AndroidHealthClinic

Vrouwen die Bier drinken (1 bezoeker)

Wat vind jij van vrouwen die bier drinken?

  • Bierdrinkende vrouwen zijn gewoon trailertrash BAH!

    Stemmen: 47 23,7%
  • Tja niet echt probleem mee, smaakt alleen wel bitter met zoenen

    Stemmen: 5 2,5%
  • Who cares, als ik het maar niet hoef te betalen

    Stemmen: 42 21,2%
  • Geen mening, vind het allemaal prima

    Stemmen: 26 13,1%
  • Bierdrinkende vrouwen zijn tof! Weer eens wat anders dan die breezers

    Stemmen: 72 36,4%
  • Anders namelijk:

    Stemmen: 6 3,0%

  • Totaal stemmers
    198

Bezoekers in dit topic

Niks mis mee!

1h8peb.jpg
 
Afstotelijk, een vrouw dient wijn, martini, vodka enz te drinken.
 
Ik vind het wel cool als een meisje een biertje drinkt. Ik hou niet van die stijve wijven die alles in sT moeten doen. Gewoon een biertje drinken en niet moeilijk doen. Een toffe chick hoeft haar image niet vast te hangen aan het drankje wat ze drinkt, ze heeft klasse van zichzelf.
 
Mah...zolang ze het uit een glas drinkt en niet uit de fles/blikje, heb ik er geen problemen mee :)
 
Ik vind het echt prima, een vrouw is elegant of niet, heeft nix met haar consumptie te maken, maar met de manier hoe ze consumeerd.

Vind vrouwen die helemaal niet drinken of de hele avond zo oplettend zijn of ze niet teveel drinken wel irritant.
 
Ik vind het echt prima, een vrouw is elegant of niet, heeft nix met haar consumptie te maken, maar met de manier hoe ze consumeerd.

Vind vrouwen die helemaal niet drinken of de hele avond zo oplettend zijn of ze niet teveel drinken wel irritant.

inderdaad daar heb ik ook een gloeiende hekel aan.

Ga lekker in iemand anders z'n tijd nuchter blijven!
 
Bierdrinkende vrouwen zijn toffe chicks!
 
Bierdrinkers zijn sowiezo losers. Alchohol drink je om dronken te worden, de beste manier is om dit te doen is sterkere shit. Als je bier drinkt zeg je eigenlijk tegen iedereen "Ik ben een pussy, vodka is te zwaar dus denk ik cool te zijn met een biertje".

Het is nog eens de meest ranzigste shit die er is. Ik zou het niet drinken al was het gratis.
 
Bierdrinkers zijn sowiezo losers. Alchohol drink je om dronken te worden, de beste manier is om dit te doen is sterkere shit. Als je bier drinkt zeg je eigenlijk tegen iedereen "Ik ben een pussy, vodka is te zwaar dus denk ik cool te zijn met een biertje".

Het is nog eens de meest ranzigste shit die er is. Ik zou het niet drinken al was het gratis.

ok weekend"warrior".
 
Ik vind het eerder een turn on als een vrouw bier drinkt.
Ik haat mensen die kieskeurig zijn over eten of drinken. Eten nog erger dan drinken.
Maar als ik met een groep mensen uit ben dan wil ik gewoon 10 bier kunnen bestellen, zonder al die vrouwen achterna te lopen wat ze willen drinken.

:D Eens.
 
Bierdrinkers zijn sowiezo losers. Alchohol drink je om dronken te worden, de beste manier is om dit te doen is sterkere shit. Als je bier drinkt zeg je eigenlijk tegen iedereen "Ik ben een pussy, vodka is te zwaar dus denk ik cool te zijn met een biertje".

Het is nog eens de meest ranzigste shit die er is. Ik zou het niet drinken al was het gratis.

:roflol: @ deze monster post... Jij hebt nog een hoop te leren "vriend" :sukkeltje:
 
Vrouwen die bier drinken heb ik echt geen problemen mee, moet iedereen toch zelf weten, als je een biertje drinkt drink je een biertje, en als je een breezer wil neem je een breezer ;)
 
Vrouwen die bier drinken heb ik echt geen problemen mee, moet iedereen toch zelf weten, als je een biertje drinkt drink je een biertje, en als je een breezer wil neem je een breezer ;)

Op tijd en stond een breezah.:cheer:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Don't see the problem :o
 
Bierdrinkers zijn sowiezo losers. Alchohol drink je om dronken te worden, de beste manier is om dit te doen is sterkere shit. Als je bier drinkt zeg je eigenlijk tegen iedereen "Ik ben een pussy, vodka is te zwaar dus denk ik cool te zijn met een biertje".

Het is nog eens de meest ranzigste shit die er is. Ik zou het niet drinken al was het gratis.


Zegt meneer die in de kroeg op de vraag 'jij nog een biertje?' antwoord met 'Nee, dat lust ik niet'.
 
Back
Naar boven