AndroidHealthClinic

Vrouwen achter 't stuur... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vrouw rijdt met auto van pont

Uitgegeven: 20 augustus 2005 22:47
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2005 22:47
WIJK BIJ DUURSTEDE - Een vrouw is zaterdagmiddag verdronken toen zij met haar auto bij Wijk bij Duurstede per ongeluk van de veerpont in het water reed. Dat heeft een woordvoerster van de politie Utrecht gezegd. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend.

De vrouw had bij het Gelderse Rijswijk de pont genomen. Bij Wijk bij Duurstede wilde zij van de veerpont af rijden, maar schakelde haar auto in de achteruit in plaats van in de vooruit. Twee mensen die het ongeval zagen gebeuren, sprongen in het water om te proberen haar te redden. Hun poging was tevergeefs.

http://www.nu.nl/news/577711/12/Vrouw_rijdt_met_auto_van_pont.html

[Link niet meer beschikbaar]

Ik denk dat hier "No comment" zal volstaan. :cool:
 
no comment man vandaar dat er zovelen op de fiets rijden
 
No comment..
 
Triest om zo aan je einde te komen.
 
Hoe de hell schakel je 'm per ongeluk in z'n achteruit?!
 
vrouwen horen achter het aanrecht.
 
Dank u Dani. :D
 
Ja het merendeel van de vrouwen is een ramp op de weg, als ik hem in ze vooruit zet dan laat ik altijd de koppeling wat op komen zodat ik weet of die wel echt vooruit gaat en niet naar achteren.
 
Je hebt het toch na en paar decimeter rijden wel in de gaten dat je de verkeerde kant op gaat? En als je dan toch in het water terecht komt vind ik het een hele prestatie om dood te gaan.
 
Super triest om te lezen.

Mischien reed ze wel in een automaat... dan klinkt het al een stukje aannemelijker hoewel ik het wel een buitengewone prestatie vind wat Zelda ook al zegt om dan ook nog eens dood te gaan...
 
b3ta zei:
Super triest om te lezen.

Mischien reed ze wel in een automaat... dan klinkt het al een stukje aannemelijker hoewel ik het wel een buitengewone prestatie vind wat Zelda ook al zegt om dan ook nog eens dood te gaan...

je weet natuurlijk niet hoe oud ze is( misschien al over de 70, die zwemmen niet zo goed meer
 
Btw: Ze was 86...
 
Mans zei:
Hoe de hell schakel je 'm per ongeluk in z'n achteruit?!


Mischien dat een amerikaan was ? dwz automaat, en als je dan te snel wil dan schiet ie welles in de achteruit
 
sommige auto's zit de r naast de 1 toch, linksboven in zeg maar (dan ff zo'n knopje/trekker op de pook)... en tja, 86 zwemt niet makkelijk! Zinkende kunsthopen, kortsluiting in de pacemaker, noem het maar op!
 
Met automaat en handbak kan je best verkeerd schakelen, maar een automaat lijkt me waarschijnlijker. Maar goed waar hebben we het over.
 
Zo zie je maar, de wet van Darwin is overal op van toepassing in het dagelijkse leven.
 
Back
Naar boven