AndroidHealthClinic

Vrouwen die Bier drinken

Wat vind jij van vrouwen die bier drinken?

  • Bierdrinkende vrouwen zijn gewoon trailertrash BAH!

    Stemmen: 47 23,7%
  • Tja niet echt probleem mee, smaakt alleen wel bitter met zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Who cares, als ik het maar niet hoef te betalen

    Stemmen: 42 21,2%
  • Geen mening, vind het allemaal prima

    Stemmen: 26 13,1%
  • Bierdrinkende vrouwen zijn tof! Weer eens wat anders dan die breezers

    Stemmen: 72 36,4%
  • Anders namelijk:

    Stemmen: 6 3,0%

  • Totaal stemmers
    198

Bezoekers in dit topic

Dus heren vertel het eens, is zoiets echt zo'n probleem? Persoonlijk dacht ik eigelijk liever goedkopere drankjes die je zelf betaald .. dan teren op de zak van een ander!

Ik ben het hiermee eens.
 
Prima! Een bier drinkende vrouw, en een vent die sherry drinkt.
Heerlijk die contrasten.:thumb:
 
...En eerlijk gezegd, je ziet hier in de buurt net zoveel trash dat wijn/cava drinkt dan wat er bier drinkt.
Inderdaad, het gaat erom hoe ze met die drank omgaan.

...Dus als een meisje een in een bier glas de hele avond appelsap gooit is het prima, maar zodra je erachter komt dat het bier is is het zeker sTloos.
Het gaat om haar sT. Wat in het glas zit maakt niet uit.

...lekker samen pilsje pakken ergens en niet dat gezeik van nee dat lust ik niet hoor doe mij maar een rosétje of een zoete witte wijn...
Dat een vrouw op een terrasje een biertje drinkt, daar is helemaal niks mis mee. Waar ik moeite mee heb is het onvrouwelijke gedrag van sommigen, door bijvoorbeeld met een glas bier op straat te komen. De Engelse dames zijn daar een goed voorbeeld van. Zonder te willen veralgemenen natuurlijk, maar in Brussel herken je ze van ver. Daar zit niks vrouwelijks in.

Drinken en dronken worden vind ik voor mannen ook maar niks. Ik geniet maar drink met mate:).
 
Inderdaad, het gaat erom hoe ze met die drank omgaan.


Het gaat om haar sT. Wat in het glas zit maakt niet uit.


Dat een vrouw op een terrasje een biertje drinkt, daar is helemaal niks mis mee. Waar ik moeite mee heb is het onvrouwelijke gedrag van sommigen, door bijvoorbeeld met een glas bier op straat te komen. De Engelse dames zijn daar een goed voorbeeld van. Zonder te willen veralgemenen natuurlijk, maar in Brussel herken je ze van ver. Daar zit niks vrouwelijks in.

Drinken en dronken worden vind ik voor mannen ook maar niks. Ik geniet maar drink met mate:).

Ja hoor jongens, het is weer zover. Een pure!!
 
Vrouwen die bier drinken? Echt TOTAAL niks mis mee... vind 't wel wat hebben.
 
Maakt mij niets uit wat ze drinken, zolang ze maar niet zat worden...

Er bestaat niets schraler dan een zatte vrouw:eek2:
 
Maakt me helemaal niets uit. Wijntje - biertje - mixje - allemaal prima.
 
van donker bier schijnen ze dikkere tieten te krijgen!!!!!!!!!!!!
 
Wat een bull wrm zou een vrouw geen biertje mogen drinken?
Zolang het geen zuipen is... maar goed een dronken kerel is dan ook sTloos
Als het heel warm is lust ik ook graag een koud biertje maar bij een avondje uit weer liever een wijntje of een lekkere baco. ;)

Inderdaad.En trouwens:wat kan jou het schelen wat iemand er van vindt ?;)Drink zelf overigens helemaal geen alcohol.
 
Echt niks mis met bierdrinkende vrouwen hoor.
Ik vind het alleen maar beter.
 
er word zaad gedronken en niets anders. en anders word dr nog wel is een bierflesje ingeschoven...maar dat is weer een heel ander verhaal
 
er word zaad gedronken en niets anders. en anders word dr nog wel is een bierflesje ingeschoven...maar dat is weer een heel ander verhaal

:o

Nee, drinken ze tenminste makkelijk mee, hoef je geen moeilijke dingen in huis te halen:D
 
Back
Naar boven