XXL Nutrition

Vrouwen achter het stuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben het niet helemaal eens met de stelling dat vrouwen niet kunnen rijden. Ze zijn wat onzeker, dat is zeker waar. Maar de gevaarlijkste situaties met vrouwen zijn meestal op hele lage snelheden, gewoon in de bebouwde kom met parkeren e.d.

Nee, dan van die gastjes die net rijbewijs hebben, met een golf gti e.d. Die zijn pas gevaarlijk, ze denken dat ze alle snelheden aankunnen, en rijden daarom veel te roekeloos. Dat zijn gevaarlijke gasten. Zij rijden met 150 waar je 80 mag, het enige geluk is dat ze vaak alleen zichzelf de puin inrijden, je moet er niet aan denken dat ze nog iemand meenemen in hun moment van glorie.

Ik denk dat ik toch wel redelijk ervaring op de weg heb, ik ben 7 jaar chauffeur op een vuilniswagen geweest en rijdt al 2 jaar motor. Met allen vervoermiddelen bij elkaar rijd ik zo'n 120.000 kilometer per jaar.

En ik leer nog steeds:D
 
Originally posted by Ar Double u
Nee, dan van die gastjes die net rijbewijs hebben, met een golf gti e.d. Die zijn pas gevaarlijk, ze denken dat ze alle snelheden aankunnen, en rijden daarom veel te roekeloos. Dat zijn gevaarlijke gasten. Zij rijden met 150 waar je 80 mag, het enige geluk is dat ze vaak alleen zichzelf de puin inrijden, je moet er niet aan denken dat ze nog iemand meenemen in hun moment van glorie.

ben ik t ook helemaal mee eens. Bij mij inde buurt zijn afgelopen vrijdagavond ook 4 duitse jongeren dodelijk verongelukt omdat ze met hun cabrio op een weg een kleine 200 reden waar je net 80 KAN rijden. Niet wetende dat net daar een gevaarlijke bocht zat zagen ze een auo van de flank niet aankomen met als gevolg dat ze alle 4 uit de wagen werden geslingerd.
Zij haden eerder daarvoor een maat van me uitgedaagd om te racen maar die had daar na een aantal malen geen trek meer in, mede omdat dat gevaarlijke punt bijna in zicht was. Hij heeft ze dus letterlijk uit de auto geslingerd zien worden en heeftals eerste met zijn bijpassagiers medische hulp geboden waar dat nog mogelijk was. Zo was er een jongen dubbelgeklapt en de enige overlevende op dat moment stierf in zijn armen. En zoals hij t mij vertelde had ik daar niet graag bij willen zijn.

zo kende ik ook een jongen die een trauma heeft overgehouden aan zijn eertse dag met zn rijbewijs. Door zijn onoplettendheid zijn zijn 3 beste vrienden omgekomen en hij als chauffeur heeft t als enige overleefd.

maar om op je punt terug te komen, ik dwaal weer eens af:rolleyes: , denk ik, weet ik dat dit de doelgroep is met relatief de meeste roekeloze rijsT.
 
Daarom laten ze vrouwen minder premie te betalen als mannen, omdat ze zoveel schade rijden. Ik weet het niet hoor maar bij de meeste verzekeringsmaatschappijen nemen ze makkelijker vrouwen in een verzekering dan mannen. Toen wij onze auto gingen verzekeren scheelde dat 40 % premie toen hij op de naam ging van Diverin.

deze hele topic is een vorm van discriminatie naar vrouwen, alsof mannen nooit geen schade rijden. de meeste mensen die ik ken in mijn omgeving die schade rijden of zich dood hebben gereden waren allemaal mannen.

Ik vind deze topic niet kunnen en ik denk dat jullie nu ook wel een keer snappen waarom er hier geen vrouwen meer op het board komen. Eerst die poll over Purple en nu dit weer. En het mooiste is dat de mensen die zo'n poll maken net 18 zijn en nog helemaal geen rijervaring hebben. Heb nu 10 jaar mijn rijbewijs en mag met alles rijden, heb uitzonderlijk vervoer gereden met staal, gevaarlijke stoffen met tankwagens etc en heb best een goede kijk op de weg. Mijn hoogste irritatie grens heb ik met die jonge broekjes die een oud lijk hebben ingevoerd uit Duitsland en dan gewoon een gevaar op de weg zijn. Dan zie ik liever een vrouw die wat meer op gevoel rijdt en weet waar ze mee bezig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Daarom laten ze vrouwen minder premie te betalen als mannen, omdat ze zoveel schade rijden. Ik weet het niet hoor maar bij de meeste verzekeringsmaatschappijen nemen ze makkelijker vrouwen in een verzekering dan mannen. Toen wij onze auto gingen verzekeren scheelde dat 40 % premie toen hij op de naam ging van Diverin.

deze hele topic is een vorm van discriminatie naar vrouwen, alsof mannen nooit geen schade rijden. de meeste mensen die ik ken in mijn omgeving die schade rijden of zich dood hebben gereden waren allemaal mannen.

Ik vind deze topic niet kunnen en ik denk dat jullie nu ook wel een keer snappen waarom er hier geen vrouwen meer op het board komen. Eerst die poll over Purple en nu dit weer. En het mooiste is dat de mensen die zo'n poll maken net 18 zijn en nog helemaal geen rijervaring hebben. Heb nu 10 jaar mijn rijbewijs en mag met alles rijden, heb uitzonderlijk vervoer gereden met staal, gevaarlijke stoffen met tankwagens etc en heb best een goede kijk op de weg. Mijn hoogste irritatie grens heb ik met die jonge broekjes die een oud lijk hebben ingevoerd uit Duitsland en dan gewoon een gevaar op de weg zijn. Dan zie ik liever een vrouw die wat meer op gevoel rijdt en weet waar ze mee bezig zijn.

mag mijn rijbewijs dan nog wel niet hebben..maar toch amen!! ik zit zelf nog 100 keer liever bij zon langzaamrijdend vrouwtje in de auto dan zon opgefokte idioot die net zijn rijbewijs heeft en die denkt dat hij king of the road is en o zo goed kan rijden, en die overal doorheenscheuren en dan zie je hem bij het volgende stoplicht 2 plaatsen voor je staan wat eb je daar nou aan..?? :D kortom..LOSERSSS
 
Beetje zielig om nu een negatief karma te geven zonder er een reden bij te zetten of zonder afzender. Zoals al eerder gezegd jonge jochies die niet de ballen hebben om een mening te geven.

Beetje zielige figuren dus
 
Originally posted by Diver2000
Beetje zielig om nu een negatief karma te geven zonder er een reden bij te zetten of zonder afzender. Zoals al eerder gezegd jonge jochies die niet de ballen hebben om een mening te geven.

Beetje zielige figuren dus

Ik denk niet dat het alleen de jonge jochies zijn maar ook de oudere jochies
 
Originally posted by rob12345
Jij bent echt zielig,
jij bent vast zon patsertje die op zaterdag middag met zn golfje zn geluisdsinstallatie even uittest in de het centrum, tss kneusje
Ik schijt op jou

Ga vooral door met mij belachelijk te maken
Je weet niet eens wie ik ben jongen,

zielig figuur.




Ik heb geen golf maar een mercedes en ik rij er de hele week mee en de geluidsinstallatie is al weer een tijdje terug getest en niet in het centrum maar op een industrieterrein.

Maar de woorden die je gebruikt slaan duidelijk weer terug op je intelligentiepijl, he driftkikkertje
 
Ik zat net toevallig een stukje te lezen in onze plaatselijke krant over een gozertje dat net 3 weken zijn rijbewijs HAD. De plaatselijke politie zag hem een verkeersovertreding maken en wilde hem daarvoor staande houden op een veilige plaats. Maar tot hun stomme verbazing hebben ze hem een kwartier achterna gereden, en in dat kwartier kreeg hij het voor elkaar om 15 overtredingen te maken, dat is er 1 per minuut.

Gevolg: Rijbewijs ingevorderd.

En dat vind ik humor:D
 
Originally posted by Ar Double u
Ik zat net toevallig een stukje te lezen in onze plaatselijke krant over een gozertje dat net 3 weken zijn rijbewijs HAD. De plaatselijke politie zag hem een verkeersovertreding maken en wilde hem daarvoor staande houden op een veilige plaats. Maar tot hun stomme verbazing hebben ze hem een kwartier achterna gereden, en in dat kwartier kreeg hij het voor elkaar om 15 overtredingen te maken, dat is er 1 per minuut.

Gevolg: Rijbewijs ingevorderd.

En dat vind ik humor:D

Dat zo'n figuren hun rijbewijs krijgen begrijp ik niet.. Ik begrijp het gewoon niet waarom men zo snel moet rijden en dat vooral wanneer er andere weggebruikers in de buurt zijn.. Ik rijd steeds de toegelaten snelheid, en als ik een fietser nader of een voetganger die zich op de weg bevind, dan vertraag ik geleidelijk.. Soms rijd ik ook nog met de fiets, en dan krijg ik het op mn zenuwen als er zo'n patsertje me voorbijrijd tegen 100 in het uur.. Soms wordt ik daar echt triest van..

Mensen snappen het soms niet.. :sad:
 
Ken toch genoeg vrouwen die kunnen rijden alleen bij het parkeren gaat het wat minder. Te ver van de stoep en zo'n dingen. Erger me meer op die brommobieltjes (vooral gevult met bejaarde mensen) snap niet dat mensen daar geen rijbewijs voor hoeven te hebben. Ze rijden over langzamer dan hun langzame kunnen nergens knipperlicht en remmen al als er een blaadje over de weg waait.
 
Door die blaadjes zijn al vaker mensen verongelukt hoor, die krengen waaien soms met wel 50 Km per uur tegen je aan. ja echt..............:rolleyes:
 
Ga anders maar eens op een parkeerterrein van een drukke supermarkt kijken. Dat is pas gevaarlijk. De figuren die daar rondrijden hebben hun ogen alleen gericht op het zo snel mogelijk vinden van een parkeerplaats ongeacht of daar nog mensen rondlopen met hun karretjes....(Ik wil er niks mee zeggen, maar verhouding man : vrouw is +/- 1:9)
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven