XXL Nutrition

Vrouwen die Bier drinken (1 bezoeker)

Wat vind jij van vrouwen die bier drinken?

  • Bierdrinkende vrouwen zijn gewoon trailertrash BAH!

    Stemmen: 47 23,7%
  • Tja niet echt probleem mee, smaakt alleen wel bitter met zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Who cares, als ik het maar niet hoef te betalen

    Stemmen: 42 21,2%
  • Geen mening, vind het allemaal prima

    Stemmen: 26 13,1%
  • Bierdrinkende vrouwen zijn tof! Weer eens wat anders dan die breezers

    Stemmen: 72 36,4%
  • Anders namelijk:

    Stemmen: 6 3,0%

  • Totaal stemmers
    198

Bezoekers in dit topic

Haha, waarom ga je ervan uit dat als je duurdere drankjes wilt hebben dat iemand anders die dan maar moet betalen? Wat een bullshit.
 
Wat maakt het nou uit?

Kan je uberhaupt een liquide on-charmant drinken?

Dat ligt dan eerder aan het persoon dan aan het drankje, dus of het dan bier of water is boeit niks, lijkt me.

+1

Meestal zijn het wel boerinnen die bier drinken, op dat soort vrouwen knap ik sowieso al af. In het algemeen geen problemen met bierdrinkende vrouwen.
 
Het is wel een beetje generaliseren als je het lomp vind bij alle vrouwen..ligt echt aan het type vrouw en hou ze zich gedraagt. Het heeft absoluut niet met sT te maken iig.

Ik heb er zelf geen problemen mee.. alles beter dan giechelende breezersletjes.

Eer gister met 5 mei ook een hoop mooie vrouwen gezien aan het bier hoor ;)
 
vrouw die bier drinkt... niets op tegen

tenzij het mijn levenspartner zou zijn en ze elk weekend bier zou achteroverslaan, dan zou ik er wel eens een praatje willen over maken :)
 
Bier wijn sterke drank who cares.
Ik ga een vrouw ff vertellen wat ze moet doen. Is hetzelfde als een vrouw mij gaatvertellen wat ik wel of niet mag.

Liever dat ze gewoon een biertje bestellen dan lopen te zeiken over hun droge zoette witte wijntje.

Oja, mijn vrouwtje drinkt ook bier, maar ook een wijntje of wat anders. Net waar ze zin in heeft.
 
Vrouwen en bier: kansloze combi.

Tenzij op een paar vaten:D
 
oww dus jij drinkt bier sophie? dat is mooi, hoef ik je tenminste geen dure drankjes aan te bieden als ik je zie:d
 
Ik kan me niet echt druk maken om een vrouw die bier drinkt... Ligt gewoon een beetje aan welk meisje en de manier waarop ;)
 
vrouwen die gewoon bier drinken, geen probleem!
zodra ze er bij beginnen te schreeuwen en zich gedragen als een holbewoner wordt het anders:rolleyes:
 
Voor mij geen bierdrinkende vrouwen..vind het zelf namelijk ook niet te zuipen...

+alcohol is katabool;)
 
Sowieso wijkt het af van de norm. Bier drinken wordt om 1 of andere reden altijd geassocieerd met mannelijk en stoer gedrag. Heeft te maken met cultuur, media, traditie. Kijk naar de Jupiler reclames: "mannen weten waarom" implicerend dat vrouwen er eigenlijk niets van snappen. Of het cliché van de dronken man die terugkomt van café bij moeder de vrouw en naar de alcohol stinkt en afgewezen wordt. Een bier drinkende vrouw ziet de man vaak voor zich als een manwijf met bierbuik. Dat hoeft niet zo te zijn maar dat is het beeld dat gevormd wordt. Zelfs het bierglas zelf ziet er mannelijk uit. Een vrouw lijkt de neiging te hebben voor meer verfijnde/extraordinaire dranken te kiezen. Terwijl bier meer als een eenvoudige macho drank gezien wordt. Het heeft dus vooral te maken met onze beeldvorming, de geschiedenis van de mens en het gedrag dat daarbij hoort.
 
Ik drink nooit bier omdat ik het slecht vind, als een vrouw bier drinkt is dat voor mij meestal al een indicatie dat ze overal een beetje schijt aan heeft en het een makkelijke slet is. Dat is mijn ervaring met bier drinkende vrouwen, kan bij jou natuurlijk anders zijn. Een dame drinkt imo geen bier.
 
Sowieso wijkt het af van de norm. Bier drinken wordt om 1 of andere reden altijd geassocieerd met mannelijk en stoer gedrag. Heeft te maken met cultuur, media, traditie. Kijk naar de Jupiler reclames: "mannen weten waarom" implicerend dat vrouwen er eigenlijk niets van snappen. Of het cliché van de dronken man die terugkomt van café bij moeder de vrouw en naar de alcohol stinkt en afgewezen wordt. Een bier drinkende vrouw ziet de man vaak voor zich als een manwijf met bierbuik. Dat hoeft niet zo te zijn maar dat is het beeld dat gevormd wordt. Zelfs het bierglas zelf ziet er mannelijk uit. Een vrouw lijkt de neiging te hebben voor meer verfijnde/extraordinaire dranken te kiezen. Terwijl bier meer als een eenvoudige macho drank gezien wordt. Het heeft dus vooral te maken met onze beeldvorming, de geschiedenis van de mens en het gedrag dat daarbij hoort.

Dat is het idd. En niet "onze" beeldvorming, maar die ons opgelegd wordt. Dat de meesten daarin meegaan en niet hun eigen leven kunnen bepalen, zien we in dit draadje voldoende. maja, de meesten zijn nog jong en kunnen misschien in de toekomst nog leren zelf na te denken.
Alhoewel......:D
 
belgisch bier of nederlands bier, is een verschil é ;)
 
Ik vind het eerder een turn on als een vrouw bier drinkt.
Ik haat mensen die kieskeurig zijn over eten of drinken. Eten nog erger dan drinken.
Maar als ik met een groep mensen uit ben dan wil ik gewoon 10 bier kunnen bestellen, zonder al die vrouwen achterna te lopen wat ze willen drinken.
 
Meiden moeten zelf weten wat ze drinken zolang ze maar niet moddervet worden en goed ppen in bed.
 
Back
Naar boven