven. Terwijl de meeste vrouwen toen thuis bleven en op het huishouden lette.
Het ligt dus wel in de aard van de man om snelle beslissingen te nemen, maar dit wil niet zeggen dat dit altijd 'gevaarlijke' of 'overmoedige' beslissingen zouden zijn.

Veel heeft ook te maken met testosteron (jah daar is het weer ;)) Vrouwen met een relatief hoge testosteron productie rijden volgens mij ook vlotter en sneller.
Natuurlijk kan dit soms te ver gaan naar een 'aggresief' rijgedrag en DAN loopt het risico van dodelijke accidenten omhoog... (Vandaar het hogere aantal bij mannen)
 
Jij bent echt zielig,
jij bent vast zon patsertje die op zaterdag middag met zn golfje zn geluisdsinstallatie even uittest in de het centrum, tss kneusje
Ik schijt op jou

Ga vooral door met mij belachelijk te maken
Je weet niet eens wie ik ben jongen,

zielig figuur.




Originally posted by Bodyman
Die rob12345 mag nog maar net op een brommetje rijden zit ie al vrouwen af te kraken die achter het stuur van een AUTO zitten. Zie eerst eens je rijbewijs te halen........kom dan terug
 
Originally posted by dandyman
gelukkig voor jou dat er niet veel vrouwen zijn hier, anders had je dit aardig wat karma gekost. :D

maar ben t wel met je eens. t zijn meestal dezelfde types zie op delinkerweghelft rijden met een snelhied van lik me de reet!

ofwel bejaarden, ofwel die overgangsvrouwen (jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik). ze zijn zich geen van allen van kwaad bewust aangezien ze na veel bumperkleven netjes blijven rijden op die helft. En heel af en toe is t een vent,ja.

Wel typisch idd en zekers geen vooroordeel

k heb weer 2 neg. karma's gehad, laat maar komen jongens! (of meisjes)
:hello:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by rob12345
Jij bent echt zielig,
jij bent vast zon patsertje die op zaterdag middag met zn golfje zn geluisdsinstallatie even uittest in de het centrum, tss kneusje
Ik schijt op jou

Ga vooral door met mij belachelijk te maken
Je weet niet eens wie ik ben jongen,

zielig figuur.





lol
 
Back
Naar boven