MuscleMeat

Vrouwen die Bier drinken

Wat vind jij van vrouwen die bier drinken?

• Bierdrinkende vrouwen zijn gewoon trailertrash BAH!

Stemmen: 47 23,7%
  • Tja niet echt probleem mee, smaakt alleen wel bitter met zoenen

Stemmen: 5 2,5%
  • Who cares, als ik het maar niet hoef te betalen

Stemmen: 42 21,2%
  • Geen mening, vind het allemaal prima

Stemmen: 26 13,1%
  • Bierdrinkende vrouwen zijn tof! Weer eens wat anders dan die breezers

Stemmen: 72 36,4%
  • Anders namelijk:

Stemmen: 6 3,0%

• Totaal stemmers
    198

Bezoekers in topic

Vipo

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 nov 2006
Niks mis mee!

1h8peb.jpg

Corleoné

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2004
Lengte
1m77
Massa
85kg
Afstotelijk, een vrouw dient wijn, martini, vodka enz te drinken.

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Ik vind het wel cool als een meisje een biertje drinkt. Ik hou niet van die stijve wijven die alles in sT moeten doen. Gewoon een biertje drinken en niet moeilijk doen. Een toffe chick hoeft haar image niet vast te hangen aan het drankje wat ze drinkt, ze heeft klasse van zichzelf.

ZaZa

Evil
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
26 mrt 2007
Mah...zolang ze het uit een glas drinkt en niet uit de fles/blikje, heb ik er geen problemen mee :)

Morphy

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2007
Ik vind het echt prima, een vrouw is elegant of niet, heeft nix met haar consumptie te maken, maar met de manier hoe ze consumeerd.

Vind vrouwen die helemaal niet drinken of de hele avond zo oplettend zijn of ze niet teveel drinken wel irritant.

Loo

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004
Ik vind het echt prima, een vrouw is elegant of niet, heeft nix met haar consumptie te maken, maar met de manier hoe ze consumeerd.

Vind vrouwen die helemaal niet drinken of de hele avond zo oplettend zijn of ze niet teveel drinken wel irritant.

inderdaad daar heb ik ook een gloeiende hekel aan.

Ga lekker in iemand anders z'n tijd nuchter blijven!

Ano_1984_7

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2007
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
17%
Bierdrinkende vrouwen zijn toffe chicks!

WeekendWarrior

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2008
Lengte
1m59
Massa
73kg
Vetpercentage
7%
Bierdrinkers zijn sowiezo losers. Alchohol drink je om dronken te worden, de beste manier is om dit te doen is sterkere shit. Als je bier drinkt zeg je eigenlijk tegen iedereen "Ik ben een pussy, vodka is te zwaar dus denk ik cool te zijn met een biertje".

Het is nog eens de meest ranzigste shit die er is. Ik zou het niet drinken al was het gratis.

beginnerbb

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2007
Bierdrinkers zijn sowiezo losers. Alchohol drink je om dronken te worden, de beste manier is om dit te doen is sterkere shit. Als je bier drinkt zeg je eigenlijk tegen iedereen "Ik ben een pussy, vodka is te zwaar dus denk ik cool te zijn met een biertje".

Het is nog eens de meest ranzigste shit die er is. Ik zou het niet drinken al was het gratis.

ok weekend"warrior".

Avenge

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2008
Ik vind het eerder een turn on als een vrouw bier drinkt.
Ik haat mensen die kieskeurig zijn over eten of drinken. Eten nog erger dan drinken.
Maar als ik met een groep mensen uit ben dan wil ik gewoon 10 bier kunnen bestellen, zonder al die vrouwen achterna te lopen wat ze willen drinken.

:D Eens.

Morphy

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2007

:roflol: @ deze monster post... Jij hebt nog een hoop te leren "vriend" :sukkeltje:

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Vrouwen die bier drinken heb ik echt geen problemen mee, moet iedereen toch zelf weten, als je een biertje drinkt drink je een biertje, en als je een breezer wil neem je een breezer ;)

magnus

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2007
Vrouwen die bier drinken heb ik echt geen problemen mee, moet iedereen toch zelf weten, als je een biertje drinkt drink je een biertje, en als je een breezer wil neem je een breezer ;)

Op tijd en stond een breezah.:cheer:

Ronniej

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2008
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Don't see the problem :o

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%

Zegt meneer die in de kroeg op de vraag 'jij nog een biertje?' antwoord met 'Nee, dat lust ik niet'.

Naar boven